přidáno 09.10.2014
hodnoceno 12
čteno 1182(21)
posláno 0
Jedna má klientka bydlí v malebné vísce, pár kilometrů ode mne, říkejme jí třeba Kocourkov.. No.. a k tomu se váže má už několikadenní dysdebilita, panč..

Poprvé jsem Kocourkov hledala JEN půl hoďky, ujela nejmíň stodvacet km, porušila nejmíň dvěstě zákazů, ale našla!! Když sem odjížděla, samo jsem se netrefila z mostu (který vede z Kocourkova na jeden kouzelný obchvat), na správnou odbočku právě na obchvat, směr Sladký Domov. Takže jsem si projela půlku města, kam jsem vůbec neměla v plánu zajíždět, abych najela dobře.. Druhý den jsem pro změnu jela z druhé strany. Jako, že na minuty sice náročnější, na kilometry stejně, takže mě to nezabije a možná to bude pro orientačního dysdebila snazší.. Tož, jak to bylo dál..

Já, orientační DiS. Debil jsem v dobré víře vyjela směr Bubákov, kde ale v té nejneočekávanější chvíli, byla hlášená objížďka. To už mě málem omejvali, panč jsem fakt netušila, kam teď jet.. o časovém skluzu a dalších srandičkách ani nemluvě.. No, pro tentokrát mi to trvalo JEN hodinu, ale dojela! Tak si tak říkám, že zpátky to zkusím znova na obchvat, že to bude lepší, než bloudit po objíždkách, to prostě ňák dám!

Ehm..

Nedala..

O5 nedobrovolná projíždka po městě, další kiláky v čudu (to už jsem se dala skoro na modlení, co tomu asi řekne můj drahý), ale po necelé hoďce jsem byla doma.

*****

Dneska jsem se směrem TAM trefila hned napodruhý a porušila jen tři zákazy a to:

1) přejetí deseti plnejch čar na obchvatu

2) odbočení v zákazu odbočení

3) a ještě trapnější odbočení tam, kde by to napadlo jen trola, jako jsem já.. samo tam ani nebyl zákaz, panč nikdo nepředpokládá, že se tam bude ňáký hovádko točit, natož, že by to někoho vůbec napadlo! Adept na nejblbější mrtvolu roku!

Na cestu zpátky jsem se vysloveně těšila, že jako to dám, když už jsem cestu tam zvládla chválitebně. Jsem si totiž cestou do Kocourkova nafoukaně a zcela zcestně fixla, že je to vlastně jednoduchý, udělala jsem kolečko tam, udělám ho zpátky, jen v opačným směru a jsem na obchvatě směr - Sladký Domov..

No HOUBY!! Kurňa!!! Do háje! Já to prostě nedám.. Začínám z toho mít trauma.. zítra znova a já fakt nevim, jak se z Kocourkova dostat na obchvat, abych neprojela půl města a nevyjela skoro celou nádrž.. ach jo!!!!

Kdéééééé domov můj???!

PS: tak, pokusů mám před sebou ještě dost a dost, jen nevím, kdo mi bude sponzorovat ty kiláčky :-/ :)

přidáno 14.10.2014 - 15:06
Máta: vidíš.. já rána většinou každýmu zkazím.. nesmí se na mě dlouho mluvit, protože sama po ránu nerada komunikuju.. takže jsem ráda, že aspon číst se po ránu dám, díky ;)
přidáno 14.10.2014 - 15:05
Zam.. to jako, že ty čáry byly vedle sebe :)) mě to totiž vyhodilo na Prahu a netušila jsem, kde se pak budu moct otočit.. a tak jsem se jak pablb otáčela na dost šíleným místě.. se někdy divím, že ještě žiju :)
přidáno 14.10.2014 - 10:58
Tak přeji aby příští pokusy byly úspěšnější! Díky jako tradičně jsi mi zpříjemnila ráno :-)
přidáno 12.10.2014 - 20:45
1) přejetí deseti plnejch čar na obchvatu - jako jeden bod :-D No, orientační smysl - i pro mě tak trochu jiný svět ... Já mam někdy problém i najít dveře ven z hospody :-D
přidáno 11.10.2014 - 20:00
Sucháč: jsem ráda, že se problémy s orientací netýkají jen nás žen :)))
přidáno 11.10.2014 - 17:33
Co Ti mám na to napsat z pozice řidiče z povolání, žijícího v Praze...no jsem někdy úplně stejný zmatkař:-D
přidáno 10.10.2014 - 17:36
taron: což o to taron, s řízením já problém nemám.. můj největší problém je, že se ztratím pomalu i na své vlastní zahradě :)) ale klidně se pochlub, co to máš za "divný" kamarádky :D díky
přidáno 10.10.2014 - 17:30
:-))))
musím to dát přečíst manželovi, myslím, že pak zjistí, že má doma docela v poho řidičku...furt se mu cosi nezdá :))))))-a dokonce mne bude na stará kolena i chválit - doufám :)))

hele... nemůže být každý ve všem dobrý... - mě ježdění taky moc nejde, nejlepší je se přiznat, jako ty.... - to já taky přiznám, prostě jsou lepší řidičky, než já... a hotovo :)
přidáno 10.10.2014 - 14:34
Midem: Hezký :) No, upřímně, to já se můžu na ty směrovky dívat třeba hodinu.. a stejně skončím někde daleko v hájích :)) A jaká lahůdka pro mě - koupit si lístek.. Na MHD jsem prostě rozený antitalent.. Díky za zastavení :)
přidáno 10.10.2014 - 10:59
Hele, to je mám v metru. Sem naplavenina, ale myslím si, že už sem tady ready. Tož, když přijede návštěva, ani se nedívám, frajer, na směrovky, nasedáme na levé koleji a jedeme až do háje. To se mi stalo už 3x. No prostě "drsnej křapík":-).
přidáno 09.10.2014 - 13:21
DDD: Máš lepší story, s tím minovým polem, no tfuj, to se dělá kamarádům??! :)) Díky.
přidáno 09.10.2014 - 11:25
Buď v klidu, stanou se horší věci. Já takhle jednou, vyzbrojen svými letitými znalostmi a supermoderní navigací s nejnovějšími mapami, zavedl uprostřed chorvatských hor partu kamarádů s dvěma plně naloženými auty doprostřed minového pole. Je to dva roky, ale na talíři to mám dodnes. Tenkrát jsme se ale zas až tolik nesmáli (teda hlavně já ne) :-)
Každopádně, napsala´s to moc hezky, pobavilo :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jsem prostě orientační DiS. Debil : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Čas loučení
Předchozí dílo autora : .. o bá.snění a psaní

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku