přidáno 21.09.2012
hodnoceno 12
čteno 995(17)
posláno 0
Viděla jsem západ slunce
na malebných plážích
Viděla jsem západ slunce
hlavu na tvých pažích

Hladina zlatá zářila
hořící kouli ukryla
Po noci temné z jiné strany
přivítat den se vynořila

Tys moje slunce, já tvé moře
spolu zvládneme všechny hoře
Mé vlny tě k spánku kolébají
ráno všanc životu vydávají

Ten koloběh se opakuje
mě skálopevně uklidňuje
Tak jako slunce chodí spát
o nás dvou věčně budu psát!

Že slunce občas překrývají mraky?
To naší lásku můj miláčku taky.
přidáno 06.10.2014 - 19:01
Roztomilá báseň :-) Moře, skály, slunce ... Mmmm ... :-)
přidáno 25.09.2012 - 23:18
loner: Spi Tomášku, spi...
přidáno 24.09.2012 - 23:50
tak nejak me to uklidnilo, ze by ukolebavka ....
přidáno 21.09.2012 - 21:40
Yana: Co se týče vzděláni: jsem filozofující vyučenej traktorista. Br, to zní hrozně.
Abychom si nalili čistého vína.
přidáno 21.09.2012 - 15:26
kmotrov: Yana: Kakuzu: Jooo. Jo. , láskyplné soužití mezi mužem a ženou je o vzájemném doplňování se ..a respektování se ....díky za krásný pokec :)
přidáno 21.09.2012 - 14:33
kmotrov: Vlastně jsem ty mužské a ženské aspekty primitivně vyjádřila ve své básničce, já naprosto spontánně vyjádřila to o čem pojednává filozofie. Vždyť já vždy zdůrazňuji, že mi chybí vzdělání ale nakonec si ke všemu nějak dojdu sama. Dík
přidáno 21.09.2012 - 14:21
Kakuzu: Je to boj ale jde to 5. září jsme s mužem oslavili 25 let, dík za reakci
přidáno 21.09.2012 - 14:20
taron: Dík a moc mě mrzí, že nepokecáme na srazu, tak zas příště.
přidáno 21.09.2012 - 14:18
kmotrov: Jak jsem šťastná když někdo to co napíšu chápe naprosto tak jak to myslím, ačkoli chápu že pohled čtenáře je vždy ovlivněný jeho způsobem života, věkem, rozpoložením...Taky mám vždy radost když mě hodnotí lidé, kteří nečtou jen tu jednu konkrétní věc, ale znají moje básničky. A takovým čtenářem ty ses pro mě stal. Před takovými jako ty se nestydím ani za chvilkové pocity zoufalství, vždyť vy už víte že přejdou. Tak to prostě mám. A kdo je nemá, snad jen blázen je stále šťastný. Za věnované blues děkuji vřele, blues je vlastně můj život. Občas depka až smutek a často radost až se sexuálním podtextem. A k tvému závěru. Dlouho jsem se nechtěla ztotožnit s tím, že jsme my dvě pohlaví každé jiné. Vyplívalo to z dětství, kdy jsem neustále kolem sebe slýchala až hanlivé poznámky na ženský rozum a vnímala jsem že kdo je chlap je víc. Tak trochu to u nás v rodině se snažil nastolit otec, ale vzhedem k tomu že jsme byly tři holky a máma tak jsme mu jasně ukázaly jak to doopravdy je, ale myslím že to on chápe až teď v sedmdesáti, my jsme vše pochopily už dávno a doplňovaly jsme se a předávaly si ty znalosti o mužích. A já to mám tak, jsme každý jiný, ale jsme schopni se vzájemně doplňovat a když to vyjde, tak je to výhra.
přidáno 21.09.2012 - 13:38
O velkých láskách (které vyprchají), o nešťastných láskách (které nesplnily naše očekávání) píše kde kdo. Je dobré když autor najde svou polohu v tom, očem jiní nepíší.
Téměř dnes a denně se na mě valí z bulváru zprávy o tom, že ta nebo ten nalezl konečně tu svou pravou lásku.
Jak je to úžasné!
Za pár týdnů, ten a nebo ta, byl s tou a nebo tím nevěrný.
Monogamie zešediví, monogamie zabíjí sex.. "odborné" články na internetu.
Takovéhle básně se hezky čtou ve světě postrájícím jistotu.

Napadlo mne, do svého deníku budu vkládat videa, písničky z Youtube, pro někoho, první jsem věnoval Taron.

Tobě jsem chtěk věnovat tohle blues od Pepy Straichla:
...jedeme spolu na jedny káře
nahoru dolu, jak cesta káže
ale miláčku s tebou
s tebou je mi tak akorát...
je to o tom samémo čem píšeš Ty, bohužel to na youtube není.

Ještě jedna zajímavost, "primitivní" filozofie rozdělovala věci na mužské a ženské. Ačkoli se mnohé kultůry nemohli vzájemně ovlivňovat, byla vždy voda, též temnota, tajemno, hlubina, ženským aspektem a nebe a světlo (tedy i slunce mužským aspektem.
přidáno 21.09.2012 - 11:11
nelze než souhlasit s taron . Já chci taky ...
přidáno 21.09.2012 - 11:06
Ten, konec, ten konec, to je nádhera...to už je láska s velkým "L " , žádná zamilovanost, chemie, romance a zalíbeni ...je to to , co má mít každý. Důvěra, věrnost, skála, přes všechny naše chyby, které toužíme napravit ..a toto uvědomění bych přála každému , každému člověku, aby našel opravdové štěstí ..takové jako máš ty...jistotu a porozumění a vzájemnou pomoc v láskyplném soužití :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Koloběh : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bez přetvářky
Předchozí dílo autora : Teď pláču

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku