Dva malé obrázky. Chtěl bych mít čas...
přidáno 07.05.2015
hodnoceno 14
čteno 1026(21)
posláno 0
I.

Dozněla bouřka
Bělavě v stráních odkvétaly hlohy
a život podobal se řece

Řece, jež v dálce
rozpila se do oblohy


II.

Rozbitou cestou k horám v dáli
všichni mí bosí tiše odešli

Vzduch tenkrát voněl jarním deštěm

Nemusíš věřit, nechceš-li
přidáno 09.10.2015 - 15:08
Jemné, pěkné ,chytilo za srdíčko.
přidáno 20.06.2015 - 13:06
Nepřipadají mi vůbec depresivní, já cítím smíření a něco hlubokého, slovy neuchopitelného, co se ti tam podařilo zachytit. Musím říct, že máš úžasné přátele ;-) Vždycky ve mně strašně dlouho doznívají...
přidáno 17.05.2015 - 10:13
Zamila: Víš, nikdy mě nenapadlo přemýšlet, jestli jsou mé básničky originální. Vlastně mě to vůbec netrápí, protože ke mně vždycky přicházejí samy jako vyústění nějakého momentu v mém životě. V tom pro mě spočívá jejich smysl. Takže, jak jednou psala Ailin, jsou to takoví mí přátelé. Nehodlám je urážet tím, že jim budu něco vnucovat, nebo je někam tlačit. Na to si jich příliš vážím :-) Děkuju moc za tvůj komentář :-)
přidáno 15.05.2015 - 21:22
Pěkné a jemné obrazy ... Ač nepříliš originální, i tak pohladí ...
přidáno 12.05.2015 - 10:33
ŽblaBuňka: Yasmin: Timothy A. Postovit: taron: slnečnica: Orionka: Amelie M.: Děkuju všem za zastavení a omlouvám se, že až takhle pozdě. Od čtvrtka jsem pádloval v Rakousku. Ne, ty básně opravdu neměly znít depresivně. Možná se do nich tak trochu promítlo to, co teď prožíváme s rodinou jednoho kamaráda, ale jestli je to o odcházení, tak o tom hezkém, smířeném a důstojném. K jakýmkoli depresím nějak nemám sklony :-) Díky moc za váš čas :-)
přidáno 08.05.2015 - 01:25
Nádherná báseň - není co dodat. Užil jsem si ji, děkuji!:)
přidáno 07.05.2015 - 22:17
bez dlouhých řečí okolo,
zase jsi zabodoval
přidáno 07.05.2015 - 21:13
já z toho mám pocit splynutí života s jeho koncem.. nepůsobí to na mě nijak depresivně, ale spíš jemně, smířeně..

zvlášť tyto verše mi přijdou úžasné a ty pocity ve mně evokují:

"Řece, jež v dálce
rozpila se do oblohy"

a

"Rozbitou cestou k horám v dáli
všichni mí bosí tiše odešli"

líbí se mi :-)
přidáno 07.05.2015 - 21:12
palec nahoru
přidáno 07.05.2015 - 11:55
Je to jako velký nadechnutí....tvá slova....
Křehká krása.
přidáno 07.05.2015 - 09:02
Na mě nepůsobí depresivně, spíš melancholicky. Takové dvě vlnky, malá zhoupnutí v moři, která jsi zachytil. Umíš moc pěkně gradovat myšlenku k závěru, který utkví i díky přesnému rýmu. Na tak malém prostoru kumšt, tleskám.
přidáno 07.05.2015 - 07:55
Veľmi sa mi páči koniec. Tá poznámka o tom, že Ti nezáleží na tom, či Ti niekto uverí, lebo to tak naozaj bolo. Ale depresívne to určite je, čo mi je ľúto, lebo Tvoja tvorba sa vždy vyznačovala tým, že vieš zachytiť aj nebadaný detail a na svet sa dívaš pozitívne. Každý má nárok na ponuré obdobie, ja len verím, že to prejde. ;)
přidáno 07.05.2015 - 06:51
puero: Safra, tak to jsem to asi trochu přehnal. Nemělo to vyznít takhle depresivně. Každopádně díky za zastavení. Vážím si toho.
přidáno 07.05.2015 - 06:30
Vane z toho ponurost a smrt. Uschlé mouchy na okenní římse.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Smítka III. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Adam a Eva
Předchozí dílo autora : Nenazvatelná

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku