Jaký je život pro kočku?
přidáno 06.03.2014
hodnoceno 6
čteno 1362(16)
posláno 0
Kočičí život


Slyšeli jste někdy , když člověk zklamaný životem prohlásí, že je to život pro kočku? Já vám chci toto úsloví vyvrátit, protože život mojí kočky určitě není k zahození. Posuďte sami.
Před více než deseti lety jsem se přistěhovala do paneláku na sídliště. Abych tam nebyla sama, přinesla jsem si sebou kočku Lucku. Je to obyčejná černá kočka s nádherně zelenýma očima a dnes ji mám už patnáctý rok. Musím říci, že na svůj věk vypadá dobře a svěže, většinou lépe než já. Ale ani se tomu nedivím, že je na tom tak dobře. No řekněte, může se normální žena povalovat ve svém pelíšku jak se jí zachce? A když má lenošení dost, hlasitým mňoukáním na sebe upozorní, že by nebylo od věci dostat něco dobrého na zub. Cooo, konzerva? To snad neee, syrové masíčko by nebylo? Po jídle dlouze pečuje o svůj zevnějšek, a když je se svým vzhledem spokojená, jde mezi své lidi, nechá se obdivovat a náležitě pomazlit. Pak projeví zájem o hry, nejlepší je honba za malým míčkem ( ale musíte jí ho aportovat) nebo za provázkem.To se hezky proběhne a udělá tak zadost své linii. Uondána se schoulí do křesla nebo je tak hodná, že nám křeslo laskavě přenechá a odejde do svého proutěného a náležitě vystlaného apartmá, kde spokojeně usne. V podvečer jde na procházku na balkon, bydlíme v 7.poschodí, kde má přichystaný kulturní program : sleduje hnízdo jiřiček pod střechou, co je u nich nového, občas zažene drzého vrabčáka a pak vleže sleduje, jak já v kuchyni vařím večeři. To si nenechá ujít, protože vždycky něco dobrého „ukápne“. Po dobré večeři a nezbytné úpravě kožíšku jde na obhlídku bytu. Nakonec se rozhodne, koho poctí svou přízní , nechá si drbat kožíšek a usne na klíně. No řekněte, mé dámy, nevypadaly bychom také mnohem lépe, kdybychom vedly“kočičí život“?
přidáno 09.03.2014 - 23:36
On je kočičí život, a kočičí život. Nejméně jeden z nich bychom nechtěli.
přidáno 09.03.2014 - 22:03
Severak: je vidět, že jsi skutečnou kočku nikdy nechoval. Kočka vzbuzuje lásku, mazlení, uklidňuje a je výbornou společnicí nejen pro osamělé lidi, ale já říkám, že manžel mě nikdy tak radostně nevítal doma jako to dělají mé dvě kočky.
přidáno 07.03.2014 - 22:48
Jana Kollinová: Je to Lucinka I., tu jsem měla 16 let, Lucinku II. mám 7. rok. Jinak je to ale stejné, jen v jiném prostředí. Kočky jsou velmi chytré, dá se říct "mazané". Ale to jsou i psi. Je nám ale s nimi dobře a jim s námi taky.
přidáno 07.03.2014 - 18:32
Je to Lucinka?
přidáno 07.03.2014 - 16:50
Taky mám kočku a musím říct - její život bych chtěla mít :D.
přidáno 06.03.2014 - 23:37
kočky vykazují dle mého pozorování jen čtyři činosti:

jí, spí, zlobí nebo jsou venku

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kočičí život : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Assmannovo zatčení a Lahev
Předchozí dílo autora : Místo, které mám ráda

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Sokolička řekla o Boleslava :
Máme toho hodně společného (myslím), zejména co se sportovců týče (pro tebe ale s dobrým koncem, což je super). A naše - vaše Plastic walkway s.r.o. leckoho nadzdvihly ze židle.:o)) Kromě toho je to jedna z nejnadanějších autorek tady(aspoň podle mě).
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku