O čem přemýšlí normální holka.
přidáno 27.08.2018
hodnoceno 4
čteno 1187(19)
posláno 0
Je těžké být konkurencí.
Je těžké konkurovat holkám, které se schovávají za cizí tvář.
Stačí jim vytvořit si v hlavě představu dokonalosti, a tu potom modelovat pomocí líčidel. Stejně tak to mají i s tělem. Ubrat tady, stáhnout támhle, ještě trochu vycpat... Jsou to křehké, hliněné sošky, které se rozstříští, jakmile je někdo naťukne.
Na prsou maj' napsaný: „reklamní plocha k pronajmutí”. A marketingové oddělení se raduje, že reklama zabírá.
Klienti totiž nepoznají, jestli je reklama přibarvená a vyretušovaná. Stačí jim vědět, že to, co vidí, se jim líbí. A těžko se jim divit, když už tak vypadají všechny. A ani nejde poznat, jestli je reklama stará 20 let, nebo teprve 14.
A když potom vidí reklamu, která je upřímná a bez úprav, je to pro ně něco tak nečekaného, že se zhrozí.
Nedivím se jim.
Ale je těžké být konkurencí.
přidáno 04.04.2021 - 11:04
Bohužel v tomhle světě jde jen o peníze
Za krásnou fasádou je zřícená duše.
Skromnost a prostá krása se dnes nenosí.
přidáno 12.03.2019 - 21:25
Mám dojem,že poslední dobou nejde o obal či formu,ale o cenu a Já pravím Vám nebuďte laciné.Nechte Nás v beznaději,trpět,toužit a snažit se Vás dobít.Nepodléhejte konkurenci z výprodeje.Nelepte na sebe reklamní cedulky zdarma.Málokdo sáhne po prošlém zboží.Buďte drahé,náročné.,utíkejte před Námi na strom,řečeno obrazně a každá pak budete královnou našich snů,hozenou rukavičkou v kolbišti. A to je problém dnešních žen,loví muže a z mužů jsou tuctovky,ženy je nezajímají,protože se zřekly své ceny,jen si konkurují.Chci jen říci,jste pořád bohyně,jen si vzpomeňte.
přidáno 10.09.2018 - 22:22
Upřímně jako zákazník, snad tedy zákazník chodící o postranní uličky, tam v rohu krámu bych jen podotknul, že existuji a nejsem sám. Je nás tam poměrně dost. Jenom ačkoli nemám rád umělé obaly produktů, které mají přivábit a zlákat, tak si zároveň potrpím na tom, aby byl produkt od přírody atraktivním. Co se týče (vnitřního) složení produktu, tak si potrpím na kvalitě ať už v partnerském nebo přátelském.
Podotýkám, že je mi lehce proti srsti mluvit o vás jako kusech, o zboží, o spotřebním materiálu. Btw, stejně tak nemám rád srovnávání s lovnou zvěří.
přidáno 29.08.2018 - 00:11
Hezký, k zamyšlení, kdo je komu konkurencí...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Konkurence : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ach, ta slepá lidskost
Předchozí dílo autora : Rozum/štěstí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku