přidáno 06.01.2018
hodnoceno 18
čteno 1000(22)
posláno 0
tam, kde se cesty sbíhají
kam slunce chodí večer spát
své sny posílám potají
nemají tady koho hřát

dřív trpěla jsem nadějí
že umí brouky z hlavy krást
možná i vše zlé zpomalí
nebo na chvíli stopnou čas

v nás
přidáno 02.06.2018 - 11:25
človiček: ano, jsem vodnářka.. a obrázek je "šitý" přímo mně na míru tak, jak mě vidí jedna umělkyně, žijící v holandsku.. :) díky za zastavení a pár slov
přidáno 02.06.2018 - 11:06
Podle obrázku jsi možná vodnářka .Vše, co proudí je pak naší podstatou,Pohyb v prostoru je tvým posláním,a slovy dáváš do pohybu nás,naše pocity,myšlenky.Vlnka k vlnce rýmy v lince.harmonie,díky
přidáno 20.04.2018 - 19:08
Immotyob: byly doby, kdy jsem snila i s otevřenýma očima :)) díky moc
přidáno 19.04.2018 - 21:09
Tak tuhle jsem přečetl už jednou a moc se mi líbila. Nevím, jak moc tě ta básnička vystihuje, ale za sebe říkám jedno - já taky žiju ve snech - jsou daleko krásnější než realita ... a že mi utíká život ? No a co ... utíká každýmu (a někdo vůbec neví, jak super je snít :-)
přidáno 28.02.2018 - 14:56
KubajZ: děkuju
přidáno 10.01.2018 - 18:22
Pěkné
přidáno 09.01.2018 - 07:57
Leslie: to mě vážně těší, děkuju :)
přidáno 09.01.2018 - 07:57
kmotrov: budu o tom přemýšlet, díky :)
přidáno 08.01.2018 - 20:17
Moc hezká, užila jsem si ji i s diskuzí... Vnímám to s tou nadějí stejně, Am. A nejlépe to asi vystihl kmotrov:)
přidáno 08.01.2018 - 18:46
Tvé sny Tě dělají krásnou, ale není dobré se k nim upínat, protože skutečně můžeš prošvihnout to, co Ti život doopravdy nachystal, může se stát, že pro sny neuvidíš to co je teď. Ale není dobré se jich úplně vzdávat, nemusí se nutně proměnit ve skutečnost, lze mít radost i ze snění. Můžeš si jimi rozšířit realitu.
Moc hezká básnička.
:-)
přidáno 06.01.2018 - 22:27
pilgrim: pestrost názorů je vždy zajímavá.. děkuju za komentář :)
přidáno 06.01.2018 - 22:17
Miro Sparkus: tak to mě opravdu těší, já tu báseň osobně asi dost podcenila :-) díky za komentář..
přidáno 06.01.2018 - 22:16
Orionka: Amelie M.: Já vidím naději, dokonce i tu falešnou (A co je to vlastně falešná naděje že ? ) veskrze pozitivně. Umožňuje nám prožívat a číst sami v sobě, navíc nám vždy dává sílu popojít o kus dál a nezůstávat stát na jednom místě. A jak píše Orionka i když ta naděje není naplněna a zpětně někdy bolí, zanechá v nás, ať tak či tak, něco pozitivního a hezkého, to je nesporné. Když si tak čtu ty básně tady na psancích, některé by bez naděje (byť i nenaplněné) vůbec nevznikly. A už to samo o sobě stojí za to ne ?
přidáno 06.01.2018 - 22:03
Tak ta je hodně pěkná :-), i když kratší, tak moc povedená. Až jsem ji přečetl hned třikrát a to vážně málokdy dělám :-)
přidáno 06.01.2018 - 21:13
Orionka: no.. to už je na diskusi, která by se dokázala asi pěkně zamotat :) .. já myslím, že trpět nadějí se dá i v přítomném čase, zvlášť, pokud se k ní upínáš a přesto vnitřně cítíš, že v tomto případě je to stejně k ničemu.. ale říká se přece - neztrácej naději, tak to tedy děláme, neztrácíme naději, protože, co by, kdyby.. :)
přidáno 06.01.2018 - 21:09
Amelie M.: Tomu rozumím, špatně jsem se vyjádřila. I když je naděje jenom falešná a vlastně ti ubližuje, v té chvíli jí netrpíš, to až ze zpětného pohledu.
přidáno 06.01.2018 - 21:04
Orionka: no jasně, je to o snech :) jinak nesouhlasím s názorem, že naděje je jen pozitivní věc.. někdy se natolik utápíme ve falešných nadějích, že prošvihneme to podstatné, co se děje v nás nebo kolem nás..
přidáno 06.01.2018 - 20:50
Jestli to dobře chápu, pak i druhá sloka je o snech. A zní to, jako bys na ně byla naštvaná, že ti nedaly to, co sis od nich slibovala. Ale trpět nadějí se mi tam potom nehodí, naděje je pozitivní. Když jsi sny poslala někam daleko, možná trpíš spíš teď než dřív... jsem zmatená a uvažuju asi zmateně, promiň.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
bez názvu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Někde mezi
Předchozí dílo autora : Malý Vánoce

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :
Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku