Dalsi krok na ceste, ktere jsem se dlouho vyhybala. Je tak zvlastni to nic prijmout a citit v pritomnosti a nikam se predtim neschovavat.
přidáno 01.03.2020
hodnoceno 11
čteno 751(16)
posláno 0
Čekám na den
na místě
které nemá obzor

Aktivita
Posun
Introspekce

No
to je hezké
ale přece

Je to rozpor

Poznání
že moje cokoliv
se vždycky ztratí
a ani ta ozvěna nepřijde

Útlum

Ale už to chápu
v tom nic
je totiž všechno
přidáno 15.01.2021 - 08:47
Dandy: Děkuju :)
přidáno 14.01.2021 - 16:10
Moc pěkné
přidáno 09.01.2021 - 17:28
Miňko: Děkuji!
přidáno 09.01.2021 - 17:02
Krááááása...
přidáno 30.03.2020 - 02:49
jo_: jo přesně tak, děkuju..:)
přidáno 27.03.2020 - 12:43
Akaia: bingo! presne jak rikas.. pevne trimame v rukou oteze nasich zivotu a myslime si, ze je to tak spravne, ze my jsme ti vozatajove, kteri urcuji nas smer.. omyl.. nekdy je treba se zhluboka nadechnout a pustit kormidlo.. nechat lodku plout a jen vnimat, co se deje kolem nas a v nas.. je to tak, ze odpovedi na vsechny nase otazky zname, mame je totiz uvnitr sebe.. jen si neumime naslouchat.. neslysime tlukot vlastniho rytmu..radsi davame prednost hluku vne nas, protoze mame pocit, ze je to jednodussi.. omyl..
přidáno 19.03.2020 - 02:26
jo_: Aktivita a posun jde totiž často v rozporu s tím, co je potřeba - přijmout a spočinout v sobě. Obrátit se do sebe totiž nevyžaduje žádnou aktivitu.
přidáno 19.03.2020 - 02:11
jo_: Děkuju :) no pořád se s tím mydlím :D já totiž pořád něco chci, jsem zvyklá svůj život někam směřovat, ale jsou situace, které mě očividně neopustí, dokud si to nepřehodím.. Že nic není prázdné, je zajímavá úvaha. Jen tam totiž najdeš, co nutně potřebuješ. Sebe. A co to konkrétně bude, tak to fakt jeden netuší. Je to ale nutný..
přidáno 17.03.2020 - 13:08
je to přesně tak, v tom nic je vlastně úplně všechno, protože ani to "nic" není úplně prázdné... baví mě tvoje úvahy a zamyšlení... bezva :-)
přidáno 01.03.2020 - 17:00
slavek: dekuju... je hezke, ze jsi se zastavil.
přidáno 01.03.2020 - 15:08
Tentokrát se to složilo "na první dobrou". V nic je všechno.
Někdy mívám stejný pocit. Neveselé, ale moc díky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V nic je všechno : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pravý
Předchozí dílo autora : Nic vs. něco

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Adrianne Nesser :
Skvělej člověk, kterej nikdy nezklame!! Je s ní prdel.. Kdo nezažije, nepochopí! Chybíš mi, ty i ten zbytek supr lidiček ze třídy...!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku