Stál jsem u sochy svatého Václava a do toho se mi promítly letáky z volební kampaně. Normálně se do těchto témat nepouštím, ale když přišel nápad dopustím se drobné výjimky. Jo a neberte to prosím vážně a doslova.
přidáno 07.09.2018
hodnoceno 12
čteno 978(13)
posláno 0
Každý jen žehrá naříká
Místo práce jen kec a švindl
Vyjeď už vojsko z Blaníka
A vybij ten český ksindl
přidáno 09.09.2018 - 11:47
Trochublázen: :-D:-D:-D
přidáno 09.09.2018 - 11:38
Mlčeti Zlato: Absurdita je to zajímavá, ale nejspíš i proto stále nejedou. Nemohou se patrně vyznat v tom, zda jet proti slušným Čechům, proti kavárně, proti důchodcům v obchoďáku... Taky jak známo, vždycky může být i hůř. Sám jsem je v básni volal už na začátku srpna a pořád nic... :D Ale tak nechme se překvapit, co si nakonec vyberou :)
přidáno 09.09.2018 - 10:41
Trochublázen: Další kolo. Nedělejte si o mě starosti, já měl jen nápad, podobný konci Procesu. Prostě něco čekáš (spásu) a on přijde spasitel a podřízne ti krk. Ta absurdita mi nějak vytanula pře očima a vlastně jsem se bavil. Nacházím se spíš v manické fázi cyklu :-D
přidáno 09.09.2018 - 10:35
Jak by řekl klasik: Jednou za čas se snese/upadnout do deprese... Dobrý veršíky.
přidáno 09.09.2018 - 09:24
Lasak: Díky i za Kryla.
přidáno 08.09.2018 - 17:08
Mlčeti Zlato: Kdybys viděl, co já tu mám takových blbých básní a básní s kontroverzním názorem (třeba o armádě ještě z puberty). Nic nemaž.
Btw:
pod zadkem stránku Dikobrazu
vzýváme zlaté tele
sedáme v koutcích u obrazů
čekáme Spasitele...
přidáno 08.09.2018 - 09:33
Yana: ...že jsem to sem dával. ...že jsem to nesmazal. Mám rád ironii, sarkazmus a paradoxy a tak mi ten nápad natažených dlaní po zachráncích, kteří místo očekávané pomoci usekají hlavy přišel dokonale bizarní. To co kritizuju není politika, ale neschopnost vzít své věci hrdě do vlastních rukou. Místo toho skuhráme. Takoví lidé si nezaslouží dostat zemi ke správě a zvelebení a taky to nedělají. Stran politiky. Vášnivě ji sleduju, ale nehodlám o tom psát a nehodlám se zapojovat. Tato báseň neměla být politická. To jen ty letáky v anotaci zavádějí trochu jinam.
přidáno 08.09.2018 - 09:11
Hm, já nevim, politika vůbec neni moje hobby, jen jak jsem silně vlastenecká a nabitá dojmy z ciziny tak jsem háklivá a přecitlivělá na "český ksindl", víš všude je to stejný! a nejhůř si nemyslím že je to právě teď. Jasně že občas koukam na bednu a posloucham zprávy, takový ignorant nejsem, předvolební sliby a současní politici mě taky překvapujou. Vlastně je to nápaditý a určitě by to mohlo mít spoustu kladných komentářů.
přidáno 07.09.2018 - 19:17
kekebreke: Jenže to já právě nechci. Možná ta anotace trochu zavádí. Šlo mi spíš o to, jak furt fňukáme, jak si lžeme do kapsy, jak nevděčně hospodaříme s tím, co tu mám po předcích. Přišla mi hezká myšlenka, jak vytáhnou blaničtí spáči a zachovají se naprosto jinak než skuhravci na povrchu očekávají, protože mají ochraňovat především zem. Politiky je mi u prdele. Umím jiné věci a snažím se je dělat poctivě.
přidáno 07.09.2018 - 15:39
Do letáků tupě čumí,
kdo kritizovat jenom umí.
Chceš-li něco změniti,
nechej se sám zvoliti
(nebo táhni do řiti)
přidáno 07.09.2018 - 11:46
Ginnare: Přesně tak. Děkuji. Můj první epigram mimochodem.
přidáno 07.09.2018 - 11:36
dobrý způsob ventilace frustrace... zvlášť když se člověk žinýruje jen tak si od plic pořádně sprostě zanadávat... :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Je nejhůře : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tušení
Předchozí dílo autora : Pokoušení

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Dandik
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku