///Děsná blbost, 5ti minutovej výplod///
přidáno 10.09.2008
hodnoceno 3
čteno 1468(15)
posláno 0
Představte si že si SMUTEK na vás udělá chvilku čas. Sedne si s váma a bude naslouchat....Bude celou tu dobu čučet do země a šoupat nohama...Máte přeci deprese, nic se nevede, postěžujete si...Vy mu řeknete všechno co máte v hlavě, vylíčíte mu do posledních detailů váš život, od prvních krůčků po první cigaretu, první záškoláctví, první lásku, první políbení. A on bude celou dobu, co budete mluvit jen sedět, a naslouchat..... Myslíte,že odpoví, když se ho na něco zeptáte? Těžko, vždyť je to smutek.....Neodpoví, jen pokrčí rameny....Možná se pak rozloučíte v dobrém, nebo ve zlém, možná že už se nikdy neuvidíte, možná že ano... Co když půjdete dál potkáte Lásku? Trápení? Zlost? Hněv, Nenávist? Slast, Chtíč, Věrnost? Co by ste jim řekli? Postěžovali si, usmáli se, zašli na pivo, nebo je jen slušně pozdravili a šli dál?
přidáno 10.09.2008 - 20:42
tom: Každopádně tě to nikdo nenutil to číst ;)
přidáno 10.09.2008 - 18:43
no myslím, že pokud ti to trvalo pět minut, tak je to fakt dobrý:)...jako nebudem si nic namlouvat..není to nic světoborného, ale kdybys to rozpracovala (třeba personifikace smutku v našem běžném životě)...ty jo:)...to už by nebyla taková blbost;)...
přidáno 10.09.2008 - 12:27
vzdycky mne zajimalo, proc to lidi davaji na internet? sama jsi napsala, ze je to blbost, petiminutovy vyplod a presto tu to je... achjo

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Posezení se smutkem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Láskla k bleskům
Předchozí dílo autora : Jak zatoulaní psi

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku