ani nevim co k tomu rict, proste nejaky pocity. realita ve mne.
přidáno 19.08.2012
hodnoceno 8
čteno 1223(16)
posláno 0
obcas mam pocit, ze jsi jediny opravdovy stesti, co mam. nekdo tomu rika svetylko v tunelu. nekdo treba hrozinka ve vanocce. ja hrozinky ale nesnasim.


rikam si, ze to nemuze skoncit. ale vim, ze muze. a to je na tom nejkrasnejsi. muze to kdykoliv skoncit, ale my jsme porad tady, porad spolu. je to maraton, ale ty vis, ze ja obcas potrebuju zrychlit a utect. ne od tebe, ne od nas. jen si davam naskok. doufam, ze mi vystacej sily. pisu ti krasny zpravy a hrozne u nich brecim. snad proto, ze takhle to mozna citis i ty. a nebo prave proto, ze ty to tak necitis. ani nevim. tohle nemuzu vedet. nebo jo?

laska je zvyk. neco stalyho, tezko se toho zbavuje. mozna je to zlozvyk. kdo vi. zvyky jsem nemela rada, tenhle zvyk miluju. je to slib vernosti, ale ja jsem svobodna. verna a volna.

komu to pisu? hm, asi svymu starymu ja. aby vedelo, ze se mam hrozne dobre a ze se nechci vracet. jenom vzpominat. ale jit dal. s tebou, bez tebe. nevim, co bude dal. mam sny a prani a vidim nas.

cilova rovinka. cil. ale to nic neznamena.

tak pobez!

přidáno 08.12.2012 - 11:25
je to tak živé... Tvé texty dýchají
přidáno 22.08.2012 - 18:42
libi se mi nazev, je jasny proc..takovy dilo plny rozporu..myslim, ze mluvit k sobe je vzdycky dobry a premyslet o lasce nekdy k nicemu
přidáno 20.08.2012 - 22:36
dekuju :)))
přidáno 20.08.2012 - 17:01
:-)velmi pěkné...
přidáno 20.08.2012 - 14:15
běžet pro další dny a malý radosti. a někdy je dobrý zvolnit a na chvíli se zastavit. možná má každej v sobě nějaký světýlko. to svý ukrytý štěstí.
díky za těch pár slov.
přidáno 20.08.2012 - 00:07
Devils_PIMP: diky.)
jsou to jen pocity, ktery ventiluju. nedelam z toho umeni, tak formu neresim..:)
ale to, zes me poznal, me asi potesilo))
přidáno 20.08.2012 - 00:00
Veděljsem že si to ty - poznam te uz podle nadisu - no forma mi sice besedi - ani zpracovani - ale vem to ďas - obsah to vse prebil
přidáno 19.08.2012 - 23:54
x))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
nazev jsme my : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : nepovidka
Předchozí dílo autora : jsi ja

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
človiček řekl o "Autor"sám :
Jsme stejní,ve verších ostatních hledáme sebe,hledáme odpovědi na své pocity,emoce,lásky,bolesti trápení.Jsou verše které nás přesahují a verše které teprve rostou,přesto to píše jedna velká bytost složená z lidí,Mějme tu bytost,naše kolektivní fluidum rádi,rozvíjejme ho a pomáhejme mu.S láskou k Vám všem človíček.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku