Poslední hodina života
přidáno 09.05.2013
hodnoceno 3
čteno 957(7)
posláno 0
Černá hodina přišla tak znenadání
Strašidelné výkřiky ze tmy
Chlad ,v poryvech větru se ohýbají stromy
V dálce se tyčí hradní hradby
Bílá paní tam chodí po špičkách
A já jdu lesem zcela sám
Vlkodlaci si na mě brousí zuby
Tam na břehu řeky
A já jdu tiše a ani nedýchám
Strach veliký mám
Najednou praskot a rachot ve křoví
Už po mě jdou zrůdy hladový
A já utíkám pryč až nakraj lesa
Už není na co čekat
Život či smrt hrůzostrašné prokletí
Já nechci padnout do zajetí
Tma hustější než mlha z rána
Předemnou veliká jáma
Cestu sem si spletl ted už to vím
Šlápnul jsem do prázdna a dolů letím
Dopadám na zem poslední výdech
Potom už nebylo nic jen smrt.
přidáno 09.05.2013 - 23:52
Jako hororovy fajn šmekr -rikam rozhodne ne - promin - je traba bavidit atnosku -ve filmovem hororu take hnedle ze zacatku na tebe nevystartuje upir
přidáno 09.05.2013 - 22:58
Au
au
au
a
a
a
a
a
přidáno 09.05.2013 - 22:51
Učitel češtiny neodvedl dobrou práci, doporučuji ho svázat do kozelce, namazat od hlavy až k patě....ne, jen v rozkroku marmeládou a namáčet do mraveniště.

Ale nechtěl jsem hořekovat (otřesné slovo) nad gramatickým talentem, jímž oplýváš, nýbrž se zaměřit na obsah. Tak je to přece správně, no ne? Když je forma na houby, potěšit začínajícího umělce alespoň pár pozitivními slovy k obsahu, aby byla zachována neutralita a autor byl dokonale zmaten a nevěděl, jestli teda napsal dobré, nebo špatné dílo. Po obsahové stránce jako bych si navlékl gumovou rukavici a vnořil svoji ruku hluboko až po rameno do národního obrození a hmatal tam Erbena a Němcovou, což jak jsem se doslechl jsou nejhroší démoni současné literatury, neboť svádějí mladé autory k nápodobě. Je tam všechno. Hradní cimbuří, dokonce i bílá paní a vlkodlaci. No a samozřejmě smrt a tma a temno a černá a všechna ta negativní rádoby hrůzu nahánějící slova, kterými tehdejší čeština oplývala. Máš ovšem jednu polehčující okolnost. Napsat hororovou báseň, báseň ze které by šel aspoň trochu strach, umí jen opravdový mistr a já bohužel neznám jeho jméno. Tedy, pravda jednou jsem četl pár opravdu děsivých básní. Ale to je už dávno. Dneska to chce opravdu vzácně silnou invektivu , múzický atak, aby byl básní člověk zděšen. Obvykle platí, že čím je báseň kratší, tím silnější má účinek a proto i strašidelné básně jsou krátké, asi jako říznutí se do prstu. Kdo to absolutně nepochopil byl maestro E.A. Poe blahé paměti, jehož Havran je pravda děsivý, ale hróózněé dlóúúhý. Pravda občas se objeví i na psancích smělec, který napíše tak otřesné dílo, že mi vlasy stojí na hlavě hrůzou, ovšem obvykle to nebyl jeho záměr.

Hlavu vzhůru. Třeba ti půjde erotická poezie. Ta se dá číst, i když je úplně zvrhlá a úchylná.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Černá Hodina : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pocity

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku