přidáno 17.07.2018
hodnoceno 5
čteno 1327(20)
posláno 0
Vyber si roli, kterou v tomto špatně napsaném tragikomickém dramatu chceš hrát.
Třeba absurdního hrdinu. Je to hlavní role, i když se tak netváří.
Hrát ho je naprosto jednoduché:
Na začátku se narodíš...Budeš se pochcávat, učit chodit, učit mluvit, pít mámě z prsu, dokud tě neodstaví nebo nepřejdeš hned na sunar. Naočkuješ se nějakým svinstvem, ve kterým je prej autismus.
Najdeš si kamarády a kamarádky, se kterýma si budete hrát na doktory. Ve školce budeš občas chodit jak frajer domů po obědě, a nebudeš tam spát.
Dají ti odklad, protože jsi nadměrně inteligentní. Základkou propluješ jak nic. První rvačky, vyražený zuby, rozbitá hlava o radiátor. Dětská hra na šest (š i k a n a). Budeš u rodičů za dementa, když přineseš trojku. Budeš se učit držet hubu. První cigareta, kterou nešlukuješ, ale stejně se z ní pobliješ. První lásky a pusy v prázdné šatně u tělocvičny. Špatnej výběr střední školy na poslední chvíli.
Poslední prázdniny ze základky, kdy ty zmrdy, co s tebou 9 let chodili do jednoho ústavu, už nikdy nebudeš chtít vidět. Rozlučka se základkou, první opití, první otrava alkoholem.
První den na střední. Noví spolužáci, kteří s Tebou budou 3 nebo 4 roky. Obor, kterej nenávidíš. Strašení s maturitou nebo výučňákem. První krabička cigaret. První kocoviny. První šluk z jointu. První delší závislost, kterou si vypěstuješ. První sex se spolužačkou, po které koukáš už od prváku. Rodiče tě budou mít za dementa, když přineseš domů čtyřku. Budeš rád že projdeš. Maturitní fraška, kteoru zvládneš a nebo si to střihneš v září. Špatnej výběr vysoké školy na poslední chvíli. Poslední prázdniny ze střední školy, kdy ty lidi, co s tebou 4 roky chodili do jednoho ústavu, budeš určitě postrádat.
První semestr. První zameškaná hodina. První probdělá noc nad učením, protože jsi na to na základce i střední sral. První vyhazov z vysoký potom, co neudělá ani jednu zkoušku.
První pracovní pohovor. První "My se vám ozveme." Desítky pracovních pohovorů. Špatně placený místo v práci, kterou nenávidíš. První dluhy. První účty. Bary, na který nemáš. První tvrdý drogy. Další závislost, kterou si vypěstuješ. První ledvinový kameny. První selhání ledvin. První láska ze základky, se kterou dáte dohromady jenom proto, že jste si zbyli. První nevěra. První koupenej postinor. První člověk, kterýmu nezabral. První svatba. První dítě. První rozvod. Druhá svatba. Druhý dítě. Druhej rozvod. První infarkt. Třetí svatba. Třetí dítě. Třetí rozvod. Čtvrtej infarkt. První noc, kdy se pochčiješ. Učíš se znovu chodit. Učíš se znovu mluvit. První pohřeb tvýho spolužáka ze základky. Pohřeb tvých rodičů. Pohřeb tvé bejvalky.

Poslední infarkt.
přidáno 25.01.2020 - 03:06
Damir: díky za koment)
přidáno 25.01.2020 - 02:59
Depresivní, fakt dost blízko Trainspottingu, ale s drajvem, čtivé. Bohužel asi dost lidí to tak nějak podobně má.
přidáno 10.09.2018 - 22:43
Je to dobrý. Čtivý. Otázkou je do jaké míry inspirováno tebou. Trainspotting se mi taky vybavil, ale určitě ne v negativním smyslu, nebo s pocitem vykradení toho filmu. To fakt ne.
přidáno 17.07.2018 - 12:38
Homér: Do jistý míry to Trainspottingem inspirovaný je, ne že ne. Jinak je to spíš obecný. Taky si myslím, že mě spíš skolí rak. Je to tak. Díky za zastavení, pane.
přidáno 17.07.2018 - 07:09
Hezky sis to naplánoval. Mírně to líže Trainspoting, ale opravdu jen mírně. Snad nebudu mít infarkt, na mě spíš čeká rak. Do tlustého střeva cvak.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Absurdní hrdina : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kočičí táta
Předchozí dílo autora : -ace

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Neu
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Máta :
Opravdu se vyzná v psychologii a užívá si to. Píše úžasně dokonalé romány, jen mi nevyhovuje jejich výstavba: Vyhýbá se uvádění jmen postav a při čtení zprvu není zřejmé, co je důležité a co ne. Vše se odhaluje až postupně, což činí román napínavým a dodává mu spád.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku