V mém snovém světě patří jen mě...
přidáno 29.03.2018
hodnoceno 4
čteno 821(10)
posláno 0
Líbám ji, její rty jsou měkké, ale přitom tak tvrdě svůdné, jsou sladké a přitom plné chuti příslibu co nadejde, dotýkám se její ruky a tisknu jí do mojí dlaně, druhou rukou jí postupuji z tváře na krk, na konečkách prstů cítím hřejivé teplo, mírně se chvěje a reaguje na mé dotyky, zajedu jí do vlasů, ale netahám, to se líbí mě. Je hladová po polibcích, podtlakem ji saju spodní ret, jemně se dotýkám jejího jazyka, cítím džus, který pila, z krku jí sjíždím po zádech, sedíme v místnosti plné lidí, které jsme možná spolu už někde potkaly, ale nebereme ohled a bereme si co chceme my dvě a já si s ní hraji ještě víc pomaleji, ze zad se mi ruka posunula na její koleno, ale obě víme, že tam ta ruka nezůstane, směřuji po stehně, zarazím se a víc výš si netroufám, ona se na chvíli od táhne a vyprostí z mých polibků, dívám se jí zblízka do očí, má tak zvláštní tvar a i barvu, stydím se je popsat, bojím se že bych tu krásu nedokázala vyjádřit slovy, nechám si to pro sebe, vím, že musím přestat koukat do těch očích propadám se v nich, skousne si spodní ret a já vím, že mám pokračovat v líbání, vezme si mojí ruku a dá mi ji do klína, nemá spodní prádlo, od nahoty jí tedy dělí jen šaty, zarazím se a opět přestaneme s polibky, nutí mě se zasmát, cítím, že velmi její tělo reaguje na mé dotyky a já přestávám mít strach a chci víc , místnost je plná lidí a nás si už nikdo nevšímá a já chci probudit v ní ještě větší touhu po mě, dotknu se jí a ona se prohne v zádech, nikdo ani netuší co se odehrává pod stolem a vydá velmi přiškrcený vzdech a já chci slyšet v uších jen tu její slast a cítit jak už se hýbe podle mě...

Hraje hudba
Vypínám nastavený budík, už zase stávám do práce, zvedám se z postele a ona tu není, koukám jen na svůj polštář, je v něm jen otlačená jedna hlava, nikdo víc jen já, ona leží vedle jiné tělem i duší a já se už teď těším jak nastavím čas a lehnu si večer do postele a bude se mi zdát zase a znova o ní...
vím, že jí miluji..
ale ona je jinde, u ní, ale aspoň v těch snech mi patří..
a já utíkám každou noc za ní... do spánku...
přidáno 25.05.2018 - 15:47
iluze: Bohužel ona mi patří jen v těch snech... ty sny jsou to nejkrásnější co mě mohlo potkat... ta touha co píšeš je ještě větší...
přidáno 25.05.2018 - 13:03
Ach, jak já tohle znám!! At tu touhu, nebo ze to byl pouhý sen .. a presne jak rikas .. taky se obcas divam do jejich oci a nechapu ... a neumim popsat tu krásu, i kdyz bych hrozne chtela :)
přidáno 31.03.2018 - 16:09
Líbí :-)
přidáno 30.03.2018 - 02:08
Fajn :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ona : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Snová láska
Předchozí dílo autora : Netrap už své srdce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku