Krátká povídka o shledání. "Nevěděla jsem, jestli se dřív dívat na Tvé oči, tvář nebo Tě objímat. Chyběls mi."
přidáno 05.01.2014
hodnoceno 8
čteno 1510(17)
posláno 0
Klopýtám po kočičích hlavách centrem města. Kolem mě je tma a prázdno. Kam se všichni poděli? Sakra! Zase se mi zasekl podpatek mezi dlaždicemi. Takhle si akorát zničím boty. Pokračuji v cestě a míjím jednu pouliční lampu za druhou. Vím, že už mi zbývá jen přejít náměstí a uvidím Tě. Další klopýtnutí. Chci zanadávat, ale slova se mi rozplynou na rtech, když Tě vidím. Stojíš si tam, jako ztělesnění nedbalosti a zároveň elegance. Ztělesnění mých snů a vzpomínek. Máš džíny a oblíbenou značkovou košili. Když mě vidíš, vytuhuješ ruce z kapes, narovnáváš se a jdeš mi v ústery. Když dojdeme k sobě, tak najednou zapomínám na hodiny a dny trápení, osamělosti a stesku. Zapomínám na ty tisíce věcí, které jsem Ti chtěla říct, podělit se o ně s Tebou. Topím se v Tvých čokoládových očích. Nic neříkáme, jenom vnímáme pocit štěstí z toho, že jsme. Jak dlouho už tam stojíme? Minutu? Půl hodiny? Hodinu? "Nemáš ponětí, jak moc jsi mi chyběla", říkáš. Konečně mě bereš kolem pasu a zvedáš do výšky. Chci protestovat, ale Ty mi slíbáváš námitky ze rtů. Cítím něco na tváři, a tak vzhlédnu a vidím, jak se k zemi snáší první sníh letošní zimy. Oba zakloníme hlavy a sledujeme němý tanec půvabných vloček. Stojíme tam jako sousoší a hledíme k nebi. Vím, že už mi neodjedeš. Nikam nespěcháme, protože máme celý život. Propleteme prsty a vše je, jak má být.
přidáno 18.02.2014 - 22:44
Má to kouzlo, má to atmosféru, má to jakýsi nepřevyprávěný příběh.. Pěkný, moc :)
přidáno 07.02.2014 - 22:42
Jednoduchost, líbí. Jako jedna scéna z mého života, která skončila.
přidáno 09.01.2014 - 00:03
Homér: "sousoší se rozpadlo rychlostí vlády" - pěkné přirovnání :D
přidáno 07.01.2014 - 14:33
kratke a vystizne. Velmi podobny scenar jsem jednou zazil taky a vybavuju si ho dodnes protoze jsem tehdy videl poprve slecnu, ktera je mi partnerkou uz nejaky tem patek. Libi. Mimochodem, pozor na carky u prime reci. Vzdy je pred uvozovkama
přidáno 06.01.2014 - 21:29
Homér: ahah.. , moc nevím, jak na to reagovat, ale za tu poslední větu fakt děkuju-potěší :)
přidáno 06.01.2014 - 15:03
To byla určitě košile značky Banner, pak jsi z něho dostala závrať, sousoší se rozpadlo rychlostí vlády, ty ses chtěla opřít o jeho naleštěnou flintu, jenže to jsi ještě netušila, že chodíš s takovým blbem, co si uvnitř zásobníku nechává patrony i na výlet do města, sjela jsi po kovu, sjela si po začátku pažby, jediné čeho se v té chvíli mohl ukazováček zachytnout, byla spoušť. Byla zajištěná jako ty, do konce života.

Máš tam celkem pěkný věty.
přidáno 05.01.2014 - 18:52
Vilík: Děkuji :)
přidáno 05.01.2014 - 18:21
Milé :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vše je, jak má být. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : bez konce u konce
Předchozí dílo autora : "Vítej v mém světě.."

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Meluzina řekla o BorůvkaB :
Myslím, že se v Borůvce snoubí talent s disciplínou. Neustupuje z výborně propracované formální stránky a má co sdělit světu. Jen tak dál!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku