přidáno 18.10.2013
hodnoceno 2
čteno 966(9)
posláno 0
Za tu dobu co tu žiju se divím hodně věcem. Tohle je jedna z nich. Co je vlastně většinou každým cílem člověka v této době? Mít se dobře prostřednictvím vztahů, peněz, bydlení, majetku, a bůh ví co ještě. Něco je dobře i špatně. Co tím myslím? Dovolit aby štěstí závyselo na tak lehce ztratitelných věcech jako jsou peníze a majetek.... není to zbytečné? Trápit se, dělat si obavy kdykoliv kdy toho máme nedostatek ačkoliv je to pouze kus papíru s napsanými čísly nebo nějaký šperk jenž představuje neživou hmotu? Chápu že bez peněz se již většina neobejde. Lidstvo dovolilo aby něco takového nám spoutalo ruce za zády a omezilo naší svobodu. Při počátku to sloužilo jako platidlo v obchodu, v tom to byl úžasný nápad ale kdyby nám tak neurčovali náš život. Kvůli něčemu takovému se už od počátku prolévala krev, tolik zmařených životů kvůli něčemu takovému. Avšak co se týče vztahů, vidím to pozitivně. Projevovat lásku někomu a přijímat od druhých.. to je nevyčerpatelné štěstí. Jsem rád že na tomto světě nejsem jediný tvor jako člověk na této planetě ale že ho mohu prožít i s ostatníma ačkoliv většina z vás neznám. Existuje něco co by nás dělalo šťastnými dokonce života? Existuje něčí pravé štěstí? Podle mě ano, ale mám dojem že se na to příjde postupem života filosofickým způsobem kdy získáme zkušenosti podle kterých budem vědět co je správně a co je špatně. Bohužel... myslím že je těžké naleznout svůj nekonečný klid a štěstí, a né každý má předpoklad ho najít pokud se chová jako zlosyn. Když se pohybuju mezi lidmi, často zaslechnu na co si stěžují, co jim vadí, z čeho mají strach a já mnohdy zjistím že toho čeho se obávají je zcela zbytečné se toho obávat. Jako by se ostatní kolem mě na to divalí pouze z jednoho úhlu a nepřemýšleli. Takhle zbytečně si deptat život.. ach ach.
přidáno 09.02.2014 - 18:20
Pravé štěstí je rozumné a přesně vypočítané tak, aby vydrželo věčně.
přidáno 05.11.2013 - 12:10
Co je smysl života? Nekonečné štěstí????
Když si představím štěstí na stupnici od 0 do 10 a neštěstí od do -10, tak dosažitelný průměr je někde kolem nuly. Pokud se někomu podaří být delší dobu na +1 až +2, tak má vlastně velké štěstí. :-) Když někdo prožívá +8 až +9, musí zákonitě spadnout na -8 až -9 (zákon zachování štěstí).
A myslíš, že někdy "budem vědět co je správně a co je špatně"??? Kdyby tomu tak bylo, tak staří lidé budou překypovat moudrostí. Zatím je "okrade" (ukecá, namluví jim nesmysly) každý floutek. Obávám se, že "dobře" a "špatně" je vždy jen subjektivní hodnocení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pravé štěstí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Život je někdy krutý...
Předchozí dílo autora : Div divů

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Lasak řekl o Cecidit angelus :
Chcete vědět, co vám dá tato stránka? Podívejte se na tuhle slečnu. Sice nedokážeme vytvořit talent, ale talent, který máte vám zde dokáží rozvinout do takové míry, že z vás mohou být úžasní psanci. Stručně řečeno. Tahle slečna je otevřená konstruktivní kritice do takové míry, že už teď píše perfektní díla.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku