Už mě unavujou ty hysterický řeči o tom, jak se všichni řítíme do horoucích pekel. Jo - jsem mimoň. Anebo mám štěstí na lidi, kterýma se obklopuju. Anebo - nejspíš obojí. A to je dobře :-) Pro kamaráda řezbáře a všechny ty, kteří vidí svět barevně :-)
přidáno 18.01.2013
hodnoceno 21
čteno 1262(32)
posláno 0

A potom v šeru

dřív
než ovce vstanou
a nebe zrůžoví

dáme si na zdraví
a na kratinkou chvíli
zůstaneme němí

Ještě pořád
život má ošlehanou tvář

rozbité ruce
voní včelím voskem

a s ránem

Maria

bosa chodí
mezi jabloněmi
přidáno 10.09.2013 - 17:53
Pěkný :-)
přidáno 02.02.2013 - 12:16
...a proro stojí milovat Život i jej žít! lamentovat je blbost!
přidáno 23.01.2013 - 11:16
Po přečtení tvých básní, musí snad úplně každej vidět svět zas o něco pestřejší a barevnější :-)
přidáno 21.01.2013 - 12:05
dík za ní a pravda kord v dnešní době kdy lidé propadají hysterii a beznaději a ještě zřejmě nepochopili to podstatné, že záleží hlavně na nás samotných a toto je přesně výjev z manželovi rodné chalupy tam na samotě nad Sázavou
přidáno 21.01.2013 - 08:58
DDD: ne nebavilo ... neumis to :)
přidáno 20.01.2013 - 10:16
Cvokhauz: To asi ty ovce :-) Ve skutečnosti ten obrázek pochází z Vysočiny. Moc děkuju za zastavení. Potěšilo :-)
přidáno 20.01.2013 - 10:00
Devils_PIMP: Ayla: Díky moc :-)
přidáno 20.01.2013 - 09:59
loner: hehe, v pekle by mi asi sklaplo... jo, jsem asi nenapravitelnej optimista. Nebavilo by mě pořád se tvářit jak bubák :-)
přidáno 19.01.2013 - 23:27
jseš optimista ... nenapravitelnej ... ještě i v pekle si budeš pochvalovat, jak je tam teplo ... a to se mi na tobě líbí .... takový lidi my modří potřebujem ....
přidáno 19.01.2013 - 21:04
...kouzelná.
přidáno 19.01.2013 - 13:14
Ehm - Jako dabel mam ted dilema.....

;) ted vazne dilo je nadherne - a jeste porad zije sposta dobrych lidi - jasne se to ukazuje na tomto serveru - jsou tu spravni chlapi viz treba ti ale i mespravni - nebudu nikoho urazet /0- :)
přidáno 19.01.2013 - 11:34
Já už vím, proč se mě tvoje básně vždycky tak dotknou. Ale nějak to neumím popsat. Je to, jako bys vyprávěl o všem, co je krásné, ale co si všichni jen představují a neodvažují se vyslovit, protože se bojí, že by to znělo jako kýč. Tahle mi připomněla Beskydy, nevím proč.
přidáno 19.01.2013 - 08:28
ŽblaBuňka: taron: inkoust: LUKiO: moc děkuju, jsem rád, že potěšila :-)
přidáno 19.01.2013 - 08:27
puero: chudáci :-)
přidáno 19.01.2013 - 08:25
Leslie: Co říct na tak krásnej a obsáhlej komentář? Můj pohled na život a na svět je hodně ovlivněnej lidma (jestli já se nazval mimoněm, tak nevím, jak říkat jim), jejichž život byl a je plnej snů a fantazie a kteří, když je něco napadne, jdou - a prostě to prožijou. Mám rád barevnej život, mám rád svět a mám rád lidi, kteří vědí, co se sebou a nebojí se snů. Nevěřím, že to je s náma tak špatný :-)
přidáno 18.01.2013 - 23:04
Jééé..nádherná báseň....nádherné komenty...krásně to popsala Leslie...já už nemám co dodat...jo přátele kolem sebe mít..ty dobré a jde vše s úsměvem:)
přidáno 18.01.2013 - 22:29
Dokonalé. Pro mě snad tvoje nejpovedenější, je mi hrozně blízká. Balzám na duši, napadlo mě jako první, přesně jak píše Lukio. Dočetla jsem a zcela se rozpustila působením tvých krásně poskládaných slov. Určitě si ji založím a vždy jednou za čas si vychutnám její hojivé účinky. :-) Cítím z ní úctu k životu, pokoru, ale i lásku k němu, možná až určitou vděčnost, ve smyslu díky za život. :-) Vědomí, že život je dobrý, a vše se děje tak, jak má. Děkuji za takovou báseň!
A k anotaci - není to jen o štěstí, i když tam samozřejmě hraje určitou roli. My sami si vybíráme, jakými lidmi se obklopujeme (snad kromě rodiny), je to jen a jen naše volba, koho chceme mít ve svém okolí. A ono i o té rodině by se dalo polemizovat, kdoví, jak to ve skutečnosti je, jestli si duše nevybírá. :-)
přidáno 18.01.2013 - 20:11
krásná, procítěná, balzám na duši oproti všem těm agitacím co se valí ze všech stran
přidáno 18.01.2013 - 19:31
... hřejivé, v těchto dnech zapotřebí.
přidáno 18.01.2013 - 19:18
Znám jednu pastvinu za kostelem, u něhož stojí pár včelích úlů. Tohle si umím představit i jako moc pěknou píseň ve folkovém stylu :-)
přidáno 18.01.2013 - 18:45
Moje řeč. Jen blázni se děsí pekelných zvěstí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tichá : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Víš
Předchozí dílo autora : Podobenství

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Sucháč řekl o Makyna :
Vycházející hvězda české poezie... Pokud se odvážíš a vydáš sbírku (a dáš mi vědět, že se tak stalo:-)), budu určitě mezi prvními, kdo si ji koupí... :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku