Vzpomínková nebo snová =)
přidáno 27.04.2018
hodnoceno 2
čteno 629(8)
posláno 0
Procházíš se okolo mě v županu a já si představuji jaká jsi bez něho, jaká jsi nahá, jak tvá kůže je hebká, jak chutná, jak vypadá opálená, představuji si pihy tam kde nejsou a mít v ruce tužku pospojuje v různé obrazce, které budeme vědět jen my co znamenají, nikdo jiný by to nepoznal.

Minulou noc se mi opět o tobě zdálo a já vím, že bude ještě častěji, po tom všem co jsme spolu prožily, proč se tolik bráníš být se mnou, když se tak doplňujeme, to co nemáš ty, mám já a naopak, pasujeme do sebe jako správně složené puzzle. Jsi pro mě vším a já vím, že já pro tebe taky.

Včera jsem seděla na židli a pozorovala jak chodíš po našem bytě a hledáš kam sis zase odhodila věci, nebo jsem je odhodila já, už nevím koho kdo svlékal dřív, jestli ty nebo já, vzpomínám jak jsem tě viděla v baru poprvé. Já tam byla také poprvé a nevěděla kam a jak se dívat. Tebe bylo všude hodně, byla jsi ten typ, za kterým se každá nebo každý ohlédne. Už jen tvá chůze elektrizovala. Prošla jsi kolem mě víckrát a podívala ses mi do očí, ten pohled mě bodl do břicha a já vím, že mně začali v tu chvíli létat motýlci. Dávala jsem si drinky na baru a ty chodila sem a tam s partou přátel a smála ses i přes tu hudbu dost nahlas. Šla jsem si ven zakouřit a ty jsi přišla za mnou a já se tebou nechala úplně pohltit. Tvá vůně, to jak ses smála, ve mě zůstalo na hodně dlouho.

Teď sedím na gauči a ty přijdeš za mnou, sedneš si obkročmo na mě, obejmeš mě a dlouho držíš v objetí, cítím tvojí vůni, vyvolává to vzpomínku, kdy jsi přišla poprvé, vymaním se z tvého objetí a začnu tě líbat. Chutnáš sladce a tvé rty jsou hebké. Nikdy se jich nenabažím. Rozplétám uzel na pásku županu, voníš po ranní sprše, díváš se na mě a já tě musím začít znovu líbat, pomáháš mi mezitím s páskem, odkrývám pomalu jednu a pak druhou část, vidím tvé krásné tělo a ty si bereš z mých rukou pásek a odhazuješ ho pryč, ať už nepřekáží. Já se musím kousnout do rtu, tvá krásná kůže, tvá prsa, tvá hebkost, hladím tě a líbám všude kam tvá pozice dovolí, začínáš se chvět, pomalu vzdycháš a tvé polibky jsou dychtivější, bereš mi mé ruce a dáváš si je do klína a já už vím, že mi dlouho nevydržíš, dotýkám se tě něžně ale chtivě, líbám tě a ty se rukama přidržuješ mě a gauče, já na tebe hledím na horu a užívám si co ti dělám a pak....

Probouzím se na gauči, jsou tři ráno a já nevím jestli ses mi jen zdála nebo na tebe tak moc myslím a ty jsi vedle v místnosti a čekáš až já za tebou přijdu.
přidáno 28.04.2018 - 00:18
Amelie M.: Děkuji =)
přidáno 27.04.2018 - 08:17
.. není to špatné, ale potřebovalo by to stylisticky ještě trošku dotáhnout.. zkus si to po sobě znovu přečíst a dávej i pozor na překlepy.. ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Snová láska : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Víš jak mě milovat
Předchozí dílo autora : Ona

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Delivery :
Mám ráda její názory. Mám ráda její tvorbu. Kdysi jsme si hodně psaly.. a přestože jsem ji nikdy neznala.... říkaly jsme si různý věci... myslím, že bude hodně... hodně...dobrej člověk ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku