tak projednou próza, taková přemýšlecí...
přidáno 23.02.2015
hodnoceno 3
čteno 756(10)
posláno 0
Hnědý tepláky, vytahaná mikina tak do půlky břicha, pupek koukal ven. Nepustili mě na ples. Tak jsem si sed před budovu a lidi ze sálu na mě koukali tou skleněnou zdí a smáli se, že mezi ně nepatřím. Omšelej chlapík típnul cigáro, pohladil starou kytaru a začal ji lechtat po strunách. Lezly z toho pěkný zvuky, já koukal jako blázen a on se divně usmíval a vejral na slunce nad tím věžákem, kde si holky škrtily pasy stuhama, aby byly užší a mlaďoši se potili v oblecích, aby bylo jasný, že jsou víc než my dva… smrděl z něho dým, samota a život, vypadal jak Albus Brumbál a tvrdil, že ho znal, taky měl takový ty fousy po kolena a vlasy dlouhý, že si na nich seděl. Zpíval něco o chlastu a o lásce, pak o tom, že kdysi bejval mladej, a pak se zasek a chvilku brečel. Ve dvanáct začaly z těch trubek pod náma šplíchat čůrky vody, takový ty slabý potůčky, a hrál k tomu z repráku někdo slavnej. Chodil jsem bosýma nohama mezi těma dírama, ze kterejch sem tam vytrysk pramínek a voda mi chladila puchejře. Začal jsem si poposkakovat, jak mě zrovna napadlo, on na mě chvilku čuměl, pak vytáh z popelnice poblitou růži, stoupnul si přede mě a začal s ní mávat. A jak jsme tam tak blbnuli, ve skleněný zdi se leskly dvě sta očí, který nám ten náš ples záviděly.
přidáno 23.02.2015 - 22:02
Děkuju za pochvalu, rozvádět jsem to moc nechtěl, já myslím,že jsem tam tak nějak zašifroval více myšlenek a řekl bych, že si v tom každý najde to svoje, podle mého pocitu se to celé dá chápat více způsoby :)
přidáno 23.02.2015 - 18:42
Jo, to se mi líbí, pobavilo mě to, má to šmrnc i hloubku. Fajn rebelie :D
přidáno 23.02.2015 - 18:40
Pěkné, bavilo mě to. Asi bych byl i raději, kdybys to rozvedl, zřetězil myšlenky, abych se do toho mohl zavrtat a hloubat. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku