Koupání, opalování , rozjímání, snění a chtění ...
přidáno 10.09.2020
hodnoceno 13
čteno 661(21)
posláno 0
Miluji tvé rty

zatím jen slunce olízlo mi tvář
a paprsky laserují mou kůži
koupu se ve sluneční záři

miluji když mě líbáš

žhavé louče rýsují kontury
a barví rty růžovou
tečkují pihy na těle

tvé rty jsou mými


přidáno 21.09.2020 - 20:22
shane: Děkuji za návštěvu a hezký komentář poustevníku shane :-) :-D
přidáno 21.09.2020 - 16:06
Jsem ještě starší poustevník než kmotrov, ale ani mé srdce ještě nestihlo zcela okorat a zrovna včera jsem poslal do soutěže krátký láskyplný písňový textík (jen tři sloky). Měl být dosud nepublikovaný, takže sem ho zatím nedávám...Ostatně, nemohl jsem se sem ani dostat, kvůli hecknutému web hostingu, jen večer po restartu, přes den nedostupné, z mé sítě i přes O2, kde mám pár dat...Dnes to kupodivu jde!
Když čtu i ohlasy, nikdo asi nepochybuje, že máš něžnou duši a já navíc vím, že jsi pořád holka k světu.
Pobavil mne človíček coby odborník na líbání...
Pokud jde o laserování, asi bych ho nahradil třeba prohříváním, aby to umocnilo ten pocit pohody.
(Taky jsem kdysi upustil po kritice od laserů tvých očí a nahradil je něčím méně modernistickým...)
Jinak skvělá pocitovka s citlivě vybranou ilustrací.
Přeji spoustu slunečné pohodu! :-)
přidáno 14.09.2020 - 19:35
kmotrov: Díky moc, mě dojalo, že to tebe dojalo, a ještě k tomu poustevníka ;-) opravdu, díky za zastavení a komentář ))
přidáno 14.09.2020 - 19:29
LUKiO: Díky za přečtení a komentář :-) slovo znám, chybka se vloudila :-D jsem ráda že je fajn ))
přidáno 13.09.2020 - 22:59
Nechcu být úplně hnidopich, ale...lejzrují? Tiskárny taky nejsou lejzrové, ale laserové ;) Takže bych laseroval, anebo třeba vypaloval.
Jinak je to fajn, hlavně druhá polovina.
přidáno 13.09.2020 - 21:10
I mě, mechem obrůstajícího poustevníka, to dojalo.
přidáno 13.09.2020 - 17:07
slavek: já moc děkuji
přidáno 13.09.2020 - 16:06
Když oni už to všichni napsali přede mnou (človiček se svým klasickým hloubovým rozborem).
Tak snad jediné, co ještě nikdo nenapsal - díky.
přidáno 11.09.2020 - 22:42
človiček: vanovaso: Psavec: Audrey Diamond: moc děkuji za zastavení a komentáře, kterých si cením )))
přidáno 11.09.2020 - 22:22
Pěkná :))
přidáno 11.09.2020 - 12:01
Nádherná. Smyslná a dvojsmyslná. Všeříkající. ;-)
přidáno 11.09.2020 - 11:45
Hezké.
přidáno 10.09.2020 - 23:36
Rty jsou očima duše.Dalajláma jednou řekl, nikdy nevěř člověku který při líbání nezavírá oči.Viditelný svět je při lásce druhořadý.Rty jsou velmi citlivým senzorem skutečnosti.Jde o portál sdílení slunce duší.Dotýkat se rty je jako číst se navzájem bohužel se to dá i nabiflovat a s realitou to pak nemá nic společného, pak to může nikoho zranit.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Slunění : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Falešné tóny

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku