Další z mých nalezených básní.
přidáno 06.02.2016
hodnoceno 15
čteno 1489(27)
posláno 0
Dotek rozlamuje čas.
Ještě vteřinu letíte,
a pak jen všude střepy minut
a hluboká noc.



ikonka sbírka Ze sbírky: Found poetry
přidáno 13.07.2016 - 02:19
Líbí, moc.
přidáno 29.06.2016 - 15:38
to je dobrý... někdy taky čerpám inspiraci v textech, hodně z koláží... ale s tím obrázkem super !
přidáno 29.03.2016 - 23:06
MonoGame: Díky za komentář. Scanovala jsem, ale jinak se v úpravě obrázků moc nevyznám, to uznávám. Kontrast jsem přidávala, ale asi bude hlavní problém rozlišení... Tak jsem si řekla, že budu apelovat na představivost čtenářů, aby si ta slova z přepisu dosadili do obrázku :-) Příště se pokusím dodat kvalitnější scan, slibuji.
přidáno 29.03.2016 - 21:52
Uff. Dost dobrý.
přidáno 29.03.2016 - 20:26
Moc hezká práce. Ale ty jsi to evidentně vyfotila. Lepší je použít scan, pak si pohrát v graf. editoru s ořezem, kontrasty, s barvou apod. a dát to sem ve větším rozlišení (nejlépe pro nějaký obecnější fullscreen, např 24'') jako grafický soubor. Pak to všichni uvidí v celé kráse, tak jak jsi to zamýšlela a vytvořila - škoda toho přepisu. Takhle je z toho ani ne půlka.
přidáno 17.02.2016 - 00:32
Hezká hrátka s výňatky z knihy. :-)
Já jednou takhle vzala knihu, naslepo otevřela a nic netušící kámošce, zatímco na mě mluvila a ptala se, jsem odpovědi skládala z vět na dané stránce. Poznala to, až po chvíli, kdy mě už přistihla při hledání další odpovědi. Taky dobrá zábava. :-)))
A tohle se mi jako nápad taky líbí.
přidáno 17.02.2016 - 00:08
Přidávám se k obdivu :) je to zajímavá možnost, když má člověk trochu kreativity. Dílo se mi líbí, vkládám do záložek :) Díky za inspiraci.
přidáno 08.02.2016 - 20:41
Takova cista duse :)
přidáno 08.02.2016 - 12:38
Dělám podobné věci! :D Dokonce jsem si vytvořila fotoalbum z knihy. Na jednu stránku vždy nalepím fotografii a na stránce vedle podtrhávám slova, či věty, které nějakým způsobem korespondují se zážitkem na dané fotografii. Je to děsná legranda to pak číst. Mnohdy naopak velmi hluboké a citlivé.))
přidáno 08.02.2016 - 12:32
Nejen, že jsou tyhle básně zajímavé způsobem jak vznikly, ale rovněž i obsahem. Bohužel to rovněž poukazuje na to, jak nekreativně se k básním obecně přistupuje a jak dobrý cit pro psaní oproti zdejšímu průměru máš. Ze dvou stránek jsi schopna vytvořit lepší celek než ostatní z nekonečna. Tleskám.
přidáno 08.02.2016 - 12:17
casa.de.locos: Děkuji za komentář. Přepsání je čistě z praktického důvodu. Obávám se, že by se to tady opravdu špatně četlo. Ale jinak naprosto souhlasím, v té knížce se mi to taky líbí daleko víc :)
přidáno 07.02.2016 - 19:44
Proč ne? Líbí se mi ta vizuální stránka, přepsáním načisto to trochu ztrácí kouzlo.
přidáno 07.02.2016 - 00:52
Tyvado, to je faktišsky dobrý. Udělej si z toho (tady) sbírku...
a víš, že je to docela inspirativní? já už si skoro brousim skener.
přidáno 06.02.2016 - 21:58
tak tohle je opravdu super! :)
přidáno 06.02.2016 - 20:42
jsi dobrá :-) tohle je fakt moc dobrý.. líbí!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dotek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : V peřinách
Předchozí dílo autora : Srdce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku