Na motivy exuperyho.
přidáno 14.02.2016
hodnoceno 13
čteno 992(33)
posláno 0
pode mnou není sahara
jen korálky ve štrasu londýna
skleněna temže neviditelná
a každou chvíli menší.
moje plechovka je třikrát vyztužená
a vlastně ani ne moje.
noční letec by se mi smál.
jenže bez ohledu na to
jak se liší podnebí
a zeměpisná šířka
i na mě čeká
ochočená liška

přidáno 06.05.2016 - 11:48
Někde tady někdo napsal, že Malý princ je už hodně ojetá galuska...
To mě zamrzelo, protože pro mě je to srdeční záležitost. Moje "Poetry Fox process" se vyvinula právě z procesu ochočování... Je to jen taková moje "šuplíkovka"

Tvá báseň mě zahřála... :-)
přidáno 20.04.2016 - 15:59
povedené
přidáno 18.02.2016 - 13:22
puero: Jo, jenze to cekala na ochoceni. Teprve az ji ochocil, cekala na nej. Obcas. Mozna jsem mela pouzit spis ruzi, k situaci by se to hodilo vic, ale tahle konkretni bytost je uzce spojena se skutecnymi liskami, tak asociace zvitezily nad kontextem a presnosti.

A kdyz ty tecky vsichni tak nenavidite, tak je schovam. budu si hromadit tecky pro sebe a ani jednu vam tu uz nedam napospas :D
přidáno 18.02.2016 - 09:21
Bez ohledu na to... i na mě čeká ochočená liška. To je důležitý filozofický moment. Je to pěkný básnický obrat. Ale na Malého prince nečekala ochočená, nýbrž divoká liška, která se toužila nechat ochočit. V přeneseném významu tím veršem říkáš, že na tebe žádná nezadaná toužící bytost v širém světě nečeká, že jsou už všechny ochočené. Hm.

No a ty tečky. Osobně bych je dal buď pryč, nebo jich tam dal mnohem mnohem víc, zatečkoval to. Dezolátně.
přidáno 16.02.2016 - 00:24
Ahoj, tak buď velká písmena a tečky za větami, nebo vše malé a bez teček, text by měl mít nějakou estetiku. Jako volný verš jo, jinak taky musím pochválit, zajímavé, tady hraje svou roli představivost čtenáře, která se může různit.
přidáno 15.02.2016 - 22:29
Zamila: moc mi jako schiza nepripada, mela byt takova klidna a nocni a meditativni. Kde se to podle tebe zvrtlo?
přidáno 15.02.2016 - 22:28
samiVdavu: Dekuji :) rekneme, ze ma spis cumak a ocas. A kridla.
přidáno 15.02.2016 - 21:10
Závěr se mi líbí - a ten je ještě vypůjčený. Jinak celkem schíza - navíc ten umělý slovosled ... Umíš to mnohem líp ...
přidáno 15.02.2016 - 18:00
Jako čtenář mám radost, že jsem si zase konečně přečetl něco dobrýho, co má hlavu a patu, používá to pestřejší prostředky a nesnaží se zalíbit za každou cenu.
přidáno 15.02.2016 - 17:56
Severak: offenkundig
přidáno 15.02.2016 - 17:56
Mamka: to je umelecky prostredek, nechej mi ho prosim :D (vsichni te zdravi)
přidáno 15.02.2016 - 12:14
Udělej to pro mne a doplň velká písmena na začátky vět a do jmen. Prosím. (když už tam máš nějaké ty tečky....)
přidáno 14.02.2016 - 23:44
das blaue Fuchs?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
über reisen : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : lili labe
Předchozí dílo autora : zahradní

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku