Tato esej nechť je mementem pro všecky. Jak cítíte, že máte za nekym jiť, neco zrobiť, kurva běžte. Zůstanou vám potem jen oči pro pláč jak ně.
přidáno 09.08.2023
hodnoceno 3
čteno 200(9)
posláno 0
Po sečení Přírodní památky Těšice jsme šli s ogarama do nedalekého lomu u Opatovic, procházeli jsme sa po skalách a pak jste přišly vy, ženské, vyzklékly sa do černých plavek a skočily do vody. Zařval jsem na vás "Ahoj", vy též, a pak - abych nezůstal zahanben - že si půjdu skočit alespoň z 12tky [m] (na 18tku mám ještě zesláblé tělo po encefalitídě). Jak jsem tam ale stanul, vyměkl jsem. Slezl jsem teda nejdřív po bahně dole a osmělil sa, pak zas vylézl na skálu a skočíl. Než jsme sa však vyhrabali z blátivých břehů zpět na vstupní palouček, vy jste mezitím odešly.
Tak rád bych sa s váma seznámil a vyčítám si svou zdrženlivost. Třeba kdybych to skočil, tak mě budete považovat za hrdinu, ale spíš je vám to jedno a chtěli jste sa jen osvěžit po práci a jít dom. Měl jsem na vás zavolat přímo a řect co chcu. Však jesli zítra pojedem brzo dom, najisto vás tam zastihnem po šichtě znovu.
přidáno 10.08.2023 - 22:59
Jáj potěšilo. Keby si skočil, možná by ťa z teho kleplo akurát :D
přidáno 10.08.2023 - 02:37
Není to fejeton, není to o lásce, není to česky... :))) Ale díky za radu a šťastný lov
přidáno 09.08.2023 - 17:47
Snad přijdou.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Cérky z Opatowitz, kde jste?! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Příběh o panu Hlemýžďkovi

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku