povidam si se sebou. spis pisu.
přidáno 20.08.2012
hodnoceno 9
čteno 1014(12)
posláno 0
prisla jsem z prace, posloucham the weeknd v novejch reprakach a je to super. ani nejsem moc unavena. zejtra mi na par dni odjedes, nastesti mam celej tejden co delat. nebudu marnit cas. a az se mi vratis, tak spolu odjedem daleko odsud. to bude 10 dni lasky. a taky slunce a pisku.

hrozne se mi libi, ze mam svejch par oblibenejch pisnicek, ktery moc lidi nezna, maj na youtube hrozne malo shlidnuti a je to takovy moje tajemstvi. citim se jedinecne. moc se o ne nechci delit. je to sobecky? je no.

zapaluju si cigaretu a nebojim se rakoviny. nemam strach z niceho. ted ne. (kdyz se zamyslim vic, ten strach najednou vyleze.)
premejslim o budoucnosti, jestli budem spolu. chtela bych s tebou mit par deti a treba kocku. porad bych chtela tancovat, snad na to bude cas.

vytahla jsem znovu charlese. jeho styl psani je proste genialni. ty basne, to nejsou zadny prizemni nudy. zadny snusky kecu. je to zivot. i kdyz se mymu nepodoba, hltam to. o povidkach bych toho mohla napsat snad jeste vic. kdyz mam cas a zactu se, sem uplne jinde.



hele, poznavas me? (znovu pisu svymu starymu ja.)
doufam, ze ne. ja uz si na tebe tolik nepamatuju, hnula sem se hrozne dopredu v tolika smerech... prosim, nevracej se. vim, ze je to na mne, ale jestli tam jsi, tak bys melo vedet, ze ted si prijdu vic jako Ja.

jdu si pustit nejakou pisnicku. 170,388 views. na tu nadheru je to dost malo.

přidáno 08.12.2012 - 11:19
I kdyby mi to přišlo jako zápisek na blog, jakože přišlo, tak je to vlastně výborný zápisek a ten konec tomu opět dává jiný rozměr. Je to skvělý. Cítím z toho cigarety, prosvětlenou tmu a tebe. A tak to má určitě být, hm? :-)
přidáno 21.08.2012 - 20:57
veronika: jeeee a kdy bude porod?:))) ja na to uplne zapomnela! to je krasny:) jezis, chci pak videt fotky! musi to bejt hezky vid..:)
přidáno 21.08.2012 - 20:56
Lusy: diky:) pisu to radsi tak, jak kdybych to nekomu vypravela. psat to jinym stylem a nutit se do neceho, to bych nebyla uplne ja. neni to sloh do skoly, a ani to neberu jako naky umeni, snad to chapes, proste zapisuju myslenky tak jak prichazej, nechci to kvuli ostatnim upravovat, jakou by pak melo cenu psat:)
přidáno 21.08.2012 - 20:06
teres, ted moc ne..jen obcas si neco zapisu..spis resim kontrakce, porod a podobne :)..vidim na fb, ze se mas dobre, to je fajn..ja tu ctu vicemene jen par lidi, tak jsem rada, zes zas neco pridala..
přidáno 21.08.2012 - 15:44
Je to moc pěkné sice jsem si všimla, že je tam nespisovaná čeština a nejsou tam háčky a čárky, ale to nevadí... Moc se ti to povedlo ;)
přidáno 21.08.2012 - 12:22
veronika: diky veru:) pises jeste? jeste jsem ani nekoukala a nic jsem tu necetla, jen jsem napsala dve veci,ale asi to tu zacnu zas i cist.) tvoje veic bych si precetla rada. za chvili jdu do prace,ale doufam, ze si pak vzpomenu a neco tvyho si prectu:))
přidáno 21.08.2012 - 09:23
teres,tyhle veci si vzdycky rada prectu..jed si to svy, kdyz ti to dela dobre..
přidáno 21.08.2012 - 00:08
Yasmin: diky.))) to jsem rada:)
přidáno 21.08.2012 - 00:02
Čtu tě ráda. Spousta věcí mi je blízkých :-).

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
nepovidka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Štafetový kolík >>> Tom
Předchozí dílo autora : nazev jsme my

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Adrianne Nesser :
Skvělej člověk, kterej nikdy nezklame!! Je s ní prdel.. Kdo nezažije, nepochopí! Chybíš mi, ty i ten zbytek supr lidiček ze třídy...!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku