..do konce roku peníze, nebo jsme bez domů...jak snadně se zhroutí náhled optimisty...problém=zkouška? Zkouška=problém.. :'(
přidáno 12.12.2012
hodnoceno 7
čteno 922(14)
posláno 0
Ušmudlané dlaně,
ryli jsme v hlíně,
ač dny zdály se naše,
nyní noc spává nám v klíně..

Prohráli jsme?

Hypotéka nás v hrsti má,
oba domy, nábytek, psi,
není snadné opustit vše,

ale koho to zajímá?

A tak všichni pláčí,
že domovem nestačí láska být,
ryjeme dlaněmi v hlíně,
už se to nedá zastavit..

ikonka sbírka Ze sbírky: Maminčiny šediny
přidáno 13.12.2012 - 22:55
Yana: bohužel, naší rodině není dvakrát přáno..ale bojujeme, všichni bojujeme co se dá a jak nejlépe umíme..věřím že vytrvalost a odhodlání a síla nedovolí zlým silám zvítězit..i tobě moc děkuji Yani, nevzdám se :-)
přidáno 13.12.2012 - 22:52
taron: máš pravdu, peníze jsou zlo, bez kterého se bohužel nedá žít :-/ napsala jsi to krásně, moc ti děkuji za všechna slova, která jsi mi poskytla a poskytuješ..již déle dávám na tvá slova a myslím, že se to snad brzy v lepší obrátí..věřím v to..vážim si tě :-)
přidáno 13.12.2012 - 22:49
Viviana Mori: ano, souhlasím, děkuji za podporu :)
přidáno 13.12.2012 - 11:05
to je opravdu tvoje realita? jestli ano, tak vím, že uklidňování není na místě, říkat si hlavně že jsme zdraví, hlavně že se máme rádi, peníze nejsou všechno, to je teď k ničemu, je to boj při kterém se dá přijít o všechno, je to boj z kterého se dá i onemocnět, proto jen jediné, bojuj ! A ujištění, že znám pár rodin které to stmelilo. Napsala si to skvěle, asi by mě nenapadlo o tom napsat báseň.
přidáno 13.12.2012 - 09:38
Já, co si žiji ve svém idealismu a nedokážu zvládat krutý realismus, nemám vám co nabídnout, jak utěšit, než to, zvládnete to! Musíte, zdraví je důležitější...láska je důležitější, život je důležitější , kašlete na to...kašlete na prachy, prachy budou,my nebudeme , nebo budeme? Svým způsobem opovrhuji prachama - z nich pochází veškeré zlo, z touhy po moci a touhy po ubližování druhým kvůli prachům...realita? Nic pro mě ....ale vy jste do té reality byli hozeni..přímo uvrhnuti...ano, ať přemýšlím, jak chci, je to zkouška, je to něco osudového, co má dokázat, co jste zač ...o tázka je, komu to máte dokazovat.......-já osobně bych se obracela jen na Boha...veškerou magii okamžitě zapudila....ta ubližuje a Bůh ví, jestli vás do toho srabu nedostala zrovna ona... držím palce...:)
přidáno 12.12.2012 - 21:33
konec roku stejne nebude. K basni je pekne trpk stejne jako trpky nas zivot
přidáno 12.12.2012 - 21:14
těžko komentovat... básnička je to dobrá, situace ale žalostná, tady zbývá zkrátka jen... ač to zní hloupě...žít jak nejlépe to jde, mít víru a vážit si i úplných maličkostí. Žije se pak lépe. kruté je to, ano. Ale nenechte se tím zlomit.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Krutá realita jedné milující rodiny : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Špatný vítr
Předchozí dílo autora : Konec jedné lásky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku