Pouze krátká věc k zamyšlení. Pokud najdete chyby prosím napište . Děkuji.
přidáno 09.12.2013
hodnoceno 14
čteno 1041(18)
posláno 0
Ovce
Tak jako ovce následují stádo. Tak i my musíme jít s davem?
Reklamy na nás řvou, kup si tohle, vezmi si půjčku, jako to, že nemáš
nové auto a ten nejlepší mobil? A co my? Následujeme.
Dnes je snadnější fetovat, než řešit své problémy, vždyť se vyřeší samy.
Dnes je daleko jednodušší děti týrat, než je vychovávat, to stojí moc práce a námahy.

Profit
Vydělej si peníze a budeš šťastný. Tak toto jsem slyšel všude.
Nemáte prachy, nejste nic. Mnozí lidé žijí v iluzi, že právě peníze je zachrání a promarní okamžiky,kdy by mohli být opravdu šťastní, založit si rodinu a spokojeně žít. Místo toho sedí v práci a hrabou a řvou: Dej mi víc! Tohle nestačí, mám málo.

Těchto lidí mi je upřímně líto.
přidáno 10.12.2013 - 13:20
gondy 23: Nejsem žádný gramatický expert a moc dobře vím, že se člověk pořád učí. A pokud je vůle se učit, není třeba se posmívat a odsuzovat :-). Když budeš chtít, klidně ti udělám beta-readra :-).
přidáno 10.12.2013 - 13:16
mannaz: Taky jsem si toho všiml . Děkuji moc a v žádném případě se nezlobím.
přidáno 10.12.2013 - 13:07
gondy 23: Pozor! Ještě si vyhoď tento kousek: Mnoho lidí žije v iluzi, že právě peníze jsou to nejdůležitější, a promarní okamžiky, kdy by se mohly vdát/oženit . Divné spojení – mnoho lidí, mohly vdát/oženit. Asi bych použila něco jako toto: A dej tam: Mnozí lidé žijí v iluzi, že právě peníze jsou to nejdůležitější.
přidáno 10.12.2013 - 13:05
Co se týče, myšlenky jsem velice přemýšlivý a tímto problémem se zabývám že, je to klišé o tom vím .
Chtěl jsem se pouze podělit. Kritiku snesu a jsem na ní zvyklý . :)
přidáno 10.12.2013 - 13:01
Opraveno děkuji manizz :)
přidáno 10.12.2013 - 10:37
Stotožňujem sa s Vladanom a s DDD, je tam toľko chýb, až je to trápne, sorry.
přidáno 10.12.2013 - 08:54
No, člověče, myslím, žes objevil Ameriku. Ne, neber to jako urážku, jenom - jak už tady zaznělo - tohle už bylo omleto tolikrát a tolikrát... Aby to bylo něčím zajímavé a přínosné, chtělo by do toho asi dát něco víc než jen suché konstatování toho, co je evidentní. Promiň, k žádnému zamyšlení mě to nedonutilo. A pokud ano, nemělo to nic společného s tím, o čem píšeš.
přidáno 10.12.2013 - 00:04
Úvaha, nad kterou jsem v hlavě omlel již tolikrát, že bych se tím nechtěl nikde chlubit. Každý to vnímá jinak. "Ovce" to berou tak, jiní zase jinak. Vesměs souhlasím, a chápu, co tím chtěl básník říci, ale už je to takový lehce zbytečný se o něčem takovém snad zmiňovat. Každý normálně uvažující takový pocit zná a nezbývá mu nic jiného než to hodit za hlavu.
A chyby nemá cenu opravovat. Snad jen kdybys je tam sázel opravdu schválně. Ale po komentáři s "pučují" a hlavně "vydím"... meh
přidáno 09.12.2013 - 23:13
V životě jde o víc, než o všechno.
přidáno 09.12.2013 - 22:53
Zásadní myšlenka je dobrá. Nebýt ovce, nenechat se zpracovat médii a všeobecnými trendy. Média jsou ale v tomhle hodně šikovná, ač chceš nebo ne, něco ti do podvědomí nacpou. Byť jen pocit nějaké nespokojenosti, nedostatku.
přidáno 09.12.2013 - 22:18
přirovnání lidí k ovcím je už poměrně klišoidní, avšak pořád se nacházejí další a další důvody, proč ho použít, bohužel...pokud jde o myšlenku, tak se s ní naprosto stotožňuji, co se týká zpracování, tak je to to nejobyčejnější a nejprůměrnější jaké mohlo být, člověk (ať už v kůži ovce či nikoliv) se nad tím nemusí ani nijak zamýšlet, jedna strana bude souhlasně i posmutněle přitakat, druhá by to v hmatatelné podobě spálila a označila za lži nebo to ignorovala...ale jako názor to beru
přidáno 09.12.2013 - 21:35
Opravu chyb jsi myslel v logice vlastní úvahy nebo v gramatice? Jestli to druhé, tak to vzdávám... (Překonáváš i Ďáblova pasáka.)
přidáno 09.12.2013 - 21:18
Severak: Ano duch vánoc se vytril a stal se z nich bisnis dnes si lidé na dárky pučují statisíce aniž by to mohly zplatit a když to tak nějak zplatí tak zovu jsou vánoce a znova si pujčí. A to je právě to stádo slepích oveček .
Tak to vydím já .
přidáno 09.12.2013 - 21:06
před Vánoci se takové myšlenky úplně vnucují (z billboardů, nákupních center a koled)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ovce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sám běž svojí cestou
Předchozí dílo autora : Jako samuraj

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o mr Scraper :
Z neúprosného kritika se vyklubal moc fajn člověk... myslím, že jsme si měli vždy co říct... a doufám, že budeme mít i dál :)...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku