Oklamán svědomím...
přidáno 06.03.2013
hodnoceno 34
čteno 1318(27)
posláno 0
Vidíš mě ?
Mám zavázané oči...
Proč ?
Protože svět se točí...

A co já ?
Zastavil jsi v pádu...
Proč ?
Po mě chceš radu...?

Proč ne ?
Už pozdě je...
Proč ?
To vše mrzí mě...

Co stalo se ?
Ty(s) oklamán byl...
Pomoc ...!
Už nezbývá sil...
přidáno 04.04.2013 - 10:31
Melisa: Děkuji... to už je jedno :( . Alespoň ty jsi větší optimistka. :)
přidáno 04.04.2013 - 10:20
Zajímavá... :) .... tady to svědomí asi nemělo zrovna nejlepší náladu :))
přidáno 08.03.2013 - 20:32
janubalinka: Děkuji
přidáno 08.03.2013 - 20:13
je to zajimavá báseň líbí se mi
přidáno 08.03.2013 - 11:53
Miro Sparkus: Děkuji, jen zkouším nové způsoby zpracování než jen rým ... či A B A B,- jinak se pokusím býti originálnější pro příště pokud to půjde. U komentářů se ale nevzdám bez boje, dokud budu moci psát tak budu a budu i hájit :) Severak: Chápu :)
přidáno 08.03.2013 - 11:28
Zdravím, chválím nápad básně. Komenty pod básní jsem jen zběžně projel, ale reagovat na ně nemá moc smysl :-).

Co sé básně týče, trochu mi to připomíná mé začátky. Rytmus jsi se vcelku ohlídal, jen by to chtělo zvolit trochu jiné a méně ohrané rýmy: viz. oči-točí, radu-pádu... byl-sil ještě beru. Ve třetí strofě se o rýmu moc mluvit nedá, ale jedná se spíše o souzvučný rým.

To jsou jen věci, které mě hned praští do očí, ale jinak celkově nápad a i zpracování se mi líbí.

A jestli ti mohu dát ještě jednu osobní radu: na kritiku nebo nemístné komenty raději ani nereaguj, vždycky se to otočí proti tobě a nemáš šanci vyhrát. Na serveru se to hemží "sektami" spojeneckých autorů, a jakmile se opřeš do jednoho, přijdou na pomoc spojenci... :-)...
přidáno 07.03.2013 - 21:55
Tajemný: Promiň jestli jsem to špatně napsal. Zkoušel jsem si to přečíst nahlas v duchu a ty děti mě tak při tom častém proč hned napadly :-D

To je docela častý jev, že někdo řekne něco a dítě hned:,,Proč?" Dospělý mu odpoví a dítě zas: ,,A proč?" Děti takhle sbírají informace o světě.

Mimochodem ,,Už pozdě je..." - ,,Proč" je zrovna krásný příklad ,,proč otázky", kterou dávají děti - dospělý nemá sebemenší šanci odpovědět proč je pozdě.

A proč jsem na začátek napsal ,,A prooč?" ? To je jednoduché, tak by se to dítě zeptalo (,,A prooč" se čte o trochu vyšším a delším tónem než civilní "proč")

Je mi jasný že takhle asi báseň působit neměla. Asi znám moc zvědavý děti :-D
přidáno 07.03.2013 - 18:33
No, za mne toto Ne, bohužel. Jako takhle... smutek, šestnáct let... jde to k sobě. Ono to ani lepší asi být nemůže, když je to takto položené. Zase tolik tě načteného nemám, ale už i tak mohu říct, že jsem od tebe viděla lepší věci. Na tu strohost projevu je to hodně málo úderné. Je to takový jemný poprašek, kouř...a ještě protnutý vytím jak na Měsíc. Chtělo by to možná ještě více emocí, vzteku, smutku, vyřvat se, klidně...ale toto je plytké i na ten smutek. Škoda.
přidáno 07.03.2013 - 17:40
taron: Děkuji, obhájím se ale sám klidně... Proč bránit ? Vyslechnu si každý jejich názor a budu bojovat stále. Autoritu ? Pouze jen soudím, nikoho nezchazuji nebo či dokonce jinak. I když mě můžete brát jako pouhé děcko, začínám si zvykat třeba na tuhle diskriminaci .

Tady bych prosil všechny co mají něco jiného než k dílu aby psali do vzkazů ! Od tohoto přeci jsou a komentáře se mají dávat k dílům. Snad se to tak chápe :) - děkuji
přidáno 07.03.2013 - 15:03
miroslawek: Beru na vědomí, a pokud je něco citát a jen " hyperlola" ..pak by to bylo dobré dát do uvozovek, aby si Tajemný nemyslel, že se natolik "znemožnil", že už to prostě tadyk na psancích nikdy neodmaká :)))))
nerada bych aby někdo zanevřel na poezii a literaturu kvůli podobným "incidentům" :)))
přidáno 07.03.2013 - 14:51
taron: za jednání jiných mi těžko můžeš přisoudit zodpovědnost, "historicky znemožnit" je přirozeně hyperbola a citát z Cimrmana... a promiň jedno dítě mi spí a druhé musím jít přebalit, aby mi to první nevzbudilo ;)
přidáno 07.03.2013 - 14:44
Já nevím, dobře, chlapi, tak se omlouvám, ale mladého koně nechte vykopat se ...on se zklidní a unaví, tak to vidím já...zbytečně přidávat do ohně je nesmyslné...bráním ho , a mnozí vědí proč, ale je mi to jedno...promluvit se dá s člověkem až ho přejde zlost...pak se s ním dá i pracovat a tvarovat ho ...před tím ne ...jen ho zatvrdit...
přidáno 07.03.2013 - 14:38
miroslawek: ano, nekomentovala jsem schválně, protože jste si to tadyk řešili sami, ale nelíbí se mi potom když řeší 3 dospělí chlapi jednoho kluka...a i když ses stáhnul, čehož jsem si všimla, tak se mi nelíbí tvůj poslední koment o historickém znemožnění ....nikdo se tu neznemožnil a už vůbec ne historicky !!!!
každý bere druhého od okamžiku, kdy ho začne brát, to my starší už přece víme, a i když máme mnohdy pravdu ...tak mladý si ji hledá sám....a neznamená to, že se historicky znemožňuje...to si myslím, promiň :)
přidáno 07.03.2013 - 14:33
taron: já přece nic neřeším... Tajemný se tou replikou dost historicky znemožnil sám... nemám potřebu reagovat a následná diskuze mne víceméně nezajímá, to je jenom zbytečné rozšlapávání lejna
přidáno 07.03.2013 - 14:25
miroslawek: inkoust: DDD: Chlapi já nechápu, co tadyk řešíte, já v šestnácti na tom nebyla lépe, než Tajemný a vy podle mě taky ne....nechte mladé dýchat....hele, vidí, že Miroslav tu není dlouho a nechce ho brát za autoritu , ale možná ho vezme, pokud to uzná za vhodné on sám - Tajemný....a je na Miroslavovi, aby, pokud má zájem ...se mu jako autorita prokázal...připadá mi to jako píchání do vosího hnízda...myslím, že s mladýma ty hormony hodně hází a nechtěla bych být už jenom kvůli tomu v jejich letech...takže tak nějak ...

Tajemný : báseň není nejhorší...brals to jako experiment pro sebe...a myslím, že Miroslav to nemyslel zle...možná očekával od experimantu zase to, co vidí v exterimentu on sám...to je vše :)
přidáno 07.03.2013 - 12:51
Nechápu tak úplně jaká kritéria máš na mysli... Můžeš mě poučit?
přidáno 07.03.2013 - 12:37
DDD: Soudím podle kritérií a jak to vidím. Nic víc.
přidáno 07.03.2013 - 11:52
I komentáře mohou být inspirující četbou. Pokud člověk nečte mezi řádky, co v nich není.
přidáno 07.03.2013 - 11:29
A ty si opravdu myslíš, že se kvalitní autor pozná podle počtu vložených děl? Jak můžeš tak jistě vědět, že jich víc nenapsal? Podívej se, jak dlouho působí na Psancích. Za tu dobu jich ani víc vložit nemohl, ne? Promiň, ale tyhle soudy mi přijdou trochu jednoduché a naivní.
přidáno 07.03.2013 - 10:36
Homér: Nic proti, ale to já čtu jen když je čas, flákat se nemohu, mám školu a spoustu učení, ani na tu snídani není čas.
přidáno 07.03.2013 - 10:33
Tajemný: Za den 300 stránek? To je hovno, já dnes u ranního čaje přečetl Korán.
přidáno 07.03.2013 - 10:29
miroslawek: To klidně doporučit můžeš, myslím že ale čtu dosti. - koukám jen, že na to, že máš dvě vložené díla a na odborníka na kritiku či četbu nevypadáš. A nepřipadám si jako nezvdělanec. Za den i 300 stránek někdy přečtu :) Nějaké další doporučení ?
přidáno 07.03.2013 - 09:58
Netvrdil jsem, nenabádal jsem tě, že nemáš psát.
A samozřejmě bych rád dílo nějak obšírněji zhodnotil, ale nemám moc co napsat. Snad mohu dopručit nějakou četbu, ale to je vše.
přidáno 07.03.2013 - 09:51
Severak: Neustále se ptáme ať v duchu na otázky :) Koukám, ty moc básně nepíšeš, tak se někdy zkus trochu vžít do té básně a zvažovat jí. Dělám jí většinou abstraktnější. A navíc jde o to, že tam se ptáme svědomí na otázky a chceme poradit. Neboť svědomí by mělo pomáhat, ačkoliv v této básni už nepomůže nic. Třeba tohle hledisko :) ...a komentáře jako třeba ,, Proč ? " jestli je to dobrá volba jako tázací věta yáleží už na mě, mě se tam hodí. Je to jednoduchá nekonkrétní otázka.
Děkuji za pochopení.
přidáno 07.03.2013 - 09:44
intintxelor: Děkuji :)
přidáno 07.03.2013 - 09:43
miroslawek: Ber to jak chceš, já to beru jen jako experimentování síám se sebou a zkusit u sebe změnu stylu psaní. Ostatní ať si z toho vezmou co chtějí...
Důvod proč psát nemám a klidně nebudu když nechci,... vkládám pouze své nápady s pocity a náladou na papír, toť vše. Příště bych prosil o hodnocení díla, né jestli to změnilo svět a vypukla třeba epidemie když jsem to napsal.
Děkuji
přidáno 06.03.2013 - 23:53
A prooč?

Tak přesně takhle sazí otázku "proč" malé děti.
přidáno 06.03.2013 - 19:52
Čert to vem mě se to líbí,rytmická nekomplikovaná věc.
přidáno 06.03.2013 - 18:28
Tajemný: Aha. Doufal jsem v experiment, který by mohl svým výsledkem obohatit i ostatní.
přidáno 06.03.2013 - 17:54
miroslawek: Řekněme že jsem zkusil psát zas trochu jinak než rýmy A B A B jako předchozí, zvědavost snad ukojena :)
přidáno 06.03.2013 - 17:53
A v čem přesně spočívá onen experiment?
přidáno 06.03.2013 - 17:52
Tajemný: Nemáš vůbec zač. A jako obvykle je tvůj experiment opravdu vydařený :)
přidáno 06.03.2013 - 17:49
BorůvkaB: Děkuji moc, cením si toho. Trochu jsem zas experimentoval jen.
přidáno 06.03.2013 - 17:45
Moc pěkná, jako vždy jsi mě nezklamal. Dobře se to čte a moc se mi líbí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Svědomí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : V hlubinách
Předchozí dílo autora : Slzy

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Dívka v modrém řekla o milancholik :
je v mém srdci ať už s ním, či bdím... pořád nevím, kde se stala ta úplně největší a nejposlednější chyba.. Ale asi o tom život je.. ach ty texty ach ty melodie... při tech vážně srdce prudce bije...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku