Ze sbírky: "Pravdy Ne"pravdy""
přidáno 05.05.2008
hodnoceno 8
čteno 1518(25)
posláno 0
Teprve začne-li člověk chtít více, než-li je zapotřebí, dává se na špatnou stezku života.

ikonka sbírka Ze sbírky: Pravdy Ne"pravdy"
přidáno 27.08.2008 - 10:06
Přesně tak... je to myšleno pouze s chamtivostí a sobeckostí... pochopitelně... člověk v dnešním světě by měl být cílevědomý a měl by se snažit stále se zlepšovat, ale pro to ještě nemusíš být nutně chamtivým sobcem... =)...
přidáno 26.08.2008 - 11:39
vzdycky musis chtit vic.
porad bejt lepsi.
vic ze sebe vydat.

ale tys to atdy myslel asi jinak co.. jak se nize pise, asi je to spiso te chamtivosti.. v tom pripade souhlasim..
přidáno 15.05.2008 - 17:51
Ano, každý si může vybrat svou cestu, ale hlavně si každý může vybrat, jak po té cestě půjde... a to je to hlavní, a pochopitelně, chamtivý je téměř každý člověk, ale pořád odtud potud by to bylo dobré.. =).. jinak děkuji za zastavení.. =)
přidáno 15.05.2008 - 09:52
Každý si může vybrat tu svou cestu. Může se vydat i tou dobrou, ale vzhledem k tomu, jakými vlastnostmi jsme my lidé obdařeni, je jasné, že se většina z nás občas vydá i tou špatnou. To je ta chamtivost, máme ji všichni (až na pár světlých výjimek, které potvrzují pravidlo). Ale jelikož si můžeme sami zvolit, tak pak nemá cenu brečet a litovat se, byla to přece naše volba. Ale je to těžký..
přidáno 06.05.2008 - 11:33
stejně tak jako všechny cesty vedou do Říma, tak jde každý svou svou špatnou cestou. Takovéto citáty jsou už tolikrát vyřčené tolika lidmi... že se z nepřeberného množství těchto vět slovních spojení stává hromada šrotu.
přidáno 05.05.2008 - 13:59
Lidstvo po ní kráčí od své existence, na tom se nic nezmění, ale každý člověk si může vybrat tu svou stezku - to je podle mě to nejdůležitější...
přidáno 05.05.2008 - 12:51
pravda to je, ale...kolikrát bude vyřčena, tolik lidí se tou špatnou stezkou stzejně vydá
přidáno 05.05.2008 - 12:18
Po té jdeme čas od času... všichni...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Citát-5 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Revolver
Předchozí dílo autora : Citát-4

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Annnakss
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Liss Durman :
Eliss! nejhodnejsi clovek, kterej kdy chodil do nasi tridy! preju ti stesti liss. a ty ho tam uricte najdes! drzim ti palce, at ses co nejlepsi!! mej se krasne!..budes u nas chybet!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku