přidáno 23.09.2008
hodnoceno 3
čteno 1044(19)
posláno 0
Chvilku jsem seděla a jenom jsem si pouštěla svoje oblíbené písničky. Celý můj život je nenormální, (a nebo ironicky normální?) Já jsem nenormální, moje škola je nenormální, naši učitelé jsou nenomální, a všichni lidi tam v té škole jsou ..nenormální. Nic v mém životě nemůže být obyčejné. Občas mám náladu, kdy si říkám, proč aspoň někdy nemůže být můj život obyčejný, jako ho mají jiní. Ale myslím, že už to chápu. Ničí život není normální. Nikdo není normální. Protože dosud nikdo neurčil hranici normality.
přidáno 05.10.2008 - 18:29
Kdyby měli být všichni normalní tak by pak všichni byli naprosto stejný ne? což je jak biologicky tak psychologicky nemožné ;). Takže každý jsme jinak nenormální a v tom je kouzlo osobnosti - v tom je to proč někoho milujeme a jiného nenávidíme.

Jednoduše řečeno by byl život zbytečný ;).
přidáno 23.09.2008 - 22:56
Původně jsem ti chtěla napsat nějaký hrozně chytrý komentář, ze kterého by vyplynulo, že s tebou souhlasím. Pak jsem se zamyslela a rozhodla jsem se, že ti napíšu krátký komentář o tom, že s tebou...souhlasím. :-)
přidáno 23.09.2008 - 18:51
Jsem ráda nenormálně normální.:o) Napsala jsi to hezky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nikdo není normální. Protože dosud nikdo neurčil hranici normality. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Malý velký - když má něco malého, vlastnosti něčeho velkého.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku