podrobné vysvětlení v popisu sbírky.
přidáno 04.05.2016
hodnoceno 4
čteno 743(9)
posláno 0
Ostatní slepě jdou.
Plní prázdnoty.
Slepí!
Hluší!
Obklopení tmou,
sami sebe zahubí.

Já nechci s davem.
Já jinou cestu mám.
Avšak drahá cena je,
že samota
ta proklatá samota!
mé srdce naplní

přidáno 07.05.2016 - 11:50
vanovaso: Neslevil jsem a našel jsem lidi, kteří mé postoje respektují. Většinou to jsou lidí, kteří jsou tolerantní k jiným a odlišným názorům (takové lidi vyhledávám) a díky tomu jsem si vytvořil okruh "kvalitních" a hlavně inteligentních přátel. I za cenu toho, že je menší.
přidáno 07.05.2016 - 10:31
Je správné mít svůj názor na věc, souhlasim ,mám to také tak,ale i my musíme být tolerantní k názorům druhých. Mně vadí spíše arogance a namyšlenost, takové lidi nevyhledávám. A zůstat v životě sám, hm, to je opravdu těžké a někdy je lepší slevit na svých požadavcích, nakonec ,nikdo nejsme dokonalej....přeji hodně štěstí.
přidáno 06.05.2016 - 17:46
vanovaso: Nesouhlasím. Je to myšleno ve smyslu "hloupého davu". Samozřejmě je jednoduší být obklopen plno lidmi být milován každým druhým než mít svůj vlastní názor na věc. To ovšem neznamená, že je to správné.
Co se týče samoty. Je to starší dílo právě z dob, kdy se proti mně otočili lidé právě kvůli mým názorům a odmítání jejich pubertálního až dětinského chování. No po nějaké době samoty jsem šťastný, že jsem to udělal a nechybí mi.
Každopádně děkuji za přečtení a celkově za komentáře (k dílu i ke sbírce celkově) :)
přidáno 06.05.2016 - 15:31
Možná není důležité ,zda jdeme sami nebo s davem,a není třeba druhé ani odsuzovat za něco, v čem se cítí dobře... Jak se cítí naše srdce ,je důležité, zmíněno i v závěru textu.... Stojí za přečtení a zamyšlení... A název sbírky se mi líbí, někdy je opravdu méně více...i v poezii...a kdo umí zkratkou vyjádřit hodně ,má plus...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
... II : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Závislé srdce
Předchozí dílo autora : Bezejmená II

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku