Doufám, že mi Nohavica odpustí ten půjčenej název, ale jinak to pojmenovat nešlo. Inspirováno nedělním skororánem :-)
přidáno 05.02.2013
hodnoceno 16
čteno 1342(39)
posláno 0

Ne, ještě nedohrála
naše věčná
kamarádka noc

Sedí tu s námi
nad lahví portugalu
a prázdné rty
trochu se jí chvějí

Tuhle mši zná

Opilí muzikanti
a staré křídlo
v přítmí sálu
jen pro sebe teď hrají

tichounkou píseň

o naději
přidáno 04.10.2013 - 00:20
Milá :-)
přidáno 07.02.2013 - 23:45
DDD: Tak to máš pravdu.. Teď jsi mi připomněl píseň Děkuji od K. Kryla (za slzy, za slzy děkuji: ty naučí mne citu...; děkuji, děkuji za trýzeň, jež zdokonalí díla..atakdál:-) ) No, a pak by hlavně nevznikaly tvoje krásný básničky,žejo..! :-))
přidáno 07.02.2013 - 08:36
Yasmin: Moc ti děkuju... já si užívám i tyhle posmutnělý stavy, myslím, že bez toho by to prostě nebylo úplný :-)
přidáno 06.02.2013 - 14:39
No... opravdu posmutnělá, ale ta naděje je důležitá. Zatím se vznáší tak nějak ve vzduchu a nechce se nechat chytit. Zachytils ji ale do tónů a teď ji rozdáváš dalším lidem. Je to asi někdy dost vyčerpávající, tak ti přeju spoustu sil, ale taky radosti, aby tě to stále bavilo a naplňovalo:-)
přidáno 06.02.2013 - 09:14
DDD: :)))) to víno bylo možná až moc trpké, ale krásně se zformovalo do poezie :) takže konec dobrý, všechno dobré :)
přidáno 06.02.2013 - 09:07
taron: nojo, no... asi si holt musím každou sezónu nějakou takovouhle básničku napsat. Ale tyhle chvíle nad ránem jsou fakt strašně silný... když je dohráno, sál je prázdnej a tobě je už úplně jedno, jestli přijedeš domů v pět, nebo v šest :-)
přidáno 06.02.2013 - 08:43
DDD: Tak přesně tohle, jakobych z tvé básně cítila, takový pohled "masochisty"....:)))) takové to povzdechnutí nad svým údělem..který má i svůj rub :)
to víno mi připadalo nějak moc trpké:)

Báseň je samozřejmě krásná..hodnocením kvality se už u tebe "nezdržuji":)
přidáno 06.02.2013 - 08:39
Viviana Mori: ...tak to mě moc těší. Díky za tvůj komentář :-)
přidáno 06.02.2013 - 08:36
slnečnica: Devils_PIMP: ŽblaBuňka: inkoust: Moc děkuju za zastavení a komentáře :-)
přidáno 06.02.2013 - 08:33
taron: No, s tím záviděním - to je jak kdy. Když někde vystupuješ tři čtvrtě hodiny a lidi se pak můžou přetrhnout, aby ti dali najevo, jak to bylo dobrý - to je super. Když pak hákuješ celou noc s kapelou na plese a ve tři ráno na tebe řvou "nemůžou!" a ty víš, že ještě budeš hodinu balit aparát, hodinu pojedeš domů, nevyspíš se a v pět večer jdeš hrát znovu, říkáš si, proč to vlastně děláš. Ale asi jsem masochista, nebo co. Mě totiž fakt baví vyžrat si to až do dna. Teda zatím :-)
přidáno 06.02.2013 - 01:04
Dohnal jsi me k chuti na vino v nejake hezke francouzske vinarnicce za vlaheho vecera provoneneho klidem
přidáno 05.02.2013 - 20:14
... prázdný je sál, jen jeden pár, tančí tu dál.
přidáno 05.02.2013 - 16:43
:)
přidáno 05.02.2013 - 15:03
Muzikant se nezapře. Myslím tím hlavně to, jan ti to vždy pěkně "pějě". Líbí se mi ta "lehkost hloubek", i když se přiznávám i k přízemnější reakci na slova o portugalu- i mně se trochu rozechvěly kusadla :-)
přidáno 05.02.2013 - 14:00
Líbí se mi velmi, je taková hluboká a dobře napsaná, úplně jak z nějaké sbírky, zbaštila jsem jí na první přečtení a bylo to dobré pochut....čtení.
přidáno 05.02.2013 - 13:40
taková docela smutná....dlouho jsi takovou neměl...jakoby hudebníkům nebylo co závidět...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vlaštovko, leť : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Rekviem pro modráska
Předchozí dílo autora : Víš

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Severak :
Programátor, obdivovatel veřejné dopravy. Mívá (pro mě) krásné, zajímavé a netradiční nápady. Nebojí se experimentů, občas vystavuje i záměrně nedopsaná díla. Dobře se mi čte.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku