Kam se vše poděje ?
přidáno 11.06.2008
hodnoceno 2
čteno 1213(11)
posláno 0
Připomeňte si počátky našich vztahů. Vození za ruku, dlouhé klábosení, zamilované pohledy, časté líbání, věrné trávení času, spousty vášně, plánování budoucnosti. A kde je to teď ? Jsme rádi, když si na nás vzpomene jednou za týden. Soulož už bere jako takovou samozřejmost, jelikož přišel na to, že vás stejně plně neuspokojí, i kdyby vymýšlel, Bůh ví co. Místo toho, aby byl s námi venku radši spí. Klábosení ? nepamatuju si den kdybychom si dlouze psali na ICQ třeba do dvou ráno. Většinou někdo z nás kolem jedenáctý jde spát. Neustále se soužíme žárlivostí a jeden druhého popichujeme. Před kamarády se ovšem tváříme, jak nám vše úžasně klape. Přece nepřiznáme, že MY jsme spadli do stereotypu. Ne, my nikdy. Nechcem tak zkončit. Budeme žít dál úžasný vztah plný vášně, lásky. Proto se dál tváříme, jak je vše fajn a protějšku nic neřeknem. Až jednou to ovšem přeteče. Zjistíme, že už nám příjde, jako bychom spolu ani nebyli. Že se vidíme, jenom kvůli posteli, nebo prostě jen tak, když nemáme co dělat. Což se stává málokdy, protože díky sobě jsme získali spousty nových přátel, se kterými se rádi scházíme. Co teď ? Konec ? Tak jo. Uplyne nějaká doba a my zjistíme, že bez něj stejně nedokážem žít, a že ten stereotyp nebyl tak špatnej. Alespoň furt máme jistotu, že tu někoho máme. Hold Stereotypu. Alespoň se víc vyspíme.
přidáno 26.06.2008 - 22:51
nesoudila bych to podle věku :) To je asi jedna z největších chyb, kterou děláme ... Ano změna je život, ale já ho furt miluju a je fajn vědět, že tu někoho mám :)
přidáno 16.06.2008 - 21:08
no... v 16... to se mi zdá na stereotyp trochu dost brzy... změna je život ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Počátky konce(?) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : První Velká Láska
Předchozí dílo autora : Žárlivost

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie, Sasanka
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
Singularis řekla o BorůvkaB :
Inteligentní a zajímavá autorka. Škoda, že píše hlavně básně. I když někdy nedomyslí všechny souvislosti, její próza má hlavu a patu a dobře se čte. Z jejích zápisků doporučuji "Černá a černobílá".
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku