přidáno 03.02.2014
hodnoceno 1
čteno 789(3)
posláno 0
Pepan.

Při pohledu na hromady spadaného listí jsem si vzpomněla na den, kdy syn se spolužákem hlídali mladšího synovce. Dětičky byly venku už natolik dlouho, že jsem znejistěla a vydala se na inspekci jejich aktivit, protože jsem věděla jaká kvítka všichni tři jsou. V Zámecké zahradě jsem uviděla větší kluky pokřikující na obrovskou hromadu listí, kočárek však nikde. Zrychlila jsem krok a už z dálky volala, kde mají Pepana, což je náramně pobavilo, rozchechtali se jako pominutí a otočili hlavy směrem k rybníku. Hrklo ve mně při představě, že se nejmenší dítě topí nebo snad ještě něco horšího. Okamžitě jsem začala s výslechem, kluky natřásala jako peřiny, vyhrožovala těmi nejhoršími tresty, slibovala nejlákavější odměny když se přiznají. Dění za zády jsem nesledovala.

Po chvíli jsem zaregistrovala šustění, ale to už k mému úleku hromada listí ujížděla směrem k mohutnému stromu, zde se po prudkém nárazu rozpadla a uprostřed se vyloupl hýkající synovec v chatrném kočárku, který si kluci zřejmě někde „vypůjčili“. Všichni se náramně bavili, jen já jejich radost nesdílela a pod pohrůžkou žalování rodičům jsem hnala kluky k sobě domů, abych alespoň částečně uvedla Pepana do přijatelného stavu.

Kluci zabrali dětský pokoj a hodlali ho v co možná nejkratší době zdemolovat. Najednou nastalo ticho a když trvalo nebezpečně dlouho vtrhla jsem k nim právě ve chvíli, kdy Pepana přivazovali za kšíry k noze stolu a syn mu cpal kapesník do pusy. Pepan vzdoroval a jako projev protestu počůral vše co bylo v „dostřelu“. Zajatce jsem vysvobodila, uklidila a vykázala návštěvu z bytu. Právě se chystali odejít když zarachotil klíč v zámku a vracející se manžel si s hlavou mezi dveřmi začal zouvat boty. Pepan nezaváhal ani vteřinu, vší silou práskl do dveří a manželovi téměř splácl hlavu. Následující verbální útok manžela, tentokrát na moji hlavu, byl velmi, velmi dlouhý. V pauze jsem se chtěla ospravedlnit tím, že děti zlobily, že jsem musela Pepana odvazovat od stolu a ….., nedokončila jsem větu, protože manžel se rozzuřil ještě víc a zařval na mně:“ To jsi ho tam nemohla ještě chvíli nechat přivázaného?!!“. To už měl jednu lícní kost růžovoučkou a na druhé tváři rýhu od hrany dveří. Nenechal si však uniknou pohled na prchající děti, aby měl jistotu, že Pepan někde u nás neuvízl .
přidáno 04.02.2014 - 17:18
pozor na interpunkci. Hromada vet je vedlejsich a zaslouzila by carky, bacha na to.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pepan : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Voodoo panenka
Předchozí dílo autora : Lyžníci

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
VITANA [2]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku