přidáno 04.11.2012
hodnoceno 4
čteno 1391(19)
posláno 0
Když něžně se ústa tvá dotknou těch mých,
cítím, že lásku svou ti projevit smím.
Jsi jako v podvečer slunce,
takové, které pohladí mé srdce.

Tvář svou k hrudi tvé tisknu,
abych tlukot tvého srdce mohla slyšet.
Prsty tvé jemně mne hladí po vlasech.
A já jen cítím, že srdce,
které kdysi bývalo mým,
se pomalu stává jen tvým.

Při pohledu do tvých očí,
ústa má jen tiše mlčí,
jelikož slova nejsou řečí srdce.
To pouze doteky prozradí,
jaké city se v mé hrudi skrývají.

Lásku už hledat nemusím i nechci,
to pouze s tebou jsem nejšťastnější přeci.
Za tebe vděčná jsem a vždycky budu.
Jen s tebou mi smysl dává,
když ti povím, že tě miluju.
přidáno 08.11.2012 - 14:12
Docela se mi to líbí...myslelas to upřímně a ano dalo by se jí mnohé vytknout ..ale proč ? Sám Puero přiznává, že pořádnou báseň o lásce nedokáže ani on ????
nic naplat pořádná láska je o dlouhém toužení a strádání a přes všechno , co překousne si jí potom pořádně vážíme a opatrujeme, jako oko v hlavě a to mnozí dnešní mladí nechápou ...láska je o překonávání nástrah a překážek , je to touha tak veliká , že mnohé zavede ke smrti ... láska je touha, co zabíjí....
přidáno 05.11.2012 - 10:48
Láska a věrnost toho si moc vážím. Láska nejde vyjádřit ve slovech, věrnost také ne.To se musí dokázat.
Napsala jsi to krásně
přidáno 04.11.2012 - 20:08
Nu mně se to líbí málo. Polopaticky vyjádřená láska mi jako vyznání moc nezní. Jakoby lásku definovala pořád ta samá slova: miluji tě, srdce, oči.... Psát o lásce se zdá být jednoduché, protože básní o lásce jsou miliony. Jedna jako druhá, dočtete ji a už nevíte o čem byla...no jo o lásce, ale že by to byla nějaká určitá láska? Ne. To nikdy. Jen někdy máte pocit, že čtete opravdu zamilovanou báseň. Psát básně o lásce, tak aby každý pochopil a našel tam tu lásku je sakra těžké. Nejde tam to blbé přeslazené růžové slovo láska jen vmáčknout mezi kvanta dalších přezrálých slov jako je srdce a další rádoby symboly lásky. To není láska, to je jen fasáda. Láska není jen o štěstí a pocitech rozkoše. Pravá láska taky bolí a je hnusná. Proč někdo nenapíše opravdickou báseň o lásce? Proč i moje verše o lásce jsou tak hnusně nasládlé a lepkavé? Copak to nejde napsat jinak? Napsat zamilovanou báseň tak, aby to nebylo trapné klišé?
přidáno 04.11.2012 - 19:50
:) pěkné

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jen pro tebe... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Nejistota

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Auryn Book, Mlčeti Zlato, štiler
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :
Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku