Omlouvám se za pár překlepů a přeřeků. Musel jsem si to nahrát. Jinak bych to byl schopnej zapomenout. Znám se.
přidáno 22.10.2014
hodnoceno 30
čteno 1613(26)
posláno 0


  
  
Další tak dlouhá noc

Já čekal jsem na ráno

Za dveřmi mlčel svět
a někde v podkroví
šeptalo piáno


Vtom kdosi zaťukal
na okno v mém pokoji

Do cárů oděná
stála tam Naděje

Tak zima bylo jí


Ke stolu přisedla
v hlase jen déšť a sníh
začala vyprávět
příběhy sebrané
tam venku ulicích


O spoustě krásných slov
o prázdnu, co bylo v nich
o lidech, jak spěchali
nikam a odnikud
s páskami na očích


až plni moudrostí
frází a citátů
přehlédli anděla

Neony oslepen
chytil se do drátů


Jak jenom básníci
k ránu ho spatřili

Básníci blázniví
lacinou kořalkou
až namol opilí


Vzali ho za křídla
chudák, už nedýchal

Nikdo se neohlíd´
nikdo se nezeptal

každý tak pospíchal


Není jen sobectví
řekla, než zmizela

Člověk prý duši má

Jisker pár nalezla
v hromadě popela

a i když spí ve špíně
s tuláky pod mostem
ještě pořád je Naděje


Jednou snad vyrostem
  
  
přidáno 25.11.2014 - 08:57
Ailin: To mě vážně moc těší. Díky za tak krásná slova :-)
přidáno 24.11.2014 - 23:24
DDD: Myslím, že si vůbec nemusíš dělat starosti s tím, jestli to je nebo není něčemu podobné... Já Tvoje písně cítím jako zpěv Tvojí duše, Tvého srdce - a ten je pro mě jedinečný a ničemu nepodobný :) . Tvoje písně ve mně znějí ještě dlouho poté, co si je poslechnu.
přidáno 21.11.2014 - 08:37
Megynka: To mě mrzí... i když pravdou je, že těžko dneska přijít na něco, co se ničemu nepodobá a ještě ke všemu to má hlavu a patu :-) Můžeš mi, prosím, napsat, co je to za písničku? Znám jich od Marušky jen pár, tak bych rád věděl, co jsem jí to vlastně vytuneloval :-) Mě zpětně napadá spíš jedna od Navarové... :-)
přidáno 20.11.2014 - 01:02
Melodie mi hodně připomíná jednu z písní od Rottrové ... ale i tak je to moc povedené a text je krásný :)
přidáno 18.11.2014 - 10:16
Yasmin: poll: Dozor: Amelie M.: Moc děkuju za vaše komentáře - a omlouvám se, že až takhle pozdě. Nějak poslední dobou nestíhám. Zjistil jsem, že básničkami ani písničkami v zimě nezatopím, takže teď honem doháním, co jsem za celý rok nestihl :-)
přidáno 09.11.2014 - 18:37
No.... asi už nemám, co víc bych dodala. Jen, že je to fakt krásný a jsem další nadšenkyní (jak tvých básní, tak i tvého hlasu a uměleckého talentu). Jen tě chci do toho cd taky trošku povzbudit :-)!
přidáno 09.11.2014 - 18:18
krasné, hezký doprovod na piano :-)
přidáno 07.11.2014 - 22:46
ach.. vážně se k tobě ráda vracím.. ty tóny jsou úžasný..
přidáno 25.10.2014 - 22:22
Musím se přidat ke chvále, krásné slova a ten klavír!
Ten je taky nádherný...
Být tak kavárna s klavírem na který hrajou tvoje ruce, jedu tam:) Je to pro mě skvělá atmosféra, jako ve Slavii v Praze. Jen jsem si tak na to vzpomněla:)
přidáno 25.10.2014 - 22:20
DDD: S tím sebevědomím tomu rozumím, až příliš dobře... zas na druhou stranu - uvědomuješ si, kolik nadšenců máš? A taky jak veliké, velikááánské je jejich nadšení? :-) Bylo by to skoro plýtvání, neudělat s tím něco... třeba časem, až se na to budeš cítit. Víš, kolik radosti bys tím přinesl do světa? ;-) Takže souhlasím s Amélií... Vždyť to můžeš šířit dál! Našla bych spoustu lidí, co by si CD s radostí koupily. I tu sbírku.
P.S. Moje teta ti vzkazuje, že to je nádherná píseň. Když ji četla, ukápla slza. Když ji poslouchala, plakala prý už natvrdo. :-) I na podruhé. Odkaz pak prý taky poslala zas někam dál.......
přidáno 24.10.2014 - 10:27
Orionka: taron: slnečnica: Moc vám děkuju :-)
přidáno 23.10.2014 - 18:53
Zimomriavky mám pri Tvojich veršoch bežne, ale dnes... nádherná melódia, krásny text a ako bonus príťažlivý hlas. ;) SUPER!
přidáno 23.10.2014 - 18:05
DDD: Není jen sobectví, je také naděje...

ach, taky jsem málem zapomněla dýchat :)
uf, nemám slov.
přidáno 23.10.2014 - 16:07
Krása. Poslouchala jsem ji už včera večer a souhlasím s Leslie, že tohle je text, který plně vynikne až zpívaný a s doprovodem. Silná myšlenka, velmi obrazně zpracovaná. Musím říct, že mně se tvoje básně líbí tím víc, čím jsou delší a konkrétnější - umíš věci pojmenovat velmi přesně. A mému uchu víc lahodí, když si hlas posadíš hlouběji. Ale já jsem asi na hlubší hlasy zatížená :).
přidáno 23.10.2014 - 08:36
I tobě hezký den :-)
přidáno 23.10.2014 - 08:27
DDD: .. a skromnost..? Držím pěsti a zatím se budu těšit aspoň tady.. ;) PS: i když, kdybys to nahrával aspon na YT, budu pirátit a stahovat.. (nééé, to Tě k ničemu nenavádím!) Hezký den ;)
přidáno 23.10.2014 - 08:24
Amelie M.: No, víš, to je to moje sebevědomí. (...teda spíš není :-))
přidáno 23.10.2014 - 08:19
DDD: nechci Tě zatěžovat závazky.. ale.. to víš, když jsi nás už jednou namlsal.. tak by jsi měl! :))) Ale nééé.. jen, že je škoda, když někdo opravdu umí.. tím netěšit ostatní víc.. Já bych vážně raději, než k PC, zasedla ke sbírce a do toho by se mi linuly tóny klavíru.. Aaach, to je představa.. :-) Tak držím pěsti.. at se to třeba někdy povede..
přidáno 23.10.2014 - 08:17
Amelie M.: Jééé, díky za zastavení a hezká slova :-) No, třeba to jednou nějak zrealizuju, uvidíme :-)
přidáno 23.10.2014 - 08:14
ŽblaBuňka: To mě těší. Děkuju :-)
přidáno 23.10.2014 - 08:13
Leslie: tento nápad s CD ke sbírce, jsem měla už taky.. ale "někdo" se k tomu moc nemá! :)) A to je velká škoda.. víte, pane DDD? :)
přidáno 23.10.2014 - 08:13
Leslie: Tvoje komentáře mě strašně hřejí. Ten druhý snad ještě víc :-) Díky moc, opravdu :-)
přidáno 23.10.2014 - 08:12
Aaaach, jsem si zase přišla na své! Miluju Tvůj doprovod na klavír.. a ten text.. je úžasnej.. Jak se někde objeví anděl.. a naděje.. no tak to já nemůžu jen tak přejít.. Palec hore, všecky čtyři! Je skvělá.. :)
přidáno 23.10.2014 - 08:10
Zamila: Díky :-) Noty fakt nebudou, promiň... kdo by se s tím psal, vždyť to má skoro čtyři a půl minuty. A ta melodie se asi taky bude muset ještě trochu vyklubat. Zatím se mi to nepovedlo zazpívat dvakrát úplně stejně :-)
přidáno 23.10.2014 - 00:17
Nakonec jsem ji pustila ještě příteli a nádherně nám prozpívala byt... Jen jsme tak seděli a v němém úžasu poslouchali. Pustím si ji ještě jednou na dobrou noc (k té sbírce básní prostě budu potřebovat ještě cd).
přidáno 22.10.2014 - 23:14
sedím a nemám slov, i kdybych cokoli vyslovil, dojem bych, věř mi to, jen a jen pokazil
přidáno 22.10.2014 - 21:53
Skvělá slova, ještě úžasnější melodie. Pošli notyyyy ! :-D Oprášim klavír ;-) :-)
přidáno 22.10.2014 - 21:40
Nejprve jsem si ji přečetla, to mě velmi zaujala obsahem, zpracování se mi sice líbilo, ale až tak moc nevynikalo. Teprve až když jsem si ji poslechla, každé slůvko zapadlo na své místo... je krásná. A ten klavír! Úchvatný. Zase to lehce zavonělo Nohavicou, možná je to tou personifikací Naděje, takové motivy s ním mám spojené. Pravda a Lež třeba. Ale to není vůbec na škodu, naopak. Je mi to moc blízké, taková píseň. Taky občas nalézám jiskry v hromadách popela, jen je smutné, když někdy ty jiskry před mýma očima zhasínají. Ale máš pravdu... ještě pořád je Naděje! Děkuji za něco tak mile dojemného, pohladilo mě to na duši.
přidáno 22.10.2014 - 21:32
Klaron: Díky moc :-)
přidáno 22.10.2014 - 21:26
Normálně mi stéká slza...Krásná!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Patetická písnička o Naději : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Z pocitů slátaná
Předchozí dílo autora : Podzimní

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku