#lolity #zvrhlyvedouci #kdejsouchapadla #nejsouchapadla
přidáno 19.06.2017
hodnoceno 5
čteno 4269(15)
posláno 0
Z nějakého důvodu, se kterým vlastně nechci mít nic společného, i když už je pozdě, jsem se ocitl ve stanu. Což by bylo vlastně v pořádku, kdyby nebyly dvě hodiny ráno a kdyby stan patřil mě. Ale kdepak – patřil třem účastnicím tábora, kde jsem již třetím rokem dělal vedoucího. Přede mnou spaly tři dívky – dvě šestnáctileté holky – Marika a Adéla - a vedle nich na kraji třináctiletá blonďatá princezna Terezka.
Marika byla na svůj věk velmi vyvinutá - pod lehkým letním tílkem se rýsovaly pevné dvojky, zadeček měla pěkně kulatý a její boky a pas si přímo říkaly o to, aby je někdo pevně sevřel, zatímco by divoce přirážel a poslouchal její sténání. Byla místní dětskou hvězdičkou, všichni usmrkaní puberťáci na letošním běhu s ní chtěli chodit. Což jsem asi chápal - celý její zjev působil nesmírně dráždivě – chuť postavit ji ke stromu a vyhrnout jí sukni vzbuzoval už drzý výraz v jejích očích, rámovaný zrzavými vlasy. Ano, byla přírodní zrzka – o to víc měpřitahovala.
Adéla byla oproti tomu vcelku obyčejná, nudně vypadající puberťačka, nejlepší kamarádka Mariky – přesněji řečeno, byla jejím ocáskem, dvorní dámou, která Marice dělala poskoka za to, že se mohla ukazovat v její společnosti, řešit její problémy a brát zavděk kluky, které její královna odmítala.
Dámy byly jedna ruka. Terezka, která s nimi spala ve stanu, do jejich světa teprve vstupovala – holky ji vzaly pod ochranná křídla, a ačkoliv byla svou neprůbojností a nekonečnou roztomilostí odsouzena k roli Maričina opečovávaného mazlíka, nestěžovala si a brala společnost starších holek s patřičnou hrdostí – byla ve svém oddíle jediná, kdo na večerní hlášení dorazil v Adélině sukni, se rty namalovanými Maričinou rtěnkou. Rudé vyzývavé rtíky jí vlastně vůbec neslušely, a sukně byla příliš velká na to, aby plnila svůj dekorativní účel, ale v dětském světě táborové popularity toto nehrálo roli. I tak vypadala roztomile, když poslušně cupala za Marikou, která s mírným pohupováním v bocích kráčela k nástěnce POŘÁDKU, aby zjistila, zda Adéla uklidila dost pečlivě na to, aby jejich stan získal nejlepší možné hodnocení v táborové hře, jenž nám vedoucím zajišťovala fakt, že rodiče své potomky při odjezdu nebudou vyndávat z hromady páchnoucích ponožek, okoralých horalek a plesnivějících zbytků špekáčků od uvítacího táboráku.

Dnes byla na programu bojovka, kdy děti celý den pobíhaly s různými úkoly po lese – u večere byly tolik vyčerpané, že ani nežadonily o prodloužení večerky. Měly toho dost. Já jsem byl naopak plný energie, jelikož jsem většinu hry strávil sezením na stanovišti – bohužel pro můj plán, nebyl jsem jediný, takže jsem musel tři hodiny čekat, až půjdou spát všichni ostatní vedoucí. Až poté jsem se mohl vyplížit k děvčatům do stanu. Už jsem v tom měl praxi. Marika mě totiž čekala. Tábor trval už desátý den a za tu dobu jsem se s dívkou stihl seznámit trochu blíže – tedy, více, než by se na profesionálního vedoucího slušelo. Nespal jsem s ní, to ne – i když jsem chtěl. Dvě noci před touto jsem Mariku bral na romantické procházky do lesa, kde jsme seděli u malého jezírka na mýtince, pozorovali hvězdy, jedli sušenky a brambůrky ukradené z kuchyně.
Včera jsme se poprvé líbali – bylo nesmírně těžké si udržet romantickou fazonu, neboť péro mi tou horkou blízkostí jejího těla a nezkušenou žádostivostí stálo jak mramorový sloup v chrámě Vzkříšení. Chtěl jsem ji mrdat, a chtěl jsem to moc. Jenže jakkoliv se tvářila přes den vyspěle a drze, byla nezkušená (ale ne panna) a ještě ke všemu ostýchavá. Většinou „dospěláckých“ věcí jen machrovala. Vlastně bych se nedivil, kdyby Adéla byla zkušenější a vyspělejší, jen s menším sebevědomím.
Přikradl jsem se k lehátku a lehce zatřásl spícím tělem, zabaleným ve spacáku jako mumie. Marika se ošila a zavrtala se hlouběji.
„Nespi!“ pošeptal jsem důrazně a stáhl jí spacák z hlavy.
„Ale já chci,“ zamumlala ospale Terezka a podívala se na mě rozespalým, tázavým pohledem: „Co se děje?“
Bože, holky se vyměnily. Taky mi to Marika nemohla říct odpoledne.
„V pořádku, jen kontrola. Slyšel jsem tu nějaký hluk. Asi to bylo jinde. Spi dál,“ zaimprovizoval jsem. V polospánku vypadala tak roztomile bezbranně. Něco zamumlala a zavřela oči. Pohladil jsem ji po tváři a můj zrak spočinul na jejím hrudníku. Prsa teprve začínala, ale poměr mezi pasem a boky už měla zřetelný. Malé bílé poupátko – plné rty, měkké světlé vlasy, upřímné oči … působila tak zranitelně, spící na starém vojenském lehátku, netušícím nic o plánech, které mám dnes s Marikou. Odstranil jsem jí z obličeje zatoulaný pramen vlasů a hladil jsem ji po rameni. Ruka mi zabloudila na její rašící kozičky, bradavky… ucítil jsem, jak se mi do penisu hrne krev. Terezka se otočila na druhý bok – někde pod spacákem jsem tušil její zadeček a dosud nevinnou kundičku. Úzká, horká, neposkvrněná. Když bych do jí poprvé pronikl, určitě by kníkala, že to bolí. Mohl bych to udělat teď hned, stačilo by si lehnout za ní, odhrnout kalhotky a jemně zasunout… což by ji probudil ze spánku, takže by bylo záhodno jí ucpat pusu, aby náhodou leknutím nezačala vyvádět. Ale co ji znám, spíš by tiše trpěla a poddajně čekala, kdy to skončí.
Pocítil jsem těžko ovladatelnou touhu zmocnit se spící Terezky. Kdyby tak věděla, co se mi honí hlavou! Penis mi v trenkách skoro pulzoval. Čas vzbudit Mariku, nechci-li strávit příštích pár let v kriminále.
Probrat ji byl docela kumšt, nicméně podařilo se, a nikým neviděni, jsme se vyplížili z tábora na naše obvyklé místo. Tentokrát jsem vzal i lahev vína a schoval si do kapsy dva kondomy.
„Dáš si?“ nabídl jsem. Nadšeně souhlasila. Aspoň tak, přiopilá bude povolnější a pít víno s téměř třicetiletým vedoucím, to je přece mimořádně dospělácké.
„Promiň, že jsme usnula, ta hra byla děsná…“ začala omluvně. Usmál jsem se a mávl rukou.
„V pohodě,“ pohladil jsem ji po tváři a začal ji líbat. Nadšeně opětovala.
Když bylo vína po dně a Marika byla v tak rozjařené náladě, že na mě seděla a lochtala mě, jsem ji prudce obrátil a položil na záda. Dívala se na mě se směsicí strachu a očekávání – tváře měla mírně zrudlé vínem, dlouhé vlasy rozhozené na dece a v očích se jí odrážely hvězdy. Koule mi za celou tu dobu málem explodovaly, jelikož jsem měl erekci už od neplánované návštěvy Terezky. Teď jsem ucítil šanci – líbal jsem ji na krku, hladil ji na bříšku – a jí se to líbilo. Asi jsem měl postupovat pomaleji, ale nemohl jsem se ovládnout. Vyhrnul jsem ji sukni tak rychle, že ani nedostala prostor pro obranu.
„Počkej…“ špitla a sedla si, a asi chtěla dále protestovat, ale jemně a rozhodně jsem ji znova položil na deku a rukou klouzal po jejích kalhotkách. Líbilo se jí to, to bylo vidět, ale byla nejistá a zmatená. Vstrčil jsem prsty pod kalhotky – byla celá zvlhlá, mokrá, připravená k čemukoliv. Vsunul jsem jí do pochvy prst.
„Ale…“ zavzdychala a pokusila se mě slabě odsunout. Přitlačil jsem ji k zemi a zašeptal ji do ucha:
„Já vím, že se ti to líbí.“
Projel jsem dvěma prsty přes celou délku její kundičky a pak do ní zasunul zas, tentokrát dva prsty. Na to reagovala o poznání hlasitěji, a odstrčila mě silněji, než předtím.
„Notak,“ řekl jsem polohlasem a přitáhl si ji k sobě. Ležela přede mnou s vyhrnutou sukní, téměř staženými kalhotkami, vlhká a zmatená.
„Já jsem s někým spala jen jednou…“ špitla. Chytil jsem ji za ruce a pohladil. „To je přece v pořádku.“
Byla připravená. A já už pukal chtíčem. Otočil jsem ji na bok a přejížděl žaludem po jejích stydkých pyscích a kroužil kolem dírky. Třásla se, když jsem se přiblížil. Opatrně jsem se naklonil nad ni, nasměroval ztopořený penis dovnitř a zasouval, nejdřív mělce, jen kousek za okraj a ven, a pak ho tam rychle zasunul celého. Nečekala to. Vykřikla. Přesně, jak jsem to chtěl.
„Pššššt,“ přiložil jsem ji prst k puse a přidržel si ji. Byla těsná a vlhká. Přirážel jsem pomalu a hluboko, cítil stěny její pochvy, sevřené nervozitou a vzrušením, a slyšel její sténání. Její bok mě příjemně tlačil na podbřišku. Zrychloval jsem, zatímco Marika vzdychala stále intenzivněji, naléhavěji. Udělá se? Otočil jsem ji na záda a pokračoval na misionáře. Líbil se mi její obličej, stažený rozkoší, a kozičky, které se pohupovaly s každým přiražením. Vzepjala se, a zavřela oči. Cítil jsem její horký dech, chtivost jejího klína – na nejistotu už neměla čas, vnímala okraj mého žaludu, dráždící stěny pochvy … a udělala se. Hlasitě, že jsem ji přikryl pusu rukou a kroutila se jak had v kleštích. Pohled na Mariku, svíjející se v orgasmické křeči mě vyburcoval – začal jsem mohutně přirážet. Na kondom jsem samozřejmě předtím zapomněl, takže jsem ho těsně před orgasmem vytáhl a s mohutným zasténáním jí zkropil prsa a obličej.

přidáno 20.04.2018 - 00:22
Severak: Dockas se :)
přidáno 20.04.2018 - 00:02
stále marně čekám na chapadla
přidáno 19.09.2017 - 21:14
Severak: Marika nebyla na kriminál, stránku neznám ale jdu najít a chapadla budou časem.
přidáno 13.09.2017 - 23:38
mám k tomu tři připomínky:

1. Marika nebyla na kriminál?
2. facebookovou stránku Skautský undergroud znáš?
3. jaktože #nejsouchapadla? :-/
přidáno 06.07.2017 - 10:12
+

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Táborová I. část : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : ASAP

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
Dívka v modrém řekla o milancholik :
je v mém srdci ať už s ním, či bdím... pořád nevím, kde se stala ta úplně největší a nejposlednější chyba.. Ale asi o tom život je.. ach ty texty ach ty melodie... při tech vážně srdce prudce bije...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku