Ze sbírky: "Pravdy Ne"pravdy""
přidáno 03.05.2008
hodnoceno 12
čteno 1335(29)
posláno 0
Bojovat proti lásce je těžké, ale bojovat proti zvyku je nemožné.

ikonka sbírka Ze sbírky: Pravdy Ne"pravdy"
přidáno 15.05.2008 - 20:50
Trošku jsem si to přebrala po svým, ale snad jsem pochopila...
přidáno 15.05.2008 - 17:50
Vždyť citáty nejsou o hodnocení... ;)...
přidáno 15.05.2008 - 09:49
Já to tedy, myslím, pochopila hned zezačátku.. Bohužel je mi tohle téma teď blízké. Jen doufám, že já nebojuju jen se zvykem, ale že v tom je opravdu láska. Ikdyž ono to člověka trochu svádí k tomu zvyku, když většinou bere v úvahu dobu, kterou už s osobou strávil.. Těžko říct.
Každopádně hodnotit nebudu, snad se nebudeš zlobit. Nezdá se mi to jako dílo, který by se dalo hodnotit.
přidáno 04.05.2008 - 14:53
Kdybych bral zvyk jako kouření, nebudu k tomu cpát něco, jako je láska... celé je to myšleno jednoduše... Když někoho milujete a ten miluje někoho jiného, dá se s tím bojovat, buď vaše láska bude větší, nebo ta první prostě opadne... ale když ten, koho milujete už druhou osobu ne jen miluje, ale je na ní zvyklý... a odpovídá vám prostě... no, to je prostě on, prostě on... prostě zvyk... tak s tím už nezmůžete vůbec nic...
přidáno 04.05.2008 - 14:51
Zatím nikdo ste to nepochopili...
přidáno 04.05.2008 - 13:26
já se taky přidám...proti zvyku bojovat lze....to máš jako s odvykáním kouření:-)...nebo s drogovými léčebnami......to by pak lidstvo vyhynulo jen proto, že by se neuměli nc odvyknout. Horší je, když si navykneš na nějakou denní činnost, která pak najednou přetane, tak potom s tim mužeš bojovat, nebo se s tím smířit, ale není to nemožné.
přidáno 04.05.2008 - 11:22
Život jej prostě trochu divný, ale nejspíše jsi znění toho "citátu" zcela nepochopil, jinak by ti to zase tak divné nepřišlo...
přidáno 03.05.2008 - 20:43
nebojujem...nulujem ;)
přidáno 03.05.2008 - 19:56
na to mám jedinou odpověď: všechno jde, když se chce.
přidáno 03.05.2008 - 19:46
ale dá se bojovat,jen se musí chtít:)
přidáno 03.05.2008 - 19:31
S tím citátem nesouhlasím. Podle mě je to trochu divné...
přidáno 03.05.2008 - 17:47
jojojo... zvyk je nulová košile

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Citát-4 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Citát-5
Předchozí dílo autora : Sedm kroků

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Delivery :
mam tě ráda!! a sem hrozěn ráda, že sem si tě přečetla někdy už strašně dávno na literu a teď tě čtu dál...hlavně seš ale skvělá slečna, co mi pomáhá a že tu seš, je dobře. a zasloužíš si úplně nejskvělejší život, a ty ho budeš mít, určitě.....seš to přece ty teress :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku