přidáno 03.11.2014
hodnoceno 12
čteno 1201(24)
posláno 0
.. vzpomněla jsem si na příhodu, starou už pěkných pár dní.. dávám ji sem pro výstrahu a možná také pro pobavení.

Jedu si takhle v poklidu do práce.. do toho mi notuje Nohavica svou Kometu.. a najednou.. v tu nejnevhodnější chvíli moje oči zří šílenou věc a to.. že se mi pěkně ze zpětného zrcátka směrem k mé pravé ruce a noze, podotýkám... že oboje jsem měla skoro holé.. v tričku..a 3/4 ťákách.. navíc v žabkách.. uuaaa!! .. spouští.. v mých očích minimálně tarantule!

V takových situacích neváhám a nepřemýšlím, jestli zemřít na šok z mega pavouka anebo se nechat nabořit jiným autem.. Zastavila jsem jako správná hysterka.. v šílený panice u krajnice.. a hledala, čím to děsný zvíře zlikvidovat..

Noo.. nic lepšího tam nebylo, krom balení kapesníčků.. Nj, ale vyvstal BIG problém!! Neměla jsem po ruce rukavice ani nic podobného.. a moje panika se přímo úměrně zvyšovala představou toho, co by bylo, kdyby se ta tarantule dotkla byť jen milimetru mé holé kůže.. a neodvažovala jsem se.. hrdinka.. na to sáhnout ani přes deset kapesníčků.. takže.. co ted?!

No .. jasně.. vzala jsem celej ten balíček.. tu tarantuli ladným hozením balíčku po ní.. sejmula.. ona odlítla někam do rohu ke spolujezdci.. já v rychlosti dojela do práce.. kde jsem prohledala celý auto.. tarantuli jsem samo nenašla.. a tak si doteď namlouvám, že se raději od hysterky odstěhovala.

PS: Moje líbezná kamarádka mi poté sdělila, že má pocit.. že ta potvora roste někde pod sedadlem a čeká na tu správnou chvíli :(( Mamíííííííííí!!!!


přidáno 13.12.2015 - 18:00
Síce ja sa tarantúl nebojím, je to dobré.:)
přidáno 06.11.2014 - 21:22
Nenávidím spojení "typický muž/žena" ale v žabkách mohou řídit jen ženy...:-)
Chudák, byl z Tebe a tvých kapesníčků vyděšený víc, než Ty z něj...:-D
Zase ses strefila, asi proto, že to prostě umíš...
přidáno 03.11.2014 - 20:35
Zamila: s hlodavcema taky vyjdu v pohodě.. mloky jsem nezkoušela.. ale o ty Čapkovy bych asi taky nestála, pravda.. :) díky
přidáno 03.11.2014 - 17:44
"...Že ta potvora roste někde pod sedadlem a čeká na tu správnou chvíli." :-D A deset kapesníčků :-D Mě flákne :-) Vidíš, jaký máš exotický zážitky, ani nemusíš jezdit do ciziny :-) S tarantulí nevim, jak bysme vyšly, ale pavouci a hlodavci mi nevadí. Ale co nesnášim, to jsou hadi, žraloci a Čapkovo mloci - jako z těch mam fakt respekt !
přidáno 03.11.2014 - 14:11
Máta: dobrá rada nad zlato :-D
přidáno 03.11.2014 - 14:10
Orionka: tak to by byla moje smrt, stačilo, když jsem málem šlápla na užovku u nás na zahradě fuj :-D
přidáno 03.11.2014 - 14:08
Amelie M.: No neeee, to musíš dřív vyklepat pytlík :-D
přidáno 03.11.2014 - 14:07
Máta: a pak mi vyleze v ložnici viď :-D
přidáno 03.11.2014 - 13:57
Připomnělo mi to, jak u příbuzných hledali červenou užovku, takovou mršku asi půlmetrovou hubenou, co zdrhla z terárka... a nenašli :). To teprve byla radost chodit potmě do postele :))
přidáno 03.11.2014 - 13:52
Amelie M.: No to jooo, to je mi jasný, ale pěkně doma v klidu, vysosonout ji z toho podsedadla, aby ti tam nestrašila :-D
přidáno 03.11.2014 - 13:50
Máta: brouku, když ona nebyla zrovna po ruce elektrika! díky :-))
přidáno 03.11.2014 - 13:32
Směju se až se za břicho popadám a zároveň tě taky lituju. Já bych milou tarantuli podrbala na bříšku a vypustila do trávy :-D A co vzít na ni vysavač, nezkoušela jsi?
Skvěle napsané, díky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Amelie a VÉÉÉÉLKÝ zvíře! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Oni
Předchozí dílo autora : Sprchování

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku