přidáno 14.01.2014
hodnoceno 15
čteno 1038(14)
posláno 0
Straší mě představa probouzení -
ráno odpornější večera.
Snad proto. Nebo proč vstávat není,
vždyť zase odjela... Ta moje megera.

ikonka sbírka Ze sbírky: Slečně Kateřině
přidáno 16.01.2014 - 22:12
mannaz: Naštěstí. Ale ty odjezdy jsou bolestivý.
přidáno 16.01.2014 - 17:46
:-) A zase přijede, ne?
přidáno 15.01.2014 - 22:07
Náčelník Holá Ruka:
Přijímám. A někdy se na Tvé básně mrknu. Hezký večer a dobré příští dny..............................
přidáno 15.01.2014 - 22:00
vanovaso: Nevyhýbej, jen to nedělej - jen si je řádně pročti, abys měla šanci změnit názor! A když jsme u toho tak já přišel ve 12 o maminku a od té doby jsem samorost, jelikož už mě neměl moc kdo vychovávat, krom dvou starších sester, které před mým desátým rokem vypadli z domu a otce, kterého živelně nesnáším - na to, že mi je dvacet se rozhodně necítím ba co hůř od patnácti vypadám na 25. . Jen se rád přu a tys mi dala záminku k při tím, žes mě označila za člověka, který si snad neváží žen. S tím kdo co začal bych nezačínal, protože pak by to začalo být dětinské.
Podávám dýmku míru.
přidáno 15.01.2014 - 21:51
Náčelník Holá Ruka:
Víš, drahý bi, já už jsem ve věku ,kdy mi na nějaký tečce nezáleží, a urážet jsem tě rozhodně nechtěla a už vůbec jsem s tím nezačala. Proč jseš tak nabroušenej? Co tě v životě žere? Já jsem v minulém roce přišla o 4 blízký lidi, a mám ve svém blízkém okolí nemocného člověka, se kterým si nevím rady , ale nevyhledávám zbytečné spory a hádky, naopak , snažím se je eliminovat . Zkus to taky - ale ty na to nemáš věk, a hlavně tě v životě asi nic těžkého ještě nepotkalo - mě umřel otec ,když mi bylo 13 a o bratra jsem přišla.
Snažím sevidět v životě co nejvíc hezkého a hezké vztahy a taky pojmenování , co k tomu patří, proto ta moje reakce, takže pokud to pomůže,ještě jednou se ti omlouvám,a tvým básním se vyhnu , slibuju.
přidáno 15.01.2014 - 21:36
vanovaso: Ale jistěže snesu, ale nevšiml jsem si té kritiky - z tvých předchozích komentářů jsem se dozvěděl jen to, že mám zvláštní názor na ženy, tak mě zajímalo jaký. Jaký pohled mám na ženy jsem se nedozvěděl, ale za to jsem zvěděl, že neumím číst, což je pro člověka, čtoucího dnes a denně dosti krušné zjištění. Mimochodem, když jsme u těch plytkých urážek - Máš malou slovní zásobu! Interpunkce na konci věty náleží k poslednímu slovu ve větě! Píší se tři tečky nikoliv čtyři!
přidáno 15.01.2014 - 21:28
Náčelník Holá Ruka:
Ale, ale ty jseš rozjetej - když si však pořádně přečte tu svou esej, poznáš , že vše co si taksáhodlouze popisoval , jsem já v předchozích komentářích již napsala , ale to by musel umět číst...
A kritiku moc nesneseš, co ?
přidáno 15.01.2014 - 21:17
vanovaso: Tak to je vysvětlení jako stehno, arigato gosaimas.
- Víc ženská než chlap -> to by mohlo bejt tim, že jsem tak trochu bi.
- Megera -> nazývejme věci pravými jmény, žeano. I když uznávám, že v této básni slovo možná špatně použité. Přesto již z řádků výše by ti mělo docvaknout, že je to kontrastní označení ke zbytku. Krom toho je to megera, protože mi odjela!
- Právo soudit mě rozhodně nemáš, přesto to děláš. Proč?
- Co se hrubého chování vůči ženám, jsme v tom za jedno. Slova jsou slova - chování je chování. A obzvlášť když slova míříš láskyplně myslím, že je jedno jaký původní význam nesou, ten význam jim dáváš ty.
- A co se šetření a nešetření týče, proč bych měl někoho šetřit? Vadí ti to snad? Pokud přidávám díla na tento server musím očekávat, že se najde rejpal jako já, kterej mi je zreje - každou část a proč je ta část špatně. Jestli chceš být můj rejpal, tak rejpej, ale nepatlej se v blbostech a nenazývej to rejpáním. I když ani tak jsi to nenazvala. Vlastně jsi mi ve svém vzkazu pořádně sdělila jenom to, že se ti tam nelíbí ta megera, protože se ti nelíbí hrubé chování k ženám. Takže jsi to mohla napsat v prvním komentáři a já si mohl ušetřit tuhle esej :)
Přeji příjemný večer, těším se na další konfrontace :)
přidáno 15.01.2014 - 21:06
Náčelník Holá Ruka:
Tak promiň, nechtěla jsem se tě dotknout, nerozumím sice :PS - jseš víc ženská než chlap .... ale ať už si to vysvětlím jak chci, pokud to nechceš vysvětlit ty, nemám prostě ráda hrubé výrazy k ženám, o ženách. Na druhou stranu, pokud to byl jen uměleckej záměr nebo výraz , kterým zdůrazňuješ jen myšlenku básně, nic proti tomu. Nakonec ani tvoje oslovení tvých žen nemám právo hodnotit. Ale ty komentáře nebo vzkazy tady od toho jsou, jestli jsem si dobře všimla, a speciálně ty málokoho šetříš. Hezký večer
a jsem ráda , že jsme se poznali ....
přidáno 15.01.2014 - 20:46
vanovaso: Tak trošku mě urážíš, abys věděla. Z tvého zatím jen vyplývá, že jsem nějaký šovinista a to se mi moc nelíbí. Soudíš mě dle jedné básně. Promiň, ale můj pohled na ženy se nedá odhadnout podle toho jak oslovuji svou drahou polovičku. Takže se nade mnou, prosím, nepovyšuj a rozveď myšlenku.
PS.: Jsem víc ženská než chlap a jsem na to kurva pyšnej!
přidáno 15.01.2014 - 20:06
Raději ne, vlastně ten pohled k tvému věku sedí ....
přidáno 15.01.2014 - 17:37
vanovaso: Opravdu? Mám, máš, máme, je? Rozveď myšlenku, prosím.
přidáno 15.01.2014 - 16:14
zvláštní vztah k ženám ...
přidáno 15.01.2014 - 08:46
Čalamáda: Samozřejmě :)
přidáno 15.01.2014 - 00:50
Ehm,...megera???

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Večerní tklivost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Roztroušená skleróza
Předchozí dílo autora : Časně ranní

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku