přidáno 01.11.2016
hodnoceno 22
čteno 1166(16)
posláno 0
Z průhledné stínohry


v loudavém nocturnu


prostřelas nade mnou
bělostný plyš



od hrotů odraný
a přesto neuhnu

když z ňader šípy mi


do hrudi střílíš

ikonka sbírka Ze sbírky: Po zádech noci
přidáno 04.12.2016 - 13:02
Závěr není rytmický, ale jinak vcelku nápadité až kvalitní ... ;-)
přidáno 16.11.2016 - 13:53
loner: Jsem rád, že se líbí... Díky.
přidáno 16.11.2016 - 13:51
kmotrov: To nevadí :) Tak třeba příště se bude líbit víc...
přidáno 16.11.2016 - 13:47
Yasmin: Děkuju... za zastavení i komentář!
přidáno 11.11.2016 - 18:21
Povedene
přidáno 11.11.2016 - 13:17
Amadeo´´: Nic ve zlém, já jsem reagoval na to cos psal DDD, přečti si to zovu...
Jestli se mi líbí, nebo nelíbí? Opravdu nevím...
přidáno 09.11.2016 - 11:01
Je to radost číst takové verše... Jen mi trošku drhne konec, co se týče počtu slabik, jak už psal DDD přede mnou. Což samozřejmě nemá vliv na obsah básně, který je moc hezký.
přidáno 06.11.2016 - 23:51
kmotrov: Já mám taky rád, když se věci dotahují až do konce… ale spíše v životě. V poezii a celkově v umění to takto nevnímám, už jenom proto, že je to velmi subjektivní a každý to vnímáme jinak. Naopak si myslím, že někdy je ta přílišná snaha o dokonalost na škodu, protože pak už dílo ztrácí jakousi nepopsatelnou autentičnost a navíc to může autora i brzdit. Takže v tomto mám asi trochu jiný názor než Ty a nechal bych spíše na každém, jak svá díla tvoří, píše, skládá...

Já jako autor básně (u které mimochodem nemám pocit, že by byla nedotažená, a kdybych ho měl, nevložím ji sem), ale moc nerozumím tomu, co jsi svým komentářem chtěl vlastně říci? :)

Líbí se Ti báseň nebo nelíbí?
přidáno 06.11.2016 - 23:32
A42: Tajemství je důležité :) Děkuji moc...za nakouknutí i komentář.
přidáno 06.11.2016 - 17:47
Amadeo´´: Vidíš a to je přesně to co se mi tady u většiny autorů nelíbí. Než by dílo dotáhli do konce. raději napíší jiné nedotažené. Je to škoda, jak pro autora, tak pro čtenáře.
přidáno 05.11.2016 - 13:25
Má to atmosféru a trochu tajemství, povedené.
přidáno 04.11.2016 - 20:36
Nikytu: Hezky jsi to ve svém komentáři shrnula :) Díky moc za návštěvu...
přidáno 04.11.2016 - 20:30
DDD: Popravdě, měl jsem trochu obavy, jestli to není už za hranou. Nemám totiž moc v lásce takové ty laciné, erotické básně a pokud tahle působí jemně, jsem moc rád.
S tím posledním veršem s Tebou určitě souhlasím, ta slabika je tam navíc, cítím to. Možná se k ní ještě někdy vrátím a poupravím. I když... jak se tak znám, s největší pravděpodobností se to asi nestane :) Možná, spíše napíšu novou a v ní zas bude něco jiného. Děkuji moc za zastavení...
přidáno 04.11.2016 - 14:29
Střílení šípů a hlazení plyše. Velice příjemné záležitosti. Krásně napsané. :-)
přidáno 04.11.2016 - 07:46
Mně ta kategorie taky vždycky zněla tak nějak příliš hrubě na takhle jemná slova. Asi bych měl stejný problém se zařazením. Vlastně by mi bohatě stačilo něco jako "lyrika, epika, satira atd. Je to moc hezké. Ta báseň i ten pohled. V posledním verši mě malinko ruší přebývající slabika, ale není to nic, co bych nezvládl :-)
přidáno 03.11.2016 - 19:25
Lasak: S tím nemohu jinak, než souhlasit :)
přidáno 03.11.2016 - 19:16
Yanishka: Pajalord: Jsem rád, že se líbí... Děkuji za nakouknutí :)
přidáno 02.11.2016 - 21:21
Amadeo´´: myslím, že tahle kategorie sedí :) erotika může být i něžná :)
přidáno 02.11.2016 - 19:52
překrásná
přidáno 02.11.2016 - 17:24
tak to je paráda :D
přidáno 02.11.2016 - 16:50
Lasak: No, je to takový chlapský pohled :) Co si budeme namlouvat, moc hezčích pohledů v životě chlapa není a inspirace je to krásná :)

Jenom jsem měl trochu problém se zařazením básně a vlastně si nejsem jistý ani teď. Nejprve jsem ji chtěl dát do kategorie Básně/láska, ale nějak se mi tam tak úplně nehodila. A v této kategorii mi to taky moc nesedí.. tak nevím. Asi si budu muset udělat vlastní a na míru, třeba: Básně/láska a vše, co s ní souvisí , nebo Básně/láska, sex a něžnosti :)

Ale to už plácám… Díky moc za zastavení a komentář!
přidáno 02.11.2016 - 06:36
jedno z mála pěkných zpracování tohodle tématu :) Jen jsem si musel najít, co je to nocturno a vzhledem k tomu že má více významů, tak je ta báseň ještě lepší :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Terč : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora :  Stigmata
Předchozí dílo autora : Zrníčka (Podzim)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o veronika :
veru.. nemam slov. sqela holka. vzdycky me nejvic podrzi. nikdy bych neverila, ze muzu mit rada nekoho, koho znam z netu. a jeji tvorba? ctete ctete ctete! rozhodne to stoji za to! ;):-)*
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku