Importace islámu je dalším krokem k nastolení světové vlády. Má za cíl zvýšit strach a kriminalitu ve společnosti, která poté začne volat po policejním státě.
přidáno 17.08.2013
hodnoceno 9
čteno 1513(21)
posláno 0
Jedno z největšímch nebezpečí pro naši civilizaci přrdstavuje v současnosti imigrace (řízená? viz. Mediterranean Partnership). Zvláště jde o imigraci muslimů. Neexistuje nic jako umírněný a radikální islám. Korán hovoří jasně - islám není náboženství míru už ze své podstaty:
Bojujte proti těm, kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi.

Vy, kteří věříte! Neberte si jako důvěrníky nikoho kromě lidí z vás!

Vy kteří věříte, bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou políže! Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte že bůh je na straně bohabojných!

A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy!

A odměnou těch, kdož vedli válku proti Bohu a Jeho poslu a šířili na zemi pohoršení, bude věru to, že budou zabiti anebo ukřižováni či budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy anebo budou ze země vyhnáni.


K tomu si přičtěte jeho vznik, historii a nemožnost reformy a třeba excesy českých muslimů. Co lze očekávat od náboženství, kde je povoleno lhát kafírům? Už není možné zavírat před touto situací oči. Evropa jinak zahyne. Možná je to tak dobře, proč by měl přežít národ, který dobrovolně odevzdá svá města nepříteli (viz. Malmo)? Národ, který dobrovolně živý další a stále početnější generace páté kolony. Kolik toho ještě Evropané snesou, než konečně řeknou ne, tohle v zemi svých předků nesnesu. To že multikulturalizmus nefunguje, chápou snad i ti nehloupější pseudohumanisté. Mápravu již nelze sjednat konvenčními prostředky a mechanismy. Věc došla příliž daleko. Evropase musí navrátit k národním státům, tradicím. Evropané se musí oprostit od konzumu, musí se naučit novému myšlení a získat zpátky sebevědomí.

Budoucnost nevěští nic dobrého. Je možné, že v ní dojde opět k nastolení diktátorských režimů v nejednom evropském státě, že holokaust nebude nic v porovnání s tím, co příde. Doby velkých genocid nejsou za námi, nýbrž nás teprve čekají.
přidáno 05.07.2017 - 13:31
Kdyby jsi četl seriozní studie a zdroje se stejnou urputností, s jakou dokážeš napsat něco takového, tak bys nikdy nenapsal něco takového.
Konspirace a pseudo-věda jsou atraktivní, když je ti čtyřicet, bydlíš u mámy ve sklepě a pracuješ za minimální mzdu. Ale proboha... je ti 24. Tak s tím něco dělej. Ať se za tebe nemusím stydět.
přidáno 05.07.2017 - 11:23
Napij se ta každou hrubku v článku i v diskuzi pod ním, třeba ti pak svět bude připadat veselejší.
přidáno 24.09.2013 - 10:49
Olaláá, to je slov :-) Baví mě vstupovat do thémat, která jsou při nejmenším na hraně, tudíž přileju trochu arganového oleje do Vohýnku ;-)
Díváme se na náboženství stále z jednoho úhlu pohledu, připadá mi :-) Opakující se fráze - korán x bible, džihád x inkvizice, citace pasáží s mnohými možnými způsoby výkladu, spekulace o ovládnutá evropské mentality ... a blábláblá
Něco nadhodím, jo? Co takhle vnitřní svoboda člověka, co takhle duchovní rozměr? Co když za vírou není nic jinýho, než víra - jednoduše, žádný kalkul, podlost ... Stále vás vrací myšlenka k tomu, jak protiargumentovat, že mám recht, co? :-) Ale zkuste se odprostit od vštípených vzorců chování a myšlení, jasan? :-)
Joooo a ještě jedna věc, co si vlastně představujete pod pojmem - evropský duch? Evropa :-))
Tak vampala bampala :-)
přidáno 04.09.2013 - 19:47
Zvláště souhlasím s myšlenkou, že Evropané by měli získat zpět sebevědomí a naučit se novému myšlení, i když je otázkou, jak by to nové myšlení mělo vypadat a jak by se je měli Evropané naučit. Určité zkušenosti v tomto ohledu má feminismus - za jedno století se mu podařilo zásadně změnit pohled lidí na úlohu ženy ve společnosti - takže to by mohla být vhodná inspirace, co se týče metody. O obsahu si spekulovat netroufnu.

Budoucnost nejspíš opravdu nebude příjemná, proto se raději snažím užívat si současnosti. A dost nepříjemné bude podle mě už jen to, že přeživší z nás budou souzeni podle článků, úvah a komentářů, které napsali jako mladí. Budoucnost vypadá opravdu zle, ale jsou tu i další vlivy, které na ni mohou mít zásadní vliv (americký státní dluh, ekonomický růst v Číně, Putinovo Rusko), takže by to nakonec mohlo dopadnout i jinak.
přidáno 20.08.2013 - 20:41
Jeden zásadní rozdíl mezi Biblí a koránem ale existuje. Bible jsou zápisy "vzpomínek" lidí a zapsány byly dlouho po "biblických" událostech (ukřižování Krista). A coby vzpomínky lidí jsou zatíženy určitou nepřesností. Tu konečně křsťanství využívá k různým interpretacím Bible. A to jak různými křesťanskými církvemi nebo i vývojem v dějinách - dnešní křesťanství dosti odlišně interpetuje Bibli třeba od středověku -> prodělává vývoj.
Korán je na rozíl od Bible přímý diktát Boha! Nesmí se na něm změnit ani slovo, proto jsou různé interpretace a vývoj koránu značně obtížné.
Pár dalších citátů:
Ti, kdož jsou nevěřící, se podobají dobytku, na nějž se volá a který slyší jedině křik a výzvy: hluší, němí, slepí - ničemu nerozumějí.
Nechť si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících! Kdo tak učiní, nedostane se mu od Boha ničeho, leda v případě, že byste se od nich obávali nějaké hrozby. A Bůh vás varuje před sebou samým a u Boha je cíl konečný.
A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky
přidáno 19.08.2013 - 01:51
https://www.youtube.com/watch?v=TL0NonoGti4

(přemejšlim, jestli to je provokace... -ode mě? :)
přidáno 18.08.2013 - 21:43
Po dnešku se začínám klonit k názoru, že to tu muslimové už přehánějí. Viděl jsem jich tisíce demonstrovat ve Vídni, nevím za co, ale řekl bych "práva menšin". Demokracie není dokonalá a ani být nemůže, ale opravdu nám musí trvat X let než něco začneme dělat?
přidáno 17.08.2013 - 15:48
Severak: Jako jo (ten bůh byl ale idiot, pokud lidem poslal něco co si každý může jinak vykládat) ale stejně u koránu je to více explicitní. Co také čekat od náboženství, které bylo založeno kvůli osobnímu prospěchu jednoho Muhammady.
přidáno 17.08.2013 - 15:43
Klasický problém u koránu (ale i u bible) zní tak, že obě ty knihy obsahují různé texty. Některé z nich velmi mírumilovné a pacifistické, jiné docela vyzívající k tažením na různé nevěřící psi.

Problém je v tom, že každý (terorista, příznivce, odpůrce) (islámu, křesťanství) si může vybrat takovou pasáž, jak chce ono náboženství chce prezentovat ostatním.

Stejně tak lze vybrat odpovídající radikální pasáž z bible a napsat: ,,Neexistuje nic jako umírněné a radikální křesťanství. Bible hovoří jasně - křesťanství není náboženství míru už ze své podstaty."

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hidžra 622 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jeden život 22
Předchozí dílo autora : Globální podvod

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku