Velmi, ale opravdu velmi staré. A taky velmi, ale velmi nedokonalé. Uvědomuji si, že tam pár věcí nesedí, ale .. neřešte to . ;)
přidáno 15.03.2008
hodnoceno 3
čteno 965(15)
posláno 0
Vidíš ji?!.. Tamhle jde, ta v těch červených šatech.. Vidíš?!..
Nevidím, kde je?!.. Nikdo tu nemá červené šaty.
Ale ano.. jen se podívej pořádně.. pojď.. sem si stoupni odsuď ji určitě uvidíš..
Pořád ji nevidím.. Jsi v pořádku?!.. nemáš třeba vidiny?!..
Ne ne.. ta dívka tam je.. a teď zahybá za roh.. copak ji opravdu nevidíš?!..
Samozřejmě že ne.. opravdu ti není špatně , netočí se ti hlava?!..
Já jsem v pořádku, to ty jsi oslepl..
Obávám se, že tentokrát mám pravdu já, a ty jsi do něčeho narazil..
Pojď , půjdeme se po ní podívat..
Dobře.
*
Je tady.. podívej sedí támhle na mostě..
Kde?!..
Na zábradlí.. nohama nad vodou.. pořád má červené šaty..
Nikdo tam není..
Já ji vidím.. když ji vidím já, musíš jí vidět i ty a ona tam musí být..
Ale jsi si jistý, že se nemýlíš?!.
Víš ty co?!.. Půjdeme se za ní podívat nahoru ať vidíš že mám pravdu.
Tak nakonec proč ne.
*
Říkal jsem ti, že tady nikdo neni. Proč mi nemůžeš někdy věřit?!..
Podívej.. tam dole v řece.. nejsou to její šaty?!..
Co to povídáš, vždyť..
Vidíš taky to co já?!..
Ano, to jsou její šaty!!.. Ale jaktože je tam dole.. musíme někoho zavolat..
Tak zavolej..
Strážníku, strážníku!!
*Ano, občane?!*
Tam.. dole.. někdo, nebo něco tam je.. jsou tam šaty.. musí tam bejt i jejich vlastník..
*Ale prosím vás.. kde by se tam vzala?!..*
Nevím nevím.. ale opravdu tam je.. pošlete někoho ať se tam podívá..
*Dobře když jinak nedáte.. nuže.. pan velitel tu bude do pěti minut.. *
uff..
************
• Teer Lington byla nalezena dne 13.6.1993 na dně řeky Trint, která protéká východním Nottinghamem. Objevili ji dva mladí chlapci, kteří ji údajně viděli sedět na zábradlí a skočit. Poté co v řece spatřili její výrazné šaty, oznámili to strážníkovi a ten už se postaral o zbytek. Utopená nemá v okolí žádné příbuzné, ani přátele a nikdo neví kdo by to mohl být. Poté se zjistilo, že je to dívka s velkým D, jelikož v celé Anglii není nikdo kdo by ji znal, a policisté ji ani nemají v souboru osob a občanů Anglie. Velice záhadná věc je, jak ji mohli chlapci spatřit, když určená doba úmrtí byla stanova o tři dny dříve, než ji údajně viděli. Ale to už necháváme na naší policii, které byl tento případ vložen pevně do rukou. Ještě se čeká, co prokáže pitva, ale strážník z východní čtvrti se vyjádřil, že tento případ nemá cenu řešit, protože nemají ani jeden záchytný bod.
autor: Mia Christon
************

Jak to, že jsi věděl, že tam je?!.. Vidíš snad do budoucnosti?..
Nevím..
Ale no tak.. mě to přece můžeš říct, jsem kámoš ne?!..
Nevím..
Jsi v pořídku?!.. Jsi nějaký pobledlý..
Asi ne .. raději půjdu domu.. ahoj..
Tě pic no..
*************
Marcus Lington byl nalezen dne 14.6.1993 pod koly sousedova auta, jen o dva bloky jinde, než bydlel. Řidič auta pronesl vyjádření: „Šel a vypadal jakože vůbec nevnímá okolní prostředí. Troubil jsem, protože jsem věděl, že to nedokážu zastavit, ale on nic. Vběhl mi v podstatě pod kola. Nemohl jsem nic dělat. „
Policie si neví rady ani s tímto případem. Stejné příjmení prý není z příbuzenského vztahu, je to jen náhoda. Překvapilo nás, že jsme zjistili, že tito dva mladí lidé, mají něco společného. Zatím se nemůžeme přesněji vyjádřit. Co spolu mají společného?! Je to jen náhoda nebo prostě osud?!.. Naše noviny vás budou pravidelně informovat o nových poznatcích z jejich života.
autor: Mia Christon
přidáno 20.04.2008 - 21:52
ne, není.. ;)
všechno je to smyšlené..
:)
přidáno 22.03.2008 - 10:28
ta kurziva.. je pravdiva?
je to hezke... zahady... vzdycky me dokazou dostat ;)
přidáno 16.03.2008 - 00:44
Velice zajímavé;)...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dívka v červených šatech.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Fuckin´ Pills
Předchozí dílo autora : Barvy Ameriky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Liss Durman :
Eliss! nejhodnejsi clovek, kterej kdy chodil do nasi tridy! preju ti stesti liss. a ty ho tam uricte najdes! drzim ti palce, at ses co nejlepsi!! mej se krasne!..budes u nas chybet!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku