přidáno 25.08.2014
hodnoceno 11
čteno 1062(13)
posláno 0
Jsem tvůj klásek
nejtlustší na konci léta
víc lásky až po,
obarvení dálkami
nemusí tolik vyhlížet
jen někdy radši
usnout v opuštěném hnízdě
ještě teplém po poslední jízdě
vogue la galére!
když se blíží malér
po městě vláčen cizími rozmary
slaboučkej jak tyčka od chmýří
však darwine, díky za závaží
přidáno 05.08.2015 - 22:13
:-)
přidáno 26.08.2014 - 11:10
Hezký obraty,pěkný a ještě to má duši,i když ji trochu skrýváš ,jak podotkla taron
přidáno 26.08.2014 - 09:48
Homér: :) jsi trouba, jsi nádherný, i když nepochopený, jen se sám sobě i druhým snažíš ošklivit, ale já tě prokoukla, mě neobalamutíš.
Nejsi blbý, máš krásnou duši a tvým komentářem pode mnou jsi se jasně prokecl...máš to bílé na černém. ( nebo černé na bílém?)
přidáno 26.08.2014 - 09:42
taron: Jo absurdita, divnej svět, lidé po většinu dní dělají to, co vlastně dělat nechtějí. Díky, tvůj komentář mi zvyšuje čtenost, protože oblíbená jsi tu ty a né já. A jakmile někdo uvidí taronin komentář u blbýho Houmra, tak si to otevře. Takže mi nezbývá než "prosté" děkuji.
přidáno 25.08.2014 - 18:22
Já tě prostě miluju :))))))

absurdita, absurdita, absurdita....
přidáno 25.08.2014 - 09:11
puero: Dobře, tak děkuju. Peníze teď budu muset dávat Čezu, RWE a přetransformovaným argentinským gaučům. Někdy příště. Když, mě přišlo, že by tam s velkým na konci až moc vyčuhoval...ale underground by to určitě pochopil. Tyčinka do Číny, tyčinka do Číny...
přidáno 25.08.2014 - 09:04
Snesl. Rozhodně snesl. Ale nikdy z tebe nebude mainstreemový básník. Budeš underground. Ale to není na škodu. Dneska vydáš cokoliv, když na to seženeš peníze. Malého Darwina si ale nevzdělaný vulgární mejnstrím všimne.
přidáno 25.08.2014 - 08:53
puero: Já chci do mainstreemu, už jsem si kvůli tomu koupil i byt. Hele, ale vážně, myslíš, že by některé z mých věcí papír unesl? Třebas, kdybych tady to d změnil na velké, že by to šlo? I když mě spíš trápí, že mám za chvíli sraz s nějakou ženskou a nemůžu najít kartáček, vemu si holt žvejku a pak si dám lakynu.
přidáno 25.08.2014 - 08:42
Myslím, že v tvém případě andělé gramaticky korektní poezie dávno rezignovali. Nezapadáš do jejich mytologie.
přidáno 25.08.2014 - 08:40
puero: Dík, já ani nevím, kde mám psát čárky, natož velká písmena...Potřeboval bych Devilse, aby rozluštil strukturu této nahodilosti, aby si pohrál s melodií a řekl mi jak to mám sekat. Anebo možná napíšu rovnou Rytmusovi.
přidáno 25.08.2014 - 08:35
Dárvin s malým d. Ale je fakt, že byl malého vzrůstu, takovej trpajzlik. Sám byl ve své době účinným závažím. Jo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Klásek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Blikající zářivka
Předchozí dílo autora : Taková

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku