přidáno 03.11.2019
hodnoceno 9
čteno 620(14)
posláno 0
Snad vinou červánků
probuzeni ze spánku
pod kůži srdce tepe
vinou tebe.

V třešňovém sadu s nebesy
tenký prstýnek z trávy
na dalších tisíce spolu lehnem si
s pocitem že už nejsme sami.
přidáno 03.11.2019 - 17:38
Nebesa, nebesíčka, jak praví Mánička, ale s nebesy. To je ovšem vše, co mě trochu zatahalo za oči. Hezky napsané a líbí se mi. Do debaty se nepouštím. To bych stratil rozum ;-)
přidáno 03.11.2019 - 15:07
To samé přeji z celého srdce i já Vám.
přidáno 03.11.2019 - 15:00
Časem třeba něco pochopíte, a když ne, budete mít jiné starosti a radosti ze života.
přidáno 03.11.2019 - 14:52
Musím ještě zdůraznit fakt, že když jsem se Vás jak vy říkáte zastávala, odhadem jsem si myslela, že autorem je někdo výrazně mladší, někdo, kdo se teprve rozhodl začít psát a zatím mu to ještě moc nejde. Proto se tedy omlouvám za tu radu, že se z toho časem vypíšete a vybrousíte, myslím, že to bohužel nehrozí.
přidáno 03.11.2019 - 14:43
Nemyslím si, že tu platí pravidlo starší autor- lepší autor. Nikoliv ani starší autor- zkušenější, kvalitnější autor. A také si myslím, že panuje svoboda slova, proč by mladší jedinec nemohl oponovat staršímu? Své verše nepovažuji za naivní, v literatuře totiž existuje mnoho žánrů a literárních směrů. Sebevědomí bohužel nemám tak vysoké a neochvějné jako vy, ale to neznamená, že se za sebe nedokážu postavit. Mám ze své tvorby radost a jestli se někomu zdá špatná, tak ať. Každý máme svůj názor. I přesto však mohu s čistým svědomím říct, že jsem ráda, že se nepřibližuji kvalitě Vaší tvorby, jsem na sebe hrdá.
přidáno 03.11.2019 - 14:08
Já jsem tam napsal jen říkanku o některých příslovích, nic víc. Píši básně různého obsahu a stylu.
Vaše básnička je špatná po všech stránkách. Naivní obsah, verše právě že křečovité, nerytmické, v první sloce neúplné, v druhé přeplněné, a rýmy také naivní.
Jinak o vaši podporu já nestojím, učte se vy, je vám teprve 23 let, dívenko.
přidáno 03.11.2019 - 13:18
Nechci aby to vyznělo, že se chci srovnávat s básníkem Josefem Václavem Sládkem, on byl totiž pan básník, to já nejsem. V následujícím úryvku z jeho díla si můžete všimnout, že používá také opravdu jednoduché rýmy a báseň je to vskutku nádherná. O něco podobného šlo i mně, o tu jemnost, kdy to celé dává smysl.

Včelka lítá sem a tam,
od fialek k růžičkám.

Od růžiček v lípy květ,
všude sbírá sladký med.

Na jabloni, na máku,
od rána až k soumraku.
přidáno 03.11.2019 - 13:05
Přesně tohle jsem od vás čekala a koukám, že jsem se i dočkala :D. V mé básni mi šlo o co nejjemnější vyjádření lásky k druhému člověku pomocí jednoduchých slovních spojení. Celkově se mi to čte jedním dechem, protože rýmy , ač přes svoji jednoduchost do sebe krásně zapadají, báseň není křečovitá, ale plynulá, narozdíl od té vaší. Aspoň o to jsem se snažila. Ale kritiku přijímat umím, narozdíl od Vás. Když jsem četla vaší báseň bylo mi líto, že z ní nemůžete mít úplnou radost, protože se do Vás pustili ostatní autoři a vy se musíte obhajovat. Chtěla jsem vás podpořit. Nyní však vidím, že si asi opravdu nevidíte na špičku nosu a to je špatné nejen při psaní básní, ale i v životě. :)
přidáno 03.11.2019 - 12:49
Vy mi chcete dávat rady, jak psát kvalitní básničky v rýmech?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Svatební : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Listopad
Předchozí dílo autora : Jako když rozpustíš tekutý fosfor

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku