přidáno 13.11.2012
hodnoceno 4
čteno 1200(9)
posláno 0
Rozsvítila jsem červenou lávovou lampičku na mém nočním stolku, která alespoň trošku dávala světlo. Poté jsem zasunula bosé nohy do růžových huňatých papučí a vstanula. Podívala jsem se z okna a vytipovala si, že je zrovna asi 30 minut po půlnoci. Promnula jsem si čelo a zamířila rovnou do kuchyně k ledničce. Otevřela jsem ji a vytáhla jeden pytlík zvířecí krve, kterou jsem dala do mikrovlnky na 5 minut ohřát.
„ Clair?“ řekl povědomý hlas za mnou.
„Ehm, mami? C-co potřebuješ?“ Vykoktala jsem ze sebe. Byla jsem strašně nervózní. Ještě pořád nejsem zvyklá na to, že se ze mne stává odporné stvoření, které vysává lidem krev a být přistižena u toho, jak si ji ohřívám tomu moc nenapomáhá.
„ Nic zlato, jen jsem slyšela -“ Na chvíli se odmlčela a dívala se na mikrovlnku. Přibližně 45 sekund bylo takové to „trapné“ ticho.
„ Běž už si lehnout.“ Řekla na konec a odešla.
„Pane Bože.“ Vzdychla jsem.

„Píííp. Píííííííp.“ Vyrušilo mne z hlubokého spánku. Podívala jsem se na budík a zlekla se.
„Sakra!“ Zaklela jsem. Rychle jsem vstanula a vtrhla do koupelny. Umyla si zuby namalovala se a utíkala zase zpátky ke skříni, kde jsem si vybrala černé kalhoty a tmavě modré tričko s dlouhým rukávem. Popadla batoh a šla do kuchyně. Tam jsem naštěstí nepotkala nikoho z rodiny, protože by mě zasypaly samými blbými otázkami. Sbalila jsem si nachystanou svačinu a pádila do školy. Autobus mi samozřejmě ujel, takže jsem musela pěšky. Když jsem se podívala na čas na mobilu, už nemělo cenu utíkat, neboť škola už začala. Na chvíli jsem se zastavila a vydýchala. Pokračovala jsem zase v cestě, jenomže teď už pomalým krokem. Už jsem stála před školou, když se přede mnou oběvil stín, poměrně vysoké postavy, zvedla jsem hlavu a uviděla před sebou....
přidáno 14.11.2012 - 10:24
Devils_PIMP: Co mám s tebou dělat? Blbé je, že tím deklasuješ svoje dobré nápady.
přidáno 14.11.2012 - 09:34
Vladan: nonja na to moc nekoukal - na ty carky- sam vis ze s tim mam proste problemy. :/ Tady slo o to ukazat jak to same dokaze vypadat jinak
přidáno 13.11.2012 - 22:56
Nezbývá mi, než s Devilsem souhlasit (kromě umístění čárek).
Je vidět naprostá "nevypsanost", což se ale při tvém věku není co divit. Takže psát a psát a číst a číst (nestačí sledovat filmy).
Přemýšlel jse nad podmětem v poslední větě tohoto souvětí: "Tam jsem naštěstí nepotkala nikoho z rodiny, protože by mě zasypaly samými blbými otázkami." Že by rodina ze samých "mrtvol"?
Doufám, že tě naše kritka neotráví. :-)
přidáno 13.11.2012 - 20:35
Vstala ne vstanula
samýma blbýma otázkama (otázka jako žena) preboha

Ohledně díla - nebudu tě chválit
Vem si větu
Rozsvítila jsem červenou lávovou lampičku na mém nočním stolku, která alespoň trošku dávala světlo.

Proč nenapises
Rozsvítila jsem červenou lávovou lampičku. Rudé obláčky se roztančily po zdi. Připominalo mi to krev. Krev. Při tom pomyšlení se mi podivně ozval žaludek. Projela jsem jazykem po vybledlém vyschlém rtu. Ne! Nesmím se tomu poddat. Schoulila jsem se zpátky na postel a raději lampu opět zhasla. To že se mnou není něco v pořádku jsem zpozorovala poprvé ten den, kdy se máma při krájení řízla. Chuť. Podivně nasládlá vůně omamně šarlatového moku. No mamka se netvářila zrovna přívětivě když jsem začala její prst olizovat jak pes, který objevil tu nejchutnější kost. Být tím, čím se chtěj nechtěj, stávám je už tak dost těžké. Atd. Atd.

Vítej

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zář měsíce - Strach (1. část kapitoly) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Líčení - Vánoční procházka parkem

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Máta :
Opravdu se vyzná v psychologii a užívá si to. Píše úžasně dokonalé romány, jen mi nevyhovuje jejich výstavba: Vyhýbá se uvádění jmen postav a při čtení zprvu není zřejmé, co je důležité a co ne. Vše se odhaluje až postupně, což činí román napínavým a dodává mu spád.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku