Spíš je to takovej výpisek mých podivných, černých myšlenek.
přidáno 24.04.2008
hodnoceno 5
čteno 1490(10)
posláno 0
Nikdy jsem nepomyslela, že jsem žárlivý typ. Spíš jsem se utvrzovala v tom, že ne. Ať je venku s kamarády. To mi nevadí. Ale pokaždý když z úst vysloví to jméno, naběhne mi husina a jsem vzteklá. Vždycky když jí vidím, a slyším její smích, zatíná se mi pěst a hlavou mi běhají různé myšlenky. Proč jí musel poznat ? Vlastně jsem je seznámila. Můžu si za to sama. Já vím, nic spolu nemají. Neustále mě v tom utvrzuje, ale prostě ta malá potvora žárlivost mi nedá pokoj. Furt slyším v hlavě : Ale co když jí napsal ? Co když jí napsal něco, co by neměl ? Co když na ní myslí ? Kdyby asi nemyslel na jiný holky byl by divnej, ale proč zrovna na tuhle ?! Ona ! Vůbec není taková jako já! Je jiná. Možná proto? Já vím, že mě miluje. Že by mi to neuděla. ale co já vím, co jí píše, když to nevidím. Jsem blázen?
přidáno 04.04.2013 - 20:08
Souhlas,kazdej jsme zarlivej :)
přidáno 22.11.2008 - 16:08
Jsem blázen? ...toť věčná otazka :-)
přidáno 26.04.2008 - 00:47
Každý v sobě máme tu malou našeptávací potvůrku... Jo jo :)... Pozor na čárky u vět vložených ;)
přidáno 24.04.2008 - 22:43
žárlivost je strach že o něco přijdem, je to vlastně obraz hodnoty nás samých,
kdo nežárlí, neváží si sám sebe a druhých - nežije
přidáno 24.04.2008 - 22:39
jseš! všichni jsme! :) ...ale jako fakt!!!!! pěkná úvaha

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Žárlivost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Počátky konce(?)
Předchozí dílo autora : Co když se to stane právě vám ?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku