....
přidáno 09.12.2012
hodnoceno 11
čteno 1072(12)
posláno 0
A tak končí jedna láska,

kamínek po kamínku stavěná,

a tak končí jedna láska,

byla to skalka,

asi vratká..

přidáno 09.12.2012 - 18:24
Chronoss: napsal jsi to moc krásně...naprosto s tebou souhlasím..je to smutná cesta přes most, který by měl být spálen..vím, že to nebylo dobré a že je ,,konec,, ale myslím, že čas...čas to může všechno ještě tisíckrát změnit.. moc děkuji za milý komentář :)
přidáno 09.12.2012 - 18:11
bolest je a vždy bude průvodcem těch kdo opravdu milovali , zůstává skryta v koutku srdce a někdy přehluší i rodící se nový den...někdy musí člověk spálit všechny mosty ,aby dal svobodu tomu kdo musí jít dál po jiné cestě , ale ta bolest už zůstane na věky věků ,někde je však slunečný den a možná někde blízko kde by ho člověk nehledal...držím ti palcové ať slunce opět prozáří tvé nebe :)
přidáno 09.12.2012 - 17:39
... chybělo ji dobré pojivo. ;o))))
přidáno 09.12.2012 - 15:45
taron: Viviana Mori: bolest nesmažeš jen tak..vím, že vše zlé je pro něco dobré, že problém je zkouška..já se snažila..dlouho, pořád dokola..jenže, když člověk řeší pořád to samé, vleze to mozku a nevyjde to. Asi jsem udělala pár chyb a nebyla jsem ,,aktivní přítelkyně,, ale on taky..nejhorší je, že ač už je to delší dobu prostě zlý a tišší, ani jeden z nás nechtěl vztah ukončit..neměli jsme sílu..dnes jsme ji popadli a bolí to mnoho..ale to přejde, já to vím..moc vám děkuju :)
přidáno 09.12.2012 - 15:43
...nápad inspirativní :), leč provedení mě příliš nezaujalo...
přidáno 09.12.2012 - 15:40
Makyna: Holka, vše zlé je dobré...to si říkej pořád dokola...má to smysl a mělo to smysl, ale to se dovíš ..teprve ...vykrystalizuje tě to...bude z tebe dobrý člověk, co bude vědět kdo je a proč je a bude si toho vážit, neboj...všechno bude...i to štěstí, co na tebe čeká:)
přidáno 09.12.2012 - 15:39
Chyby, ač bolí, člověk se jimi učí, jednou budeš poučená a ta nejlepší pro někoho jiného, lepšího. Nevadí, že je v básničce málo bolesti, je v tobě, a je jasné, že konec lásky vždy bolí, ale slouží to jako nahlédnutí do zrcadla. Bude dobře, vůbec o tom nepochybuju. :-) Taková krásná baba seš... :-)
přidáno 09.12.2012 - 15:36
taron: bohužel...neunesl to, jak jsem se změnila..- bolest člověka změní a já už se asi tolik neuměla smát, často jsem seděla a přemýšlela, bylo to zlé, přiznávám..ale již delší dobu vidím každou chybu a chytám se slov, které byly řečeny třeba i dříve - není to nejlepší řešení, ale - když bolest trvá dlouho, stává se, že odezní..člověku to uleví ale znamená to rány zahojené...plakala jsem tolik, že mi došly slzy..
přidáno 09.12.2012 - 15:32
Makyna: ach jo - pěkné, smutné...ty a on?...
přidáno 09.12.2012 - 15:31
Viviana Mori:..je to trochu bolestivější - možná jsem tam mohla zakomponovat více smutku, když už jde o takový rázný krok..jsem ráda že se líbí, děkuju :)
přidáno 09.12.2012 - 15:28
Pěkné :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Konec jedné lásky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Krutá realita jedné milující rodiny
Předchozí dílo autora : Půlnoční verše neverše

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku