pracovní ukázka z právě přepisované knížky
přidáno 07.11.2021
hodnoceno 4
čteno 535(8)
posláno 0
JMENUJI SE FERDA


Dobrý den. Slušný pes vždycky pozdraví. A já jsem slušnej pes. Je sychravo a je mokro, takže moc dobrej ten den asi nebude...Jaro začíná fakt dost divně...Pánička někam zase odchází a já se koukám dost smutně. Nejdříve uvázala Bodžího a pak mě za obojek ke sloupku. Auto má už zase naložené...Někam odjíždí, ale neřekla nám ani jednomu, kam jede...Auto zakouřilo, prudce vyrazilo ,až vozík poskočil...Bodží jako vždycky začal bulet, on vždycky bulí i když je vlčák, pětiletej jako já jsem pětiletej. Já jsem voba psy, říkají, táta buldoček, máma džek, tedy jsem dva v jednom. Maminka byla moc hodná,ale zůstala někde doma, tatínka jsem neznal a já ...Já šel do světa...Pět let mi je a říkaji mi Ferda. Někdy i Ferdásek. No jo, ale kdo mi tak teď bude říkat, když panička někam odjela?
Je to fakt divné, protože vždycky, když panička odjíždí, tak nás neuvazuje. Běháme klidně po zahradě a blbneme, ale dnes jsme uvázaný.

SAMI
Čekali jsme u sloupku, uvázaní oba. Poslušný jsme byli, ale páníčka dlouho nejela. Myslel jsem si, že třeba jela na návštěvu k Doris. Tam nás brala s sebou. Doris je jokšírová, rozmazlená psová ,ale je v rodině, tak se s ní nepereme .Ani Bodží se nepere. Čekáme už dlouho, je už ráno a panička nikde. Za plotem se na nás dívá sousedka Divíšková, moc hodná paní. Občas nám přes plot něco dává, když panička teď někam pořád jezdí a nedává nám nic. Sousedka se kouká a kroutí hlavou..."Petře, to se mi nelíbí, ti psi jsou uvázaní od večera, v noci byli u sloupku, barák prázdnej, odvážela snad už napotřetí nábytek a věci",mluví na svého manžela sousedka."Ach jo chudáčkové, snad se pro vás zastaví,bmluví o naší paničce." Soused Petr je taky hodnej, ale pořád jezdí daleko do práce, tak ho vlastně známe moc málo.Tak ho teda neznáme skoro vůbec, ale je hodnej.
přidáno 08.11.2021 - 22:39
františek: To nezní špatně. Doufám, že se někdy dočkáme celé knihy :)
přidáno 08.11.2021 - 19:40
Alma Neradostná: Píšu vše na papíry, co mám po ruce, jak mě to napadne...Potom vše musím přepisovat do PC... Jde o skutečný příběh dvou psů, uvázaných na řetěz u domu, opuštěných, odvezených do záchytného útulku pro problematické psy, nechybí detektivní zápletka a hlavně závěr je...velmi silné překvapení, které nikdo nečekal!!!
přidáno 08.11.2021 - 18:36
Alma Neradostná: korektura bude, musí se to opravit a dodělat, přepisoval jsem to narychlo z poznámek
přidáno 07.11.2021 - 23:21
Chce to korekturu. Ale jo, docela mě to zaujalo. Zajímal by mě děj knihy; pokud ho lze nějak stručně převyprávět, sem s ním, prosím :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ferda : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kačina
Předchozí dílo autora : rty na skle

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Cinderella, pedvo, vanovaso
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
Sokolička řekla o Adrianne Nesser :
Pro mě hodně zvláštní a silná slečna... Její básničky mě vždycky něčím dostanou a proto je ráda čtu. Adrianne, jsem ráda, že jsem ti mohla trochu nakouknout do duše, buď přesně taková, jaká chceš bejt! (Protože to jsi ty...)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku