přidáno 02.11.2018
hodnoceno 6
čteno 1071(19)
posláno 0
"Nemůžu Tě milovat.
Já jsem vdaná
a Ty máš alergii na kočky."

Po rozvodu si kočku nechal bývalý manžel.
přidáno 03.04.2021 - 09:45
Líbí..
přidáno 02.11.2018 - 13:22
Orionka: není divu, že to vypadá divně. Povídka to být nemá. To byl překlep. Na druhou stranu mi to teď přijde, jako zajímavý nápad, povídka ve třech větách
přidáno 02.11.2018 - 10:30
Na povídku hodně stručné. Spíš obsah povídky ve třech větách rozdělených do čtyř veršů (což je u povídky taky divné).
přidáno 02.11.2018 - 10:03
AndersA: Děkuju. Teď už tomu rozumím. Stejně se mi to ovšem nezdá srozumitelné. Pokud jsi na začátku v Ich-formě, měla bys v ní asi zůstat. Nic nepodsouvám, ani nenutím. Jen se mi Tvé dílko líbí, nápad je to skvělý a bylo by fajn, kdyby byl srozumitelný i závěr, který měl být jako rána palicí do hlavy, předpokládám.
přidáno 02.11.2018 - 09:32
Mlčeti Zlato: s posledním veršem jsem měla trochu problém, nechtěla jsem v něm vysvětlovat příliš moc. Ale na druhou stranu bych ráda aby to bylo pochopeno, takže děkuji za upozornění.
První tři jsou přímou řečí vdané ženy k muži, který není její manžel. Poslední je v dalším čase už o jejím bývalém manželovi, kterému po rozvodu zůstala kočka, protože její nový muž ke kterému mluvila v prvních třech verších má alergii na kočky :).
Ještě jsem ten poslední oddělila, ale nevím jestli to pomohlo?
přidáno 02.11.2018 - 09:02
Líbí se mi. Jen nerozumím tomu poslednímu verši. V těch prvních třech je já a ty. V tom posledním se zjevuje nějaká ona (jejímu) a není jasné jestli s těma dvěma z verše 1-3 nějak souvisí nebo ne a potom, proč by to tam zase bylo. Buď to chce doladit nebo já potřebuju nějaké osvícení či aspoň vysvětlení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kočka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pět metrů od sebe
Předchozí dílo autora : Pamflet

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku