Stojí nám to za to ?
přidáno 27.07.2008
hodnoceno 6
čteno 1404(15)
posláno 0
Vzpomeňte si na svoji první lásku. Nemyslím tu, kdy vám bylo 10 a mysleli jste na toho krásného blonďáka od naproti. Protože se na vás vždycky usmál a řekl: ,, Tak co prcku? Z tebe už je princezna." Co na tom že mu bylo dvacet. Ne, tuhle lásku nemyslím. Vzpomeňte si na ten už "opravdový" vztah. Láska, sex, dlouhé hovory, chození za ruku, však to znáte. Jakou to mělo délku trvání ? První nával absolutní zamilovanosti si pamatujeme všichni. Vidíme ho všude, cítíme ho všude. Myslíme jenom na něj. Voláme si, když se delší dobu nevidíme. Pak to ale příjde. První hádky, čím dál tím míň se vídáte, a pokud vám za den vůbec napíše, tak je to zázrak. Většinou vás odbyde klasickými frázemi: Uvidíme se večer, není mi dobře, budu v práci. Uvidíme se zítra. Myslím na tebe. Papa. Jenomže vy už tomu přestáváte věřit. Už vás to nenaplňuje tolik jako ze začátku a zapomínáte na šťastné dny. Pamatujete si pár posledních a říkáte si: Proč s ním ještě jsem ? Jsem ještě dost mladá na to, abych poznávala jiné lásky. Ale co když tohle je ta pravá láska ? Co když ho opustím a uvědomím si, že někoho takového už nepotkám? Dost! Já už takhle dál ale blouznit nemůžu. Doufat, že mi sám od sebe napíše. Že mi ještě někdy řekne, že mě miluje. Nechci zahodit půl roku do koše. Ale takhle dál už taky nejde. Radši být sama a užívat si, než být s někým a trápit se. Nebo nám to všechno za to stojí ? Stojí nám láska za to ? Stojí mi to za to ? Já už sama nevím.
přidáno 17.08.2008 - 15:25
Já teda nevím, ale pokud samota znamená úlevu, není nad čím dumat...jo, já vím, jsem se vším rychle hotová, ale pokud už začínám pochybovat, znamená to, že vztah není v pořádku a skomírá.
Alespoň tak to mám já.

A co se dílka týká, je to krásné vystižení problému nás všech...Líbí se mi.
přidáno 17.08.2008 - 15:13
uživatel smazán
Stejné pocity prožívám i já, právě teď ... A můžu ti říct, že je krásné vědět, že nejsem sama, kdo se tímto trápí.
Ale jak bych měla odpovědět na tvou otázku ?
Stojí to za to ?
Stojí ...
přidáno 15.08.2008 - 07:28
Zblblá moderní doba. Vzpomenu-li si na svoje mládí, z hlediska historie zanedbatelných 13 let, kdy nebyly e-maily, mobily byly sci-fi, a já bydlel 40 km od své milé...........jak jsme to vlastě mohli dotáhnout až k manželství? Při nějakém nepovedeném randeti jsem pak 14 dní čekal na dopis a vlastně 14 dní jsem nevěděl, zda spolu ještě chodíme. Tak nezoufej, když ti denně nevolá a nepíše. Je-li to láska poznáš, ikdyž se denně neuvidíte a neuslyšíte. Stopy lásky hledej, když jste spolu a ne, když jste každý sám.
přidáno 06.08.2008 - 10:49
odpovím na anotaci.... stojí.... i když je to zvláštní, tak takovou první lásku prožívám právě teď.... víc než půl roku.. a nehodlám jen tak přestat..... vždycky to záleží na těch dvou... jestli ještě oba chtějí..... jestli jsou ochotni něco obětovat, udělat pár kompromisů... jestli jim oběma je ještě s tím druhým dobře.. jestli si myslí, že by s ním mohli žít celý život... a pokud to tak není, tak je prostě nutné hledat dál...
přidáno 28.07.2008 - 16:08
A už je všeho konec ...
přidáno 27.07.2008 - 23:58
myslím, že tě můžu (bohužel) ubezpečit, že i lidé o deset let starší řeší úplně stejný dilema a problémy...

a moc nesejde na tom jestli to je první láska nebo pátá, desátá, ...

každopádně jsi to pěkně popsala! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
První Velká Láska : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Rozchod
Předchozí dílo autora : Počátky konce(?)

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Yana řekla o ŽblaBuňka :
je zvláštní kolik lidí se skrývá pod ťímto nickem. Laskavý básničkář, milovník života, žen a vína, romantik, gentleman, rádce, vnímavý člověk, mudrc, požitkář, poeta, vtipálek, pohodář a tohle všechno je jeden člověk Žblabuňka
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku