přidáno 23.08.2017
hodnoceno 13
čteno 1340(22)
posláno 0
 

Pro jednou vzdávám se
přeostrým bodlinám

co lačně sťaly mne
slovy
z Tvých úst

Je chladno od kůže
a doufám že pomine

bolest těch ran
jak nemohou srůst

a bez Tebe čím dál víc

pálí
 
 
přidáno 06.09.2017 - 16:01
Yasmin: Děkuju Yasmin, jsem rád, že se Tě dotkla...
přidáno 06.09.2017 - 13:17
Mě se nesmírně dotýká tento verš: bolest těch ran / jak nemohou srůst. Pálí až na duši, přesto je nádherná.
přidáno 01.09.2017 - 10:55
Nikytu: Děkuju moc...
přidáno 31.08.2017 - 15:27
A mně se líbí. :-)
přidáno 29.08.2017 - 16:36
j.f.julián: Nevím, co tím chceš říct, ale vyjadřovat se k těmto Tvým útokům nebudu, protože je to zjevně reakce na mou kritiku. Beru to tak, že se Ti báseň nelíbí a Tvůj názor respektuji. Ty prosím zase respektuj ten můj v dnešním komentáři k Tvé básni “Můj podělanej život”. A pokud ještě chceš nějak reagovat, byl bych rád, kdyby do vzkazů. I tak díky za přečtení a vyjádření názoru.
přidáno 29.08.2017 - 13:48
pěkný to máš.
viš, že braková literatura je nejprodávanější! ale to je jen mezi náma...
přidáno 25.08.2017 - 10:31
Mlčeti Zlato: Děkuji… Já jsem rád za jakoukoliv reakci a o to víc mě těší, když báseň něčím osloví. Ale vlastně s Tebou souhlasím, každý ji asi bude vnímat po svém a třeba úplně jinak, než autor. Ještě jednou díky...
přidáno 24.08.2017 - 13:42
Amadeo´´: rozumím a respektuji :)
přidáno 24.08.2017 - 00:42
Je to prostě moc dobrý. Pitvat netřeba. Stejnak to každý pochopí jinak a to je taky dobře.
přidáno 24.08.2017 - 00:02
Amelie M.: Přemýšlím nad tím koncem. Bylo by to zajímavé, ale už by to nebylo to, co jsem chtěl do básně vtisknout. Znamenalo by to totiž, že dotyčná působí bolest nejen svými slovy, ale i svou přítomností a tak to není. Já pokud nemusím, sůl si do ran sypu nerad :)
Děkuji moc za zastavení...
přidáno 23.08.2017 - 23:44
Zamila: Díky... Beru to jako kompliment :)
přidáno 23.08.2017 - 22:14
.. čtu ji poněkolikáté a postupně mnou prostupuje.. líbí se mi, i když je bolavá.. ale nemohu si pomoct, mně by tam víc v závěru seděl právě opak - a s tebou čím dál víc.. pálí... (něco jako sypání soli do rány)
přidáno 23.08.2017 - 21:48
Vcelku pěkný je to :-) Hlavně se mi líbí druhá rádoby strofa :-) Jenom pak se mi víc než "jak" líbilo "jež" ;-) Na chlapa ale fakt dobrý :-D ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pro jednou... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mono no aware
Předchozí dílo autora : Zrníčka (Léto)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o Lizzzie :
Malá zářivá slunečnice, která píše duhovou poezii...která ráda tancuje v dešti...a po kapsách schovává lízátka a bublifuk...;) ;) ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku